tarcze, kolocki itd swap

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
Awatar użytkownika
guma
Junior
Posty: 383
Rejestracja: 22 gru śr, 2010 6:04 pm
Posiadany PUG: 205
Numer Gadu-gadu: 3734334
Lokalizacja: Klaudyn k. wawy

Re: tarcze, kolocki itd swap

Post autor: guma »

osmolov pisze:
1. to zależy w jakim stanie masz przewody... ale jeżeli chodzi Ci o ich rozmiar to jest taki sam...
2. ja mam tarczę (i zaciski) z 306 GTI-6 z tego co wiem w Xantii TCT też jest tarcza 283mm
3. ja mam seryjną pompę i jak najbardziej daje radę i nie mam żadnych problemów z zatrzymaniem się w miejscu.
4. te zaciski które mam wchodzą pod speedlina 15' ale musisz mieć dobrego wulkanizatora który w odpowiedzi sposób wyważy tą felgę bo maksymalne odważniki naklejane od wew. mogą mieć 5g bo 10g już haczą o zacisk, czyli co za tym idzie musisz mieć proste felgi :)
1. chodziło mi raczej o to czy mają takie samo wyjście/wejście w zacisk
2. czyli standardowa tarcza 283mm z 307 wejdzie bez problemu? tarcze nie mają różnych odsadzeń?
3. dobra wiadomość ;)
4. a nie idzie przeszlifować jakoś tego zacisku? felgi mogą być proste, a opony nowe- mimo to czasami trzeba przykleić tych odważników więcej, różnie bywa... jaki jest mniej więcej prześwit pomiędzy zaciskiem a felgą?


znalazłem też takie, wyglądają na świeże:
http://moto.allegro.pl/peugeot-207-zaci ... 00572.html
pozdrawiam

205 garage
bez_polotu
Junior
Posty: 311
Rejestracja: 12 lip czw, 2007 11:42 pm
Posiadany PUG: 406 TS6
Numer Gadu-gadu: 0

Re: tarcze, kolocki itd swap

Post autor: bez_polotu »

1. jak się nie mylę to z przodu w zacisk wchodzi przewód gumowy więc raczej nie będzie problemu z doborem odpowiedniego...
2. bardzo dobre pytanie nie jestem pewien... wg. inter-cars tarcza z 307 ma średnica otworu centrujacego [mm]: 66 i jak sprawdziłem moje też ma tyle więc nie będzie problemu...
3. ...
4. raczej nie bawiłbym się w szlifowanie zacisku bo po co osłabiać materiał... prześwit jest na ok. 2mm. Na pewno łatwo i bez boleśnie można wyważyć felgę stosując odważniki przyklejane na wew. stronę ramion felgi i nie ma wtedy problemu, ale nie każdy potrafi tak wyważać...

Możesz iść na łatwiznę i poszukać tematu moraleza w dziale sprzedam.. ma na komplet zaciski i tarcze 266 mm. one chyba pasują bez problemowo i nie ma problemu z kołem 15"; no chyba że bardzo zależy Ci na tarczy 283 mm.
"The Greatest Thing You Will Ever Learn, Is Just to love, and Be Loved in Return."
Awatar użytkownika
guma
Junior
Posty: 383
Rejestracja: 22 gru śr, 2010 6:04 pm
Posiadany PUG: 205
Numer Gadu-gadu: 3734334
Lokalizacja: Klaudyn k. wawy

Re: tarcze, kolocki itd swap

Post autor: guma »

osmolov pisze:Możesz iść na łatwiznę i poszukać tematu moraleza w dziale sprzedam.. ma na komplet zaciski i tarcze 266 mm. one chyba pasują bez problemowo i nie ma problemu z kołem 15"; no chyba że bardzo zależy Ci na tarczy 283 mm.
powiedzmy, że seryjne dosyć szybko się gotują i jak już mam inwestować i zmieniać to od razu na coś porządnego, żeby nie trzeba było się w to dwa razy bawić.
pozdrawiam

205 garage
Awatar użytkownika
ja2nek
Junior
Posty: 221
Rejestracja: 08 lis ndz, 2009 3:43 pm
Posiadany PUG: 205 GTI TCT
Numer Gadu-gadu: 7048723
Lokalizacja: Warszawa

Re: tarcze, kolocki itd swap

Post autor: ja2nek »

ja też podepnę się ze swoim pytaniem... czy pod 14" wchodzą te tarcze zaciskami 266mm?? i czy pasuje to bez przeróbek pod zwrotnice do 1,9? (bo zimowki mam na 14 i nie wiem czy bedzie to razem grało...)
No Peugeot, no cry...Turbo żyje, Turbo pije, Turbo dmucha, Turbo wszystkich rucha :D
Awatar użytkownika
guma
Junior
Posty: 383
Rejestracja: 22 gru śr, 2010 6:04 pm
Posiadany PUG: 205
Numer Gadu-gadu: 3734334
Lokalizacja: Klaudyn k. wawy

Re: tarcze, kolocki itd swap

Post autor: guma »

to jak, przerabiał ktoś jeszcze tarczę 283mm u siebie i podzieli się opiniami?
pozdrawiam

205 garage
Awatar użytkownika
kcysiek
Junior
Posty: 177
Rejestracja: 27 maja czw, 2010 9:49 pm
Posiadany PUG: 1.8TD
Numer Gadu-gadu: 7103886
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: tarcze, kolocki itd swap

Post autor: kcysiek »

To i ja mam pytanie. Mam już tarcze i zaciski z 1.9GTI, kupuję na dniach przewody elastyczne, tylko po lekturze tego tematu, nie wiem, czy te tarcze pasować będą do mojej zwrotnicy...
Orientuje się ktoś może?
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Re: tarcze, kolocki itd swap

Post autor: Marin205 »

ja2nek pisze:ja też podepnę się ze swoim pytaniem... czy pod 14" wchodzą te tarcze zaciskami 266mm?? i czy pasuje to bez przeróbek pod zwrotnice do 1,9? (bo zimowki mam na 14 i nie wiem czy bedzie to razem grało...)
spytaj Józka on ma 266 w swoim Mi16 ale z tego co mi gad mówił to tylko 15 cali pozostaje wtedy :(
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: tarcze, kolocki itd swap

Post autor: buniooo »

14 wchodza na 266, ledwo ale wchodza.
za zacisku 54mm
Awatar użytkownika
cejot
Forum Admin
Posty: 3561
Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
Lokalizacja: Warszawa

Re: tarcze, kolocki itd swap

Post autor: cejot »

buniooo pisze:14 wchodza na 266, ledwo ale wchodza.
za zacisku 54mm
zalezy jakie 14 - alu speedline i smr nie wchodza, ale alu z winnera jak najbardziej
wiem, bo sam przymierzalem kiedys
Jedź na biegu, żyj na luzie... :)

-----
205 '91 Automatic | 205 '92 El Charro | 205 '94 La Moisissure
ODPOWIEDZ