Wyciek...
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Wyciek...
No
Lepiej dobrze szukaj pekniecia, bo jesli puszcza korkiem, to troszke gorzej
Lepiej dobrze szukaj pekniecia, bo jesli puszcza korkiem, to troszke gorzej
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: Wyciek...
Nie, nie, na pewno nie korkiem, bo zbiorniczek z góry jest suchy. Z tego co widzę, to sklejany był od frontu.
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Wyciek...
Ale jesli puszcza korkiem to nadmiar jest prowadzony wezykiem w okolice podluznicy, o czym juz wspominal Kamkiler
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: Wyciek...
Korkiem nie puszcza - powtarzam, że zbiornik jest suchy.
Skoro nie ma silniczka krokowego to co może być odpowiedzialne za wariujące obroty ??
Skoro nie ma silniczka krokowego to co może być odpowiedzialne za wariujące obroty ??
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Wyciek...
No ale wezyk odprowadza wylatujaca ciecz poza zbiornik w dol to jak on ma byc mokry ?
Co do wolnych obrotow: BYLO
Co do wolnych obrotow: BYLO
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: Wyciek...
oj, no powiedz
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: Wyciek...
Chcesz wiedzieć ?
Jeżeli silnik jest na wolnych obrotach i nie równo pracuje odpowiedzialne za to mogą być:
TPS
Przepływka
Lewe powietrze np nieszczelność przed przepływką lub zawór dodatkowego powietrza
Przytkany wtryskiwacz
Za małe cisnienie paliwa- pompa
problem ze świecami
kable zapłonowe
kopułka i palec
cewka lub jej sterowanie
Ostatecznie lambda
Nie jest to takie proste znaleść usterkę bez sprawdzenia wszystkiego po kolei .
Komp motronica ma mapę paliwa i z czujników ją koryguje jeżeli dostaje błędne dane to próbuje ją korygować dlatego falują obroty .
Ja jestem Ciekaw jednego ,sprawdziałeś kody błędów silnika ?
p.s. 70*C podczas jazdy to za mało, masz nieszczelność w układzie chłodzenia i prawdopodobnie jest za małe ciśnienie. Wymieniałeś termostat,może być w strzępach ,po drugie pozbądź się wycieku i wymień zbiorniczek wyrównawczy.
Jeżeli silnik jest na wolnych obrotach i nie równo pracuje odpowiedzialne za to mogą być:
TPS
Przepływka
Lewe powietrze np nieszczelność przed przepływką lub zawór dodatkowego powietrza
Przytkany wtryskiwacz
Za małe cisnienie paliwa- pompa
problem ze świecami
kable zapłonowe
kopułka i palec
cewka lub jej sterowanie
Ostatecznie lambda
Nie jest to takie proste znaleść usterkę bez sprawdzenia wszystkiego po kolei .
Komp motronica ma mapę paliwa i z czujników ją koryguje jeżeli dostaje błędne dane to próbuje ją korygować dlatego falują obroty .
Ja jestem Ciekaw jednego ,sprawdziałeś kody błędów silnika ?
p.s. 70*C podczas jazdy to za mało, masz nieszczelność w układzie chłodzenia i prawdopodobnie jest za małe ciśnienie. Wymieniałeś termostat,może być w strzępach ,po drugie pozbądź się wycieku i wymień zbiorniczek wyrównawczy.
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: Wyciek...
Od momentu kupna poza wymianą sprzęgła, filtrów i oleju nic w mechanice nie robiłem... Wybaczcie, ale aż tak bardzo nie ogarniam budowy aut i raczej zdaję się na mechaników.
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Wyciek...
NO ja też jakoś tam mega sie nie znam ale takie rzeczy jak sprawdzenie układu chłodzenia i elementów wymienionych przez kamila to nie jest trudneMiceK pisze:Od momentu kupna poza wymianą sprzęgła, filtrów i oleju nic w mechanice nie robiłem... Wybaczcie, ale aż tak bardzo nie ogarniam budowy aut i raczej zdaję się na mechaników.
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: Wyciek...
Na tyle ile umiem to sprawdziłem...
Re: Wyciek...
Wybacz, ale to ryzykowne... Z własnego doświadczenia wiem, że typowy mechanik nie ogarnia 205, przynajmniej w naszych okolicach. Proponuję postarać się o Etzolda (był na allegro, zdaje się, że w ogłoszeniach z netu ktoś linkował niedawno...) i posiedzieć nad nim trochę. Zwłaszcza że, jak się zdaje, auta od Michała są podrutowane nieco i kwiatki wyłażą, oj wyłażą... Więc to po prostu inwestycja na przyszłośćMiceK pisze:nie ogarniam budowy aut i raczej zdaję się na mechaników.
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: Wyciek...
Kable zapłonowe mam nowe NGK, więc myślę, że je mogę wykluczyć. Wymienię chyba najpierw świece (to na pewno dam radę samemu zrobić ;P).
Co do niskiej temp. silnika - jak go kupiłem we wrześniu to o ile dobrze pamiętam silnik pracował w okolicach 80-paru, czy 90 stopni, bo parę razy wentylator mi się włączył
...i jeszcze wracając do wycieku - może podpowiem Wam coś - jak włączę nawiew to czuć Borygo wewnątrz auta (w zakresie od min. do 3/4...jak przekręcę na opór to już tylko czuć gorąc).
Co do niskiej temp. silnika - jak go kupiłem we wrześniu to o ile dobrze pamiętam silnik pracował w okolicach 80-paru, czy 90 stopni, bo parę razy wentylator mi się włączył
...i jeszcze wracając do wycieku - może podpowiem Wam coś - jak włączę nawiew to czuć Borygo wewnątrz auta (w zakresie od min. do 3/4...jak przekręcę na opór to już tylko czuć gorąc).
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: Wyciek...
Teraz ja Ci podpowiem , zawieź auto do mechanika bo samo się nie naprawi .Na odległość nikt nie jest w stanie ci go zrobić, a po tym co czytam to Ty też raczej nie .MiceK pisze: ...i jeszcze wracając do wycieku - może podpowiem Wam coś - jak włączę nawiew to czuć Borygo wewnątrz auta (w zakresie od min. do 3/4...jak przekręcę na opór to już tylko czuć gorąc).
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: Wyciek...
Tak zrobię, bo widać, że wielkim problemem jest pomóc.
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Wyciek...
zdalnie naprawic samochod klawiatura napewno ciezko.