No i teraz odpowiem 911bipi pisze: czy jest jakiś taki samochód z istniejącyh jeszcze ?? nie mówię o serii tak jak honda civic czy ford fiesta, tylko o jednym egzemplarzu.
Czy jest jakiś tak wspaniały samochód jak 205 ??
- Demo84
- Junior
- Posty: 155
- Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
- Numer Gadu-gadu: 3082188
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Czy jest jakiś tak wspaniały samochód jak 205 ??
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
- Ninja
- Uzalezniony
- Posty: 640
- Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
- Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
911 to zly przyklad bo od premiery w 1965 praktycznie do dzisiaj, co roku zachodzily w nim mniejsze lub wieksze zmiany, jedne niezauwazalne, a inne to wrecz pojawianie sie kolejnej generacji samochodu. Postaw sobie "porszaka" z 1965 i z 2004 obok siebie... Chyba troszke sie roznia? Silniki tez zmienialy sie praktycznie co roku, co dwa lata (zwlaszcza w pierwszych dwoch generacjach).
Przepraszam ze sie tak rozpisalem ale jestem wielkim fanem 911 i ten samochod zajmuje u mnie bardzo wazne miejsce - zaraz za pugiem 205 oczywiscie
Przepraszam ze sie tak rozpisalem ale jestem wielkim fanem 911 i ten samochod zajmuje u mnie bardzo wazne miejsce - zaraz za pugiem 205 oczywiscie
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator
Jest - VW
Jest - VW
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No ale my mowimy o 911 a nie o 993 i 996
Ale jedno co mi sie podoba to to ze w najnowszym Porsche (nie znam modelu, ale taki jaki testowali w Top Gear), nie ma zadnej elektroniki! Zawieszenie, silnik wszystko to czysta mechanika!! Porownywali to do Ferrari, i choc Ferrari bylo ladniejsze, to jednak mialo elektronicznie sterowane zawieszenie, zmienne fazy rozrzadu sterowane elektronicznie, dwa tryby pracy komputera itp itd... gowno nie auto.
Ja zdecydowanie jestem zwolennikiem czystej MOCY bez zadnych elektronicznych wydumek.
Za to mi sie te Porsche spodobalo...
Ale jedno co mi sie podoba to to ze w najnowszym Porsche (nie znam modelu, ale taki jaki testowali w Top Gear), nie ma zadnej elektroniki! Zawieszenie, silnik wszystko to czysta mechanika!! Porownywali to do Ferrari, i choc Ferrari bylo ladniejsze, to jednak mialo elektronicznie sterowane zawieszenie, zmienne fazy rozrzadu sterowane elektronicznie, dwa tryby pracy komputera itp itd... gowno nie auto.
Ja zdecydowanie jestem zwolennikiem czystej MOCY bez zadnych elektronicznych wydumek.
Za to mi sie te Porsche spodobalo...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Ninja
- Uzalezniony
- Posty: 640
- Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
- Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
993 i 996 to wewnetrzne oznaczenia modelu 911 - to jest zwiazane z oznaczeniami kolejnych projektow w firmie. To tak jak BMW przykladowo dla serii "3" w kolejnych generacjach ma wewnetrzne oznaczenia E30, E36, E46 itd. albo mercedes ma wewnetrzne oznaczenia W113, W115, W124 (wedlug mnie ostatni prawdziwy solidny mercedes ), W211 itd., itp., generalnie u merca wszystko jest "W". Dziesiatki tych kodow Niemcy mieli.Kaktus pisze:No ale my mowimy o 911 a nie o 993 i 996
Ktos wie jakie sa wewnetrzne oznaczenia peugeota? I na jakiej zasadzie sa "wymyslane"?
