problem z korkiem wlewu oleju do silnika
- Yahoo
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Włocławek
problem z korkiem wlewu oleju do silnika
jak w temacie, czyściłem korek i wyleciał mi z niego filtr siatkowy. Po włożeniu filtra zauważyłem, że zaczęły wypadać z niego fragmenty drucików tworzących siatkę, a nie chciałbym żeby mi do oleju ich nawpadało czy można własnoręcznie wykonać taki filtr lub czymś go zastąpić ???
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hehe ... nic sie nie bedzie dzialo!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
ta druciana myjka jest po to by wylapywac wilgoc z odmy ogolnie jak pierwszy raz zobaczylem ja, byla pordzewiala i sypiaca sie... poleciala natychmiastowo szczegolnie ze przy dotykaniu czesc sie polamala na drobniutkie 2-3mm druciki....zabilbym sie jak by mi cos takiego do miski wrocilo...
Mama nadzieje ze przez ten czas jak bylo to ustrojstwo w korku nic sie nie z tego klebka urwalo
Mama nadzieje ze przez ten czas jak bylo to ustrojstwo w korku nic sie nie z tego klebka urwalo
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"