Ciśnienie/temperatura oleju
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
Ciśnienie/temperatura oleju
Jak narazie nie mam z tym problemu, ale wątpie czy jest wszystko OK... a jest tak:
Odrazu po odpaleniu silnika wskazówka ciśnienia oleju wskakuje mi na 0,4 MPa, po dluzszej jeździe ciśnienie sie nie zmienia, chyba że depne ostro gaz to strzałeczka wariuje, jeśli sie nie myle to bardziej sie kieruje do dołu...
Dalej - wskaźnik temeratury oleju podnosi sie baaardzo powoli i to dopiero po jakiejś dłuższej jeździe... (i podnosi sie minimalnie)
Nie wiem czy może to mieć coś wspólnego, ale przy 90stopniowym skręcie nieraz zapala mi się na chwile kontrolka STOP.
Nie sprawdzałem nawet poziomu oleju, ale może być go za mało, czy to moga być objawy właśnie tego?
Odrazu po odpaleniu silnika wskazówka ciśnienia oleju wskakuje mi na 0,4 MPa, po dluzszej jeździe ciśnienie sie nie zmienia, chyba że depne ostro gaz to strzałeczka wariuje, jeśli sie nie myle to bardziej sie kieruje do dołu...
Dalej - wskaźnik temeratury oleju podnosi sie baaardzo powoli i to dopiero po jakiejś dłuższej jeździe... (i podnosi sie minimalnie)
Nie wiem czy może to mieć coś wspólnego, ale przy 90stopniowym skręcie nieraz zapala mi się na chwile kontrolka STOP.
Nie sprawdzałem nawet poziomu oleju, ale może być go za mało, czy to moga być objawy właśnie tego?
Re: Ciśnienie/temperatura oleju
doradzam jednak sprawdzić poziom oleju:), nie orobisz się przy tymDżon Dobra Nadzieja pisze: Nie wiem czy może to mieć coś wspólnego, ale przy 90stopniowym skręcie nieraz zapala mi się na chwile kontrolka STOP.
Nie sprawdzałem nawet poziomu oleju, ale może być go za mało, czy to moga być objawy właśnie tego?
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Masz za malo oleju, i na zakretach on odplywa od czujnika. Dlatego zapala sie STOP.
Katrolka jak wariuje to znaczy ze jest kepski styk.
Olej po jakims czasie nagrzewa sie do 90 stopni, jednak przy ostrej jezdzie lubi sie nagrzac nawet do 140 stopni.
Cisnienie powinno byc takie jak pisze Para.
Katrolka jak wariuje to znaczy ze jest kepski styk.
Olej po jakims czasie nagrzewa sie do 90 stopni, jednak przy ostrej jezdzie lubi sie nagrzac nawet do 140 stopni.
Cisnienie powinno byc takie jak pisze Para.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
no właśnie z tego co zauważyłem na forum to dużo ludzi leje półsyntetyczny... i to bardziej mnie odwodzi od skojarzeń że u mnie jest mineralny...
A ten "stop" niedawno zauważyłem, a dopiero skojarzyłem że może akutrat od oleju... Ale dzięki za informacje o zagrożeniach![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
A ten "stop" niedawno zauważyłem, a dopiero skojarzyłem że może akutrat od oleju... Ale dzięki za informacje o zagrożeniach
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Obrazek](http://www.fotoszok.pl/upload/b5cd2a6e.jpg)
![Obrazek](http://ytrc.pl/images/signatures/70713816246baeeedc992d.jpg)
Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem
![Wariat 8)7](./images/smilies/icon_bonk.gif)