Problem z 205 automatic

Dyskusje na temat napraw silnikow XU 8v,16v.
Awatar użytkownika
Cielu
Nowicjusz
Posty: 52
Rejestracja: 06 lut ndz, 2011 9:53 pm
Posiadany PUG: Był 205 1.6 Automatic, Fiat Seicento 1.1
Numer Gadu-gadu: 2119139
Lokalizacja: Otwock/Okolice

Problem z 205 automatic

Post autor: Cielu »

Witam!
Posiadam 205-ke 1.6 automatic z 94 roku
Problem polega na tym, że kiedy ruszam i dodaję gazu (rozpędzam się) to auto się zamula, czyli kiedy wciskam pedał gazu peugeot muli i nie ma chęci jechać, a kiedy puszczę pedał gazu jedzie normalnie na obrotach, wymieniłem filtr paliwa, filtr powietrza, przewody zapłonowe, i świece, i nic, d*pa ciągle to samo. nie za każdym razem tak jest czasem mi się to zdarza, ale coraz częściej, wyczuwam że nie ma tej mocy co miał kiedyś. Nie wiem, może to pompka paliwa, ktoś wie o co mu może chodzić?

Drugi problem to kontrolki, czyli na rozgrzanym silniku i na wolnych obrotach świecą się kontrolki "STOP" itd. wymieniłem silniczek krokowy, i to samo, może czujnik oleju??

Prosiłbym Was o pomoc.

Pozdrawiam!
PiotrDiesel
Junior
Posty: 299
Rejestracja: 29 sty czw, 2009 8:11 pm
Posiadany PUG: GRD i GTD
Numer Gadu-gadu: 296692
Lokalizacja: Dąbrówki Łańcut Podkarpacie

Re: Problem z 205 automatic

Post autor: PiotrDiesel »

Po nagrzaniu silnika świeci kontrolka STOP (i chyba jeszcze jakieś?) może być to spowodowane ciśnieniem oleju temperaturą oleju temperaturą płynu chłodzącego ładowaniem alternatora Zaczołbym od sprawdzenia Ciśnienia oleju i ładowania
Awatar użytkownika
Wojtek
Uzalezniony
Posty: 642
Rejestracja: 21 sty pn, 2008 11:57 am
Posiadany PUG: 206. 1.4 XT
Numer Gadu-gadu: 2478139
Lokalizacja: Katowice

Re: Problem z 205 automatic

Post autor: Wojtek »

sprawdź olej w skrzyni biegów, Bo tam wszystko sterowane jest ciśnieniem oleju. Olej sprawdza się na pracującym silniku. Miałem tak w Astrze, że ruszała mi z drugiego biegu i nie chciała jechać. Po wymianie oleju wszystko wróciło do normy.
Awatar użytkownika
Cielu
Nowicjusz
Posty: 52
Rejestracja: 06 lut ndz, 2011 9:53 pm
Posiadany PUG: Był 205 1.6 Automatic, Fiat Seicento 1.1
Numer Gadu-gadu: 2119139
Lokalizacja: Otwock/Okolice

Re: Problem z 205 automatic

Post autor: Cielu »

No właśnie wentylator chłodnicy tez mi się często włącza. Dzięki Panowie, sprawdzę wszystko to o czym piszecie.
Awatar użytkownika
Cielu
Nowicjusz
Posty: 52
Rejestracja: 06 lut ndz, 2011 9:53 pm
Posiadany PUG: Był 205 1.6 Automatic, Fiat Seicento 1.1
Numer Gadu-gadu: 2119139
Lokalizacja: Otwock/Okolice

Re: Problem z 205 automatic

Post autor: Cielu »

Dziś miałem taką sytuacje ze pojechałem na cpn, zatankowałem, i odjechałem poczym zaczął mulić i mulić, potem zapaliła się kontrolka z literka "K" i przestał mulić, o co tu kurde chodzi??? paliwo jakieś lewe czy co?
Awatar użytkownika
zmac
Uzalezniony
Posty: 529
Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin

Re: Problem z 205 automatic

Post autor: zmac »

zczytaj bledy z komputera i duzo sie wyjaśni
Pablo
Junior
Posty: 114
Rejestracja: 30 lip czw, 2009 12:54 pm
Posiadany PUG: Jest 205 1.1 look był 205 GL 1.0 TU9A
Numer Gadu-gadu: 8279577
Lokalizacja: SZCZECIN

Re: Problem z 205 automatic

Post autor: Pablo »

czytaj błędy z komputera i dużo się wyjaśni

to oczywiście podstawa i od tego zależy co dalej a bez tego mogę
pokusić się stwierdzenie że być może przegrzewa się głowica miałem tak w 309 ale z tego co wnioskuje to raczej wątpliwe
ODPOWIEDZ