Ile waży litr benzyny?
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Diesel z cala pewnoscia wiecej...
Mozna sprawdzic Wziac 5 litrowy kanister zwazyc... pozniej zalac 5 litrow i zwazyc... odjac wage przed od wagi po i mamy wage 5 litrow wachy. Dzielimy i mamy wage 1litra.
Kto sie podejmie ?
Mozna sprawdzic Wziac 5 litrowy kanister zwazyc... pozniej zalac 5 litrow i zwazyc... odjac wage przed od wagi po i mamy wage 5 litrow wachy. Dzielimy i mamy wage 1litra.
Kto sie podejmie ?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hej!
Wbrew wszelkim regula, przedni naped dociaza sie z przodu! Idealnie jest miec jak najwiecej ciezaru nad osia napedzajaca!!
Dobrze wywazona OSKA to taka OSKA ktora ma jak najwiecej ciezaru z przodu, i jak najmniej z tylu!
Wywazenie 50/50 jest idealne dla samochodow 4x4 .. ale w OSCE sie wogole nie sprawdza! Oska taka prowadzi sie fatalnie.
Balast w osce najlepiej jest wladowac jak najblizej przodu sie da. I warto miec tyl ciut wyzej od przodu!
Wbrew wszelkim regula, przedni naped dociaza sie z przodu! Idealnie jest miec jak najwiecej ciezaru nad osia napedzajaca!!
Dobrze wywazona OSKA to taka OSKA ktora ma jak najwiecej ciezaru z przodu, i jak najmniej z tylu!
Wywazenie 50/50 jest idealne dla samochodow 4x4 .. ale w OSCE sie wogole nie sprawdza! Oska taka prowadzi sie fatalnie.
Balast w osce najlepiej jest wladowac jak najblizej przodu sie da. I warto miec tyl ciut wyzej od przodu!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Ari
- Junior
- Posty: 183
- Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
- Numer Gadu-gadu: 6883999
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No z ciężarem oczywiście masz rację. Choć nie jest do końca tak że najlepiej mieć z przodu całą masę. Ale masz rację przód powinien być cięższy bo jest napędzany. Co do wysokości tyłu to też zależy od warunków i od tego ile masy masz z przodu. Ważne jest natomiast żeby wyważenie Lewa - Prawa było idealne. (Chyba że ścigamy się po owalach - to wszystko na prawo ) A poza tym już wiem jak dociaze auto. Naleje ołowiowej benzyny!!
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Nie nie...
Oni sie boja po prostu sciany...
wiekszosc wypadkow to wypadniecie z wlasciwego toru jazdy i walniecie o sciane prawa strona...dlatego chca siedziec po lewej.... po drugie skad teoria ze jadac po owalu (nascar) dociaza sie prawa strone??? tam sie dociaza lewa! przypominam - jezdzi sie w przeciwna strone do wskazowek zegara...
Oni sie boja po prostu sciany...
wiekszosc wypadkow to wypadniecie z wlasciwego toru jazdy i walniecie o sciane prawa strona...dlatego chca siedziec po lewej.... po drugie skad teoria ze jadac po owalu (nascar) dociaza sie prawa strone??? tam sie dociaza lewa! przypominam - jezdzi sie w przeciwna strone do wskazowek zegara...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"