A w ogole to powiem jako ciekawostke ze Francuzi z Peugeota mieli niezle spiecie z Niemcami z Porsche w 1964r. Otoz model 911 porsche mial byc modelem 901 tak naprawde i tak zostal przedstawiony na salonie w Paryzu w 1964. "zyczliwi" Francuzi od razu wystapili z roszczeniem, ze maja wylaczne prawo do sprzedawania we Francji samochodow, w oznaczeniu ktorych srodkowa cyfra jest zero Tak robili od 1929 roku i na poparcie mieli znak towarowy. Porsche doszlo do wniosku ze lepiej ustapic i zmienic jedna srodkowa cyfre niz zniechecic potencjalny rynek (dosc duzy) do nowego modelu. I tak dzieki Peugeotowi legenda niemieckiej motoryzacji nazywa sie 911 a nie 901 (chociaz kilkadziesiat 901 zdazylo zjechac z linii, zanim Niemcy poszli po rozum do glowy ze z Lwem lepiej nie zaczynac )
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator
Jest - VW
Jest - VW
- przemo
- Junior
- Posty: 365
- Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
mozna sobie tlumaczyc te oznaczenia,ale blednie odczytujecie kolejnosc liczb nie od konca a od poczatku .tak jak pisal samer ze francuzy nie sa adekwatne w numerach koncowych, to za to sa w numerach poczatkowych ,dlatego mimo porownania wymiarowego 106 z 205 to i tak nie jest to samo. po cos wkoncu sa te oznaczenia
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
A ja powiem krotko...zgadzam sie z Kaktusem i Samerem i...no i ta osoba co sie z nimi zgadza Nawet te najnowsze 205 sa bardzop podobne do calkiem juz nowych 106 Po prostu wzieli 205, skrocili przod, tyl i wydali pod nowym numerem A teraz pytanie poza konkursem...czemu nie bylo 606 ?? ;P
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
-
- Junior
- Posty: 149
- Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Czy jest jakiś tak wspaniały samochód jak 205 ??
hmmmm...czy jest cos lepszego od 205 ???? hmmmmmmmm...
No pewno...niewiedziales ???......................................................................................................................................................................................................................................................dwie 205
No pewno...niewiedziales ???......................................................................................................................................................................................................................................................dwie 205
- cheatoss
- Maniak
- Posty: 1656
- Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
dlaczego nie bylo 605 mozna okreslic na podstawie ewolucji 405 (i innych modeli)
405 i 605 wyszly mniej wiecej rownolegle, 405 doczekal sie godnego nastepcy, czyli 406... w tym czasie w klasie o stopien wyzej bylo cicho (drozszy segment nie jest az tak czesto "aktualizowany"). Nastepca 605 wychodzi na rynek jako 607 gdyz panowie z peugeot mieli juz w hangarze przyszykowane 407 na swiatowa premiere i daza do uniwersalizacji oznaczen... tak, jak powstalo nam 307 i 807 (cudo) mozemy niedlugo spodziewac sie nastepcy 206 z 7 zamiast 6, tak samo 106... i tak po pewnym czasie bedziemy miec rodzinke z 7 na koncu =] a peugeot postara sie wiecej nie narobic burdelu i pilnowac numerkow =P
widzieliscie 1007? :>
405 i 605 wyszly mniej wiecej rownolegle, 405 doczekal sie godnego nastepcy, czyli 406... w tym czasie w klasie o stopien wyzej bylo cicho (drozszy segment nie jest az tak czesto "aktualizowany"). Nastepca 605 wychodzi na rynek jako 607 gdyz panowie z peugeot mieli juz w hangarze przyszykowane 407 na swiatowa premiere i daza do uniwersalizacji oznaczen... tak, jak powstalo nam 307 i 807 (cudo) mozemy niedlugo spodziewac sie nastepcy 206 z 7 zamiast 6, tak samo 106... i tak po pewnym czasie bedziemy miec rodzinke z 7 na koncu =] a peugeot postara sie wiecej nie narobic burdelu i pilnowac numerkow =P
widzieliscie 1007? :>
sprzedany