205 Rally 1,3 kontra 205 GTi 1,9 - co lepsze?

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
205T16

205 Rally 1,3 kontra 205 GTi 1,9 - co lepsze?

Post autor: 205T16 »

205 Rally 1,3 kontra 205 GTi 1,9 - co lepsze do przygotowania do sportu?

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

1,3 Rallye !! ZDECYDOWANIE!!

1.9 jest troche malo konkurencyjny w swojej klasie! Ma tylko 130KM a Astra ma 150

Natmiast 1.3 ma ich 100 a to juz jest cos w klasie N1 czy A5.

1.3 Rallye w PPZM mozna wygrywac swoja klase, a aby wygrywac w 1.9 trzeba byc zajebistym driverem.

Gdyby 1.9 mial silnik Mi16 sprawa wygladalaby inaczej.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

Do rywalizacji nadaja sie tylko pugi 1.3 i 1.6 (w swoich klasach)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Badz 309 1.9 z silnikiem Mi16 albo 405 Mi16

To sa dobre tez maszyny.

205 1.9 Gti to super samochod, ale troche na swoja klase za slaby. Ale to tez "gowno prawda" bo uwazam ze gdyby zrobic autko porzadnie tak na 160KM do Agrupy, to bedzie tak samo konkurencyjny jak 1.6 GTI w A6.

Tyle ze 1.9 na dzien dobry ma tylko 15km wiecej od 1.6 a jest w klasie wyzej. I naprawde np. z Honda Civic Type R ciezko jest walczyc, ktora na dzien dobry ma 200KM. Ale to jest sport... i nie tylko moc sie liczy.

Zreszta Lukasz Witek udowadnial pare razy co potrafi 1.9 GTI :) Krecac super czasy zarowno w wyscigach jak i w rajdach.

Rozsadek jednak mowi 1.6 badz Rallye. Jest poprostu latwiej.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

nie wspominajac ze masa rally jest fajniejsza juz na starcie (zadnej elektryki w drzwiach itp)
Dzwonkowo moze byc gorzej, wszelkie lotki spoilery listwy do rally sa trudniej dostepne...a trzeba i to brac pod uwage "kto grubo jedzie, grubo dzwoni" :(
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

Ale Kaktus słodzisz miło mi :) :oops: Faktycznie 205 Rallye do N1 to najtańsza opcja. Robisz zawias i klateczke i NIC więcej i klepiesz całe N1 i 3/4 N2. Ale Kaktus nawet swoją Agrupą miszoł na Ance w 2003 i to bez zawiasu wiec sądzę, że 1.6 GTI tez sie nada. Niemniej jednak dla mnie najlepszy jest Rallye
Janek_A_S
Junior
Posty: 149
Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Janek_A_S »

No niby tak...ale tam zawsze pozostaja gazniki....ktore niestety sa problemem :( doskonale wiesz ze my wiemy cos na ten temat :)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Tak!

Janek :) Moj kumpel kupil tego Sport'a i jest zadowolony, jednak narzeka cos na silnik ze nie idzie tak jak powinien.... ale to wlasnie chyba problem gaznikow.

Gazniki jednak nie sa tez az takie straszne, w koncu Roman Baran swiadomie przeszedl z Wtrysku na Gazniki i teraz to dopiero mu te auto zapierdziela!

Tylko trzeba znalesc jakiegos magika ktory to wszystko zestroii, a podobno najlepsi sa mechanicy od motorow! Oni to potrafia wyregulowac.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Janek_A_S
Junior
Posty: 149
Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Janek_A_S »

W ax-ie chodzi o to ze on jedzie dopiero od 4 tysi....jezdzilem z 205 i tak tez miala...ogolnie chyba aby to auto jechalo musi miec dobry dol. (te gazniki ktore sa w ax-ie wlozone bylo OK 3000 ZL) poprostu to auto tak juz ma....no chyba ze zdlubac je tak aby dol mialo,ale niestety homologacja :)
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

Cała ZALETA tego samochodu tkwi w gaźnikach! Gaźniki a co to za problem. Że autko ma dużo więcej powietrza niż wtryskowiec?, że nie trzeba bulić za program na hamowni, że ma lepszą reakcję na gaz?, że można dowolonie stroic autko wielkością dysz, długością lejków? Gaźniki WEBER serii DCOE to esencja sportu samochodowego (a takie są w Rallye wersja 40)
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

Ale ze idzie od 4000 tez nie widze problemu skoro kreci się 7500 prawie. Niech Kaktus powie czy na zawodach schodzi gdzies ponizej 4000 obr na min
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Witek dobrze prawi!

Ja ponizej 4000 nie schodze nigdzie, chyba ze na rajdzie, na jakis 90tkach ciasnych itp. Ale ogolnie przeciez ciagnac motor do 6500 po zmianie spada mi do 5000 - 5200.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Demo84
Junior
Posty: 155
Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
Numer Gadu-gadu: 3082188
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Demo84 »

Ari pisze:Cała ZALETA tego samochodu tkwi w gaźnikach! Gaźniki a co to za problem. Że autko ma dużo więcej powietrza niż wtryskowiec?, że nie trzeba bulić za program na hamowni, że ma lepszą reakcję na gaz?, że można dowolonie stroic autko wielkością dysz, długością lejków? Gaźniki WEBER serii DCOE to esencja sportu samochodowego (a takie są w Rallye wersja 40)
Z ust mi to wyjałeś,
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"

--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Awatar użytkownika
Demo84
Junior
Posty: 155
Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
Numer Gadu-gadu: 3082188
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Demo84 »

Ciekawostka!!!!!

Nr. Homologacji 5158
gr.A
Peugeot 205 GT
Data H: 01.07.1983

wiec 205 GT była pierwszą homologowaną 205-tką, w takim razie nie tylko 1.6 1.9 i rallye były homologowane :)
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"

--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

A to jest homologacja miedzynarodowa ?
Zablokowany