Rozważania na temat tylnej belki

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

brawo za odwage!!!
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

tak ale silentblokow jest 4 sztuki :)

Mowimy o tym samym ?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
daro900
Junior
Posty: 186
Rejestracja: 18 mar czw, 2004 9:58 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: skwierzyna

Post autor: daro900 »

aha jeszcze jedno a co sadzicie o tych czopach z allegero :) albo jakis adres sklepu wysylkowego ?
daro900
Junior
Posty: 186
Rejestracja: 18 mar czw, 2004 9:58 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: skwierzyna

Post autor: daro900 »

silentblokow jest 4 ?

czyli to te gumy z tulejkami w srodku a do nich jest przykrecone takie cos co to pozniej montuje cala belke do auta :) i te gumy sa oki
nie wybite i wogole oki :)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No dokladnie o te wlasnie gumy mi chodzi.

To wlasnie sa silentbloki, oprocz nich sa jeszcze dwa gumowe klocki, ale one sa mniej wazne.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
daro900
Junior
Posty: 186
Rejestracja: 18 mar czw, 2004 9:58 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: skwierzyna

Post autor: daro900 »

te klocki tez oki nieco pordzewiale ale oki :)
daro900
Junior
Posty: 186
Rejestracja: 18 mar czw, 2004 9:58 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: skwierzyna

Post autor: daro900 »

witam samochodzik juz zrobiony i gotowy :) pozniej sie odezwe i napisze co i jak :) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
domel
Uzalezniony
Posty: 505
Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
Posiadany PUG: 1,8D 92r
Numer Gadu-gadu: 0

Post autor: domel »

Chcę sobie wstawić kalamitki do wyremontowanej belki.
Ktoś się orientuje jaka gruba jest ta rura i ile jest wiercenia ?
Awatar użytkownika
Heler
Junior
Posty: 299
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
Numer Gadu-gadu: 975861
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Heler »

Ja ma u siebie wstawione kalamitki, z tego co pamietam to ta rura nie jest bardzo dluga i nie ma za duzo wiercenia, roboty z wierceniem na 10 min.
Przesiadka do wiekszego i rodzinnego...ale juz sobie obiecalem powrot do 205, tym razem tylko w wersji GTI :D
Awatar użytkownika
smug
Uzalezniony
Posty: 551
Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice

Post autor: smug »

A ma ktos jakies wymiary tych elementow zamiast lozysk?Ja mam jaki taki dostep na firmie do ertalonu i mosiadzu, no i tokarz+tokarka stoi :P wiec moze tez bym sobie zrobil cusik takiego.A jakby ktos mial przednia maske na zbyciu za dobra kase to wezme bo przed chwilko poleciala mi na szybke i zlamala sie w polowie:(
domel
Uzalezniony
Posty: 505
Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
Posiadany PUG: 1,8D 92r
Numer Gadu-gadu: 0

Post autor: domel »

No i mały zong, a nikt nie powiedział :(
Jak ktoś chce robic te kalamitki to radzę robic wiercenie, gwintowanie jak wszystko jest na wierzchu, rozmontowane, bo ja wierciłem jak bela po remoncie siedziała w aucie.
Wiercenie proste, ale zaraz za belą jest czop i nie sposób go chociaż troche nie przejechać wiertłem.
Ten znajdujący sie zaraz za rurą czop w praktyce uniemożliwia poprawne nagwintowanie dziury bo ni ma miejsca.
Sam gwint w tej gwintownicy ma jakies 2-3cm długości :( a na tyle nie da się jej włozyć, bo czop blokuje. W efekcie zjechałem gwint (z jednej strony bo z drugiej juz nie ruszałem), kalamitka za bardzo nie chciała sie włożyć to dowaliłem młotkiem :). Tymczasowo trzyma sie i przynajmniej piach nie sypie sie do środka, chodź nie wiem czy ta kalamitka jeszcze działa.

Myśle zrobić tak:
Wywalić ta kalamitkę, z drugiej strony wywiercić sobie otwór.
Wcześniej załatwić dwie tulejki np 2cm długości w środku nagwintowane na 9mm.Tulejeczki dospawa sie do rury z otworem i wkręci kalamitkę.
Ewentualnie zrobić to na jakimś dobrym kleju epoksydowym np. DISTAL.
Ktoś wie czy na tym distalu będzie sie trzymać dobrze, a smar mu nic nie zrobi ? Może inne pomysły ?
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

a można to zrobić 100-razy prościej bez wiercenia 8) 8)7
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
domel
Uzalezniony
Posty: 505
Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
Posiadany PUG: 1,8D 92r
Numer Gadu-gadu: 0

Post autor: domel »

Sebek pisze:a można to zrobić 100-razy prościej bez wiercenia 8) 8)7
To może uchylisz rąbka tajemnicy, zmiast tylko pisać, że coś można.
Chodzi ci o odkręcenie belki z boku (nie wiem jak to sie nazywa a jest przy wachaczu) i wtryśnieciu tawotu za czop ?
Mimo wszystko myślę, że kalamitki lepsze
Awatar użytkownika
szmergiel
Junior
Posty: 345
Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Post autor: szmergiel »

smug pisze:A ma ktos jakies wymiary tych elementow zamiast lozysk?Ja mam jaki taki dostep na firmie do ertalonu i mosiadzu, no i tokarz+tokarka stoi :P wiec moze tez bym sobie zrobil cusik takiego.
niestety dane z głowy <gdzieś zapisałem ale mi kartke wcieło>, srednica wewnętrzna 47 mm, zewnętrzna 52. jak masz dostęp do tokarki to zrób troche, ja bym sie skusił, bo to jedyne trwałe rozwiazanie, pozdro!!
Awatar użytkownika
smug
Uzalezniony
Posty: 551
Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice

Post autor: smug »

niestety dane z głowy <gdzieś zapisałem ale mi kartke wcieło>, srednica wewnętrzna 47 mm, zewnętrzna 52. jak masz dostęp do tokarki to zrób troche, ja bym sie skusił, bo to jedyne trwałe rozwiazanie, pozdro!!
Troszke za pozno :P bo juz zrobilem 1tys km na tym ertalonie i narazie jest ok.Tylko ze ja belke mialem tak wytarta ze nawet jej nie ruszalem i wbilem te tulejki na prasie,potem toczenie czopa bo byl lekko skorodowany.Dopasowalem srednice przy pomocy rozwiertaka nastawnego gdyz zrobilo sie z tych tulejek jajo;wsadzilem do srodka puszke smaru i zobaczymy na jak dlugo bedzie.
ODPOWIEDZ