Mam pytanko
Odnosnie tego czujnika?
Co sie dzieje jak jest zepsuty? I co od niego zalezy? i jak rozpoznac czy jest zepsuty?
Czy mozna miec w samochodzie wtrysk od innego samochodu?
I takie troszke inne pytanie
Co sie dzieje jezeli zawracam z duzej predkosci to na desce zapala mi sie lamka STOP? i za moment gasnie????????
Z góry dzieki za pomoc:)
powerhorse pisze:tylko lampka stopu. Olej juz niedlugo musze wymienic podobno zostalo gdzies 2tys km na nim do zrobienia a plynu chlodniczego mam na minimum.
jeśli masz na minimum to stąd lampka STOP na zakrętach dolej płynu
powerhorse pisze:tylko lampka stopu. Olej juz niedlugo musze wymienic podobno zostalo gdzies 2tys km na nim do zrobienia a plynu chlodniczego mam na minimum.
hehe jeszze nie Co do plynu to... dlatego mam go malo gdfyz nie amm zcasu zbytnie sie wziasc za znalezienie przecieku a jak wlewam duzo wtedy szybko mi ucieka:) a tak to moge jechac i prawie nic nie ginie Moze to zbiego okolicznosc ale moze cos w tym jest mam powiedzmy 1cm ponad minimum
Olej niedlugo zmienie ale musze dostac wyplate:)
jezeli Ci sie zapala kontrolka zbyt niskiego cisnienia oleju...to znaczy ze masz go juz ponizej stanu minimum...
Modl sie kolego by brak "dostawa" oleju z pompy ni etrafil np pod panewke bo Ci ja obroci i bedziesz plaaaakal...
Zrob dolewke, chociaz z pol litra oleju szczegolnie ze zamierzasz tak jezdzic jeszcze 2tys km...
nie moge znalesc postu o oleju w silniki chcociaz wiem ze gdzies juz ktos o to pytal.
Jezdze na polsyntetycznym Totalu. Czy jest to dobry olej? czy przy wymianie brac ten sam? czy jakis inny?