205 Turbo
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: 25 maja ndz, 2008 11:10 pm
- Posiadany PUG: peugeot 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
205 Turbo
PEUGEOT 205 1.6 8V TURBO
Witam jak w temacie założyłem turbo do mojego puga i chce się podzielić z wami doświadczeniami zacznę od początku:
Tylna belka od 1.6 GTI
Przednie sanki i wahacze od 1.1 standard amorki od GTI sprężyny obcięte (bardzo nisko i twardo)
Hamulce od GTI 1.9 wyczyszczone, zregenerowane i omalowane, tarcze Bremo nacinane, wentylowane, nowe przewody, pompa zregenerowana, klocki TEXSTAR
Felgi 15”/7,5” i na to naciągnięte oponki 175/55/15
Układ wydechowy 2,5 calowy cały z nierdzewki, tłumik końcowy WM-sport przelotowy,kolektor owinięty bandażem termoodpornym do zmniejszenia temp pod maską
Układ ssący stal nierdzewna wypolerowana 2” intercooler od BMW 525TDS , zawór upustowy DV robiony przez firmę PROPERFECT, filtr stożkowy, wszystkie łączenia dolotu gumowe z poczwórnym oplotem
Sprzęgło spiek 5-cio łopatkowy wzmacniany docisk komplet zrobiony do 300KM przez pana RADZIKOWSKIEGO z warszawy, półosie, przeguby i skrzynia standard
Układ paliwowy, pompa paliwa Walbro gss340 od forda mustanga, dwa dodatkowe wtryski paliwa od Calibry turbo, reszta wtrysków standardowa, wtryski dodatkowe włanczają się przez czujnik ciśnieniowy po uzyskaniu doładowania, filtr paliwa przeniesiony w miejsce lewarka, przewody paliwowe w oplocie stalowym
Układ elektryczny, zrobiony generalny porządek z kablami i akumulator przeniesiony do bagażnika bo nie zmieścił się już pod maską
Układ chłodniczy, chłodnica od puga 1.1 bo większa nie wejdzie przeszkadzają rury do coolera zbiorniczek wyrównawczy robiony z brązu i lutowany, co do zamontowania chłodnicy to trzeba było podciąć trochę pas przedni bo chłodnica musi być na środku
Silnik. Zacznę od generalnego remontu. Co do uturbienia układ korbowo-tłokowy nie ruszony silnik odprężony dwoma uszczelkami i metalową przekładką (kanapka), głowica splanowana, zregenerowana, wypolerowane kanały. Turbina od audi k03 roztoczona stroną zimną na k04 max moc z turbo to ok.220 KM
Wnętrze:
Zegary, siedzenia, panel na 5 przycisków GTI, zegary doładowania i temp. Spalin, bardzo dużo elementów WYFLOKOWANYCH, kierownica obszyta skórą czerwono-czarną, cały bagażnik obszyty materiałem, dywaniki 205 GTI, elektryczne szybki, centralny zamek
teraz turbinka padła z mojej głupoty , za niedługo wrzuce filmik z jazdy i dużo zdjęć. Możliwe ze nie napisałem wszystkiego bo nie sposób to zapamiętać. POZDRAWIAM
Witam jak w temacie założyłem turbo do mojego puga i chce się podzielić z wami doświadczeniami zacznę od początku:
Tylna belka od 1.6 GTI
Przednie sanki i wahacze od 1.1 standard amorki od GTI sprężyny obcięte (bardzo nisko i twardo)
Hamulce od GTI 1.9 wyczyszczone, zregenerowane i omalowane, tarcze Bremo nacinane, wentylowane, nowe przewody, pompa zregenerowana, klocki TEXSTAR
Felgi 15”/7,5” i na to naciągnięte oponki 175/55/15
Układ wydechowy 2,5 calowy cały z nierdzewki, tłumik końcowy WM-sport przelotowy,kolektor owinięty bandażem termoodpornym do zmniejszenia temp pod maską
Układ ssący stal nierdzewna wypolerowana 2” intercooler od BMW 525TDS , zawór upustowy DV robiony przez firmę PROPERFECT, filtr stożkowy, wszystkie łączenia dolotu gumowe z poczwórnym oplotem
Sprzęgło spiek 5-cio łopatkowy wzmacniany docisk komplet zrobiony do 300KM przez pana RADZIKOWSKIEGO z warszawy, półosie, przeguby i skrzynia standard
Układ paliwowy, pompa paliwa Walbro gss340 od forda mustanga, dwa dodatkowe wtryski paliwa od Calibry turbo, reszta wtrysków standardowa, wtryski dodatkowe włanczają się przez czujnik ciśnieniowy po uzyskaniu doładowania, filtr paliwa przeniesiony w miejsce lewarka, przewody paliwowe w oplocie stalowym
Układ elektryczny, zrobiony generalny porządek z kablami i akumulator przeniesiony do bagażnika bo nie zmieścił się już pod maską
Układ chłodniczy, chłodnica od puga 1.1 bo większa nie wejdzie przeszkadzają rury do coolera zbiorniczek wyrównawczy robiony z brązu i lutowany, co do zamontowania chłodnicy to trzeba było podciąć trochę pas przedni bo chłodnica musi być na środku
Silnik. Zacznę od generalnego remontu. Co do uturbienia układ korbowo-tłokowy nie ruszony silnik odprężony dwoma uszczelkami i metalową przekładką (kanapka), głowica splanowana, zregenerowana, wypolerowane kanały. Turbina od audi k03 roztoczona stroną zimną na k04 max moc z turbo to ok.220 KM
Wnętrze:
Zegary, siedzenia, panel na 5 przycisków GTI, zegary doładowania i temp. Spalin, bardzo dużo elementów WYFLOKOWANYCH, kierownica obszyta skórą czerwono-czarną, cały bagażnik obszyty materiałem, dywaniki 205 GTI, elektryczne szybki, centralny zamek
teraz turbinka padła z mojej głupoty , za niedługo wrzuce filmik z jazdy i dużo zdjęć. Możliwe ze nie napisałem wszystkiego bo nie sposób to zapamiętać. POZDRAWIAM
- bananowiec
- Uzalezniony
- Posty: 610
- Rejestracja: 02 kwie śr, 2008 10:36 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI TURBOGNÓJ , 205 1.8 dturbo forever
- Numer Gadu-gadu: 4940298
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 205 TURBO
Dlaczego w GTi 1,6 masz zawias z 1,1? Czy z chlodnica z 1,1 nie bedzie klopotu z chlodzeniem - swistak dosc wydatnie podnosi temp. Uzyskana moc - grubo - ponad 100hp w stosunku do serii. Obciete sprezyny-mam nadzieje, ze czym predzej to zmienisz
Car Valeting, Car Detailing.
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: 25 maja ndz, 2008 11:10 pm
- Posiadany PUG: peugeot 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: 205 TURBO
To jest buda od luka i oryginalnie było 1.1 więc zawias narazie standart sprężyny mam już kupione nowe z chłodnica nie ma problemu temp jest cały czas 92stopnie i wenty włancza sie przy 95 ogólnie wszystko śmiga teraz padła mi turbina z mojej głupoty wciągneło kawałek gumy i pokiereszowało łopatki w tym tygodniu biore sie za naprawe, a świstak to piękna rzecz
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: 25 maja ndz, 2008 11:10 pm
- Posiadany PUG: peugeot 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: 25 maja ndz, 2008 11:10 pm
- Posiadany PUG: peugeot 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: 205 TURBO
gdzie flokowałes deske?
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: 25 maja ndz, 2008 11:10 pm
- Posiadany PUG: peugeot 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: 205 TURBO
Kolega mój flokuje jak by ktoś chciał to nie ma problemu
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: 205 TURBO
Hubas skąd jesteś ? Kto ci pospawał wydech ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: 25 maja ndz, 2008 11:10 pm
- Posiadany PUG: peugeot 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: 205 TURBO
woj.świętokrzyskie busko-zdrój sam robiłem wydech a kolektor pomagał znajomy nie ma wiekszego problemu ze zrobieniem tym brdziej ze mam juz kryze starą
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: 205 TURBO
Gdzie zregenerowałeś pompę ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: 25 maja ndz, 2008 11:10 pm
- Posiadany PUG: peugeot 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: 205 TURBO
Jaką pompe??
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: 205 TURBO
Napisałeś, że pompa hamulcowa jest zregenerowana.
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: 25 maja ndz, 2008 11:10 pm
- Posiadany PUG: peugeot 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: 205 TURBO
Zmieniałem uszczelnienia wyczysciłem i omalowałem troche może to źle nazwałem sorki