kody usterek!
kody usterek!
Jak w silniku TU3 odczytać kody usterek.Podobno istnieje jakś dioda z której można odczytać te informacje!\
Tylko jeżeli ona istnieje do gdzie jest umiejscowiona?
Popatrzcie posiadacze silników TU3 na poniższy link i odpowiedzice mi czy macie u siebie w skrzynce bezpieczników pozycję nr 8(harness diode)?
http://www.elcats.ru/peugeot/detail.asp ... 6%2065H10A
Tylko jeżeli ona istnieje do gdzie jest umiejscowiona?
Popatrzcie posiadacze silników TU3 na poniższy link i odpowiedzice mi czy macie u siebie w skrzynce bezpieczników pozycję nr 8(harness diode)?
http://www.elcats.ru/peugeot/detail.asp ... 6%2065H10A
Ostatnio zmieniony 18 sty wt, 2005 11:01 am przez majpio, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rychu
- Uzalezniony
- Posty: 609
- Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
U mnie też coś takiego wisi i za cholerę nie umiem dojść co to takiego
Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Witam!
Oczywiscie ze jest mozliwosc!! Nie pamietam juz dokladnie jak... ale trzeba zmostkowac bodajrze jakies dwa kable... i przekrecic zaplon.
Zacznie mrugac kontrolka stopu... 3 mrugniecia -kod numer 3 ... 11 mrugniec kod numer 11.
Gdzie to czytalem, ale nie pamietam dokladnie gdzie.
Oczywiscie ze jest mozliwosc!! Nie pamietam juz dokladnie jak... ale trzeba zmostkowac bodajrze jakies dwa kable... i przekrecic zaplon.
Zacznie mrugac kontrolka stopu... 3 mrugniecia -kod numer 3 ... 11 mrugniec kod numer 11.
Gdzie to czytalem, ale nie pamietam dokladnie gdzie.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Bylo to chyba w ksiazce Sam Naprawiam Samochod, a tej ksiazki juz daaawno nie mam - gdzies mi wcielo.
Ale szczerze to jestem wielkim sceptykiem jezeli chodzi o takie podpinanie auta pod "kompa diagnostycznego"
Poda ci np. numer jakis tam... i z instrukcji wyczytasz jezeli masz sonde lambda "za uboga mieszanka" - i nic ci to nie powie! I Szukaj dziury w calym... to samo mozna stwierdzic wkladajac w wydech miernik CO.
Albo wyskoczy ci ze silnik mysli ze jest -80stopni ... no to albo czujnik temp wody, albo czujnik temp w przeplywomierzu... albo komputer, albo wiazka. To samo sprawdzisz zwyklym miernikiem.
Kompem mozna szybciej... ale z tego co wiem u nas i tak jest ECU tak prymitywne, ze podaje ci tylko "ogolnikowo" co jest nie tak.. a na dobra sprawe i tak trzeba tego szukac na piechote.
Czesto komp ci nie powie co jest nie tak... niestety.
Ale szczerze to jestem wielkim sceptykiem jezeli chodzi o takie podpinanie auta pod "kompa diagnostycznego"
Poda ci np. numer jakis tam... i z instrukcji wyczytasz jezeli masz sonde lambda "za uboga mieszanka" - i nic ci to nie powie! I Szukaj dziury w calym... to samo mozna stwierdzic wkladajac w wydech miernik CO.
Albo wyskoczy ci ze silnik mysli ze jest -80stopni ... no to albo czujnik temp wody, albo czujnik temp w przeplywomierzu... albo komputer, albo wiazka. To samo sprawdzisz zwyklym miernikiem.
Kompem mozna szybciej... ale z tego co wiem u nas i tak jest ECU tak prymitywne, ze podaje ci tylko "ogolnikowo" co jest nie tak.. a na dobra sprawe i tak trzeba tego szukac na piechote.
Czesto komp ci nie powie co jest nie tak... niestety.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Jaki silnik
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora