Będzie się ktoś z Was wybierał na rajd Świdnicki?
Jeśli tak to zapraszamy do odwiedzenia stanowiska serwisowego nr.204 na którym w raz z kolegą Slavko będziemy serwisowali dwieściepiątkę naszego znajomego z forum.
Autko bierze udział w 2 i 3 rundzie RPP, czyli startuje zarówno w sobotę jak i w niedzielę.
Jest to debiut tego samochodu w światku rajdowym.
Autko szczęśliwie dojechało do mety zarówno w 2 jak i w 3 rundzie RPP.
Nie obyło się bez problemów technicznych.Na każdym docinku zawodziły hamulce, które dosyć mocno się gotowały.Przyczyną okazał się wadliwy korektor siły hamowania, który działał niczym zawór zwrotny.
W najbliższym czasie postaram się ogarnąć temat zdjęć i powrzucać co nieco na forum.
Mamy także nagrane onboardy z każdego odcinka
Pozdrowienia dla chłopaków serwisujących 205
U nas też meta
Kierowca również zagotował kilkukrotnie płyn hamulcowy, za dużo hamował
W przyszłym tygodniu przygotowania do mazowieckiego (przegląd samochodu po świdnickim )
Co do niedzieli, tragiczny wypadek, niestety to się czasami zdarza w tym sporcie
bananowiec pisze:Przyczyną okazał się wadliwy korektor siły hamowania, który działał niczym zawór zwrotny.
Myślisz że to wada tego egzemplarza, czy trzeba ze sobą wozić zapas w serwisówce?
Korektor z regulacją ciśnienia został tydzien przed rajdem załozony i wszystko było ok.
Na rajdzie juz niestety nie działał jak nalezy. W pierwszym dniu gotowały sie strasznie przednie heble. Na koniec dnia padła decyzja ze obracamy korektor. W drugim dniu po wyjezdzie ze strefy serwisowej zakleszczyło z tyłu heble i niewiele brakowało a chlopaki nie skonczyliby rajdu.
Seryjny korektor nie miał sensu bo z tyłu siedzi belka z 309 na tarczach.