Ile waży litr benzyny?

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
fly2b3
Junior
Posty: 127
Rejestracja: 16 sie pn, 2004 8:47 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: fly2b3 »

aaaaa. DIESEL ?? ile waży :)
Diesel power
Obrazek
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Diesel z cala pewnoscia wiecej...

Mozna sprawdzic :) Wziac 5 litrowy kanister zwazyc... pozniej zalac 5 litrow i zwazyc... odjac wage przed od wagi po i mamy wage 5 litrow wachy. Dzielimy i mamy wage 1litra. :)

Kