kody usterek!

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
majpio

kody usterek!

Post autor: majpio »

Jak w silniku TU3 odczytać kody usterek.Podobno istnieje jakś dioda z której można odczytać te informacje!\
Tylko jeżeli ona istnieje do gdzie jest umiejscowiona?

Popatrzcie posiadacze silników TU3 na poniższy link i odpowiedzice mi czy macie u siebie w skrzynce bezpieczników pozycję nr 8(harness diode)?

http://www.elcats.ru/peugeot/detail.asp ... 6%2065H10A
Ostatnio zmieniony 18 sty wt, 2005 11:01 am przez majpio, łącznie zmieniany 1 raz.
majpio

Post autor: majpio »

Czy naprawdę nie ma kogoś kto ma coś do powiedzenia na ten temat?
To ostatnie pytanie chyba nie jest najtrudniejsze wystarczy zaglądnąć do skrzynki bezpieczników! :evil:
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

mój nie ma, ale z przodu silnika między chłodnicą a blokiem u dołu wisi jakaś wtyczka, to jest chyba do diagnozowania ( ?? )
majpio

Post autor: majpio »

tombike może jakieś zdjęcia jak to możliwe!
Awatar użytkownika
Rychu
Uzalezniony
Posty: 609
Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Rychu »

U mnie też coś takiego wisi i za cholerę nie umiem dojść co to takiego :roll:
Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
Awatar użytkownika
Dżon Dobra Nadzieja
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Dżon Dobra Nadzieja »

Jeśli sie nie myle to powinny też gdzieś tam się znajdować (chyba bardziej przy lewym reflektorze) przewody do bezpośredniego podłaczenia pompki paliwowej...
Obrazek  Obrazek


Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem 8)7
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

zlacza diagnostyczne mialy pugi od pewnego roku, np. moje 309 xu9ja ma je dopiero od 88 roku (moj jest 87 :()
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
majpio

Post autor: majpio »

Mav to jak np w twoim sprawdzić kody błędów komputera?
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Niestety nie ma takiej mozliwosci...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
majpio

Post autor: majpio »

czyli przy jakijś awarii musisz dochodzić do wszystkiego metodą prób i błędów!
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Witam!

Oczywiscie ze jest mozliwosc!! Nie pamietam juz dokladnie jak... ale trzeba zmostkowac bodajrze jakies dwa kable... i przekrecic zaplon.

Zacznie mrugac kontrolka stopu... 3 mrugniecia -kod numer 3 ... 11 mrugniec kod numer 11.

Gdzie to czytalem, ale nie pamietam dokladnie gdzie.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
majpio

Post autor: majpio »

Kaktus byłbym zobowiązany jakbyś mógł mi to podać!
Licze na ciebie!
Acha jeszcze jedno tylko nie mów że trzeba zmostkować gniazdo we wtyczce diagnostycznej bo ja takowej u siebie nie moge znaleźć!
Czekam na rady!
Ostatnio zmieniony 17 sty pn, 2005 12:47 pm przez majpio, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Bylo to chyba w ksiazce Sam Naprawiam Samochod, a tej ksiazki juz daaawno nie mam - gdzies mi wcielo.

Ale szczerze to jestem wielkim sceptykiem jezeli chodzi o takie podpinanie auta pod "kompa diagnostycznego"

Poda ci np. numer jakis tam... i z instrukcji wyczytasz jezeli masz sonde lambda "za uboga mieszanka" - i nic ci to nie powie! I Szukaj dziury w calym... to samo mozna stwierdzic wkladajac w wydech miernik CO.

Albo wyskoczy ci ze silnik mysli ze jest -80stopni ... no to albo czujnik temp wody, albo czujnik temp w przeplywomierzu... albo komputer, albo wiazka. To samo sprawdzisz zwyklym miernikiem.

Kompem mozna szybciej... ale z tego co wiem u nas i tak jest ECU tak prymitywne, ze podaje ci tylko "ogolnikowo" co jest nie tak.. a na dobra sprawe i tak trzeba tego szukac na piechote.

Czesto komp ci nie powie co jest nie tak... niestety.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
majpio

Post autor: majpio »

Właśnie mam za bogatą mieszankę i nie mam pojęcia jak to zlikwidować!
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Jaki silnik
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