problem z korkiem wlewu oleju do silnika

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

problem z korkiem wlewu oleju do silnika

Post autor: Yahoo »

jak w temacie, czyściłem korek i wyleciał mi z niego filtr siatkowy. Po włożeniu filtra zauważyłem, że zaczęły wypadać z niego fragmenty drucików tworzących siatkę, a nie chciałbym żeby mi do oleju ich nawpadało :( czy można własnoręcznie wykonać taki filtr lub czymś go zastąpić ???
robik 1

Post autor: robik 1 »

morzesz zalozyc myjke do mycia garow nierdzewna :lol:
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

wywal to i wsio
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Yahoo »

poważnie można to wywalić ?? co się będzie działo wówczas ??
Awatar użytkownika
Michal
Junior
Posty: 465
Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Michal »

wowczas silnik bedzie bral olej, plyn chlodniczy bedzie sie nagrzewal w minute, same beda wlaczaly sie kierunki, a radio umrze na starcie :lol:
Moj profil -> http://www.Michal.205.pl
Automobilklub Galicyjski -> http://www.agalicyjski.pl
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Hehe ... nic sie nie bedzie dzialo!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

...
Ostatnio zmieniony 02 sty wt, 2007 4:29 pm przez Piweł, łącznie zmieniany 1 raz.
Ex 205 GTi...
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Yahoo »

no i jest: bierze olej, płyn się grzeje, awaryjne cykają i radio zdechło :lol: :lol: :lol:
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Yahoo »

lew już nie ma kagańca :lol: ale jeździ :!:
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

ta druciana myjka jest po to by wylapywac wilgoc z odmy ogolnie jak pierwszy raz zobaczylem ja, byla pordzewiala i sypiaca sie... poleciala natychmiastowo szczegolnie ze przy dotykaniu czesc sie polamala na drobniutkie 2-3mm druciki....zabilbym sie jak by mi cos takiego do miski wrocilo...
Mama nadzieje ze przez ten czas jak bylo to ustrojstwo w korku nic sie nie z tego klebka urwalo :evil:
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Yahoo »

chciałem kupić nowy korek, ale najciekawszego dowiedziałem się w serwisie puga - gość pół godziny lukał w komputer i stwierdził, że ten peugeot nie powinien mieć korka :) :) :)
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Yahoo »

Dla zainteresowanych podaję, że cena korka ( oryginalnego ) wynosi 35 zł :) w Bydgoszczy, stwierdzili że oczywiście silnik 1,6 XU posiada takowy :P :P :P
ODPOWIEDZ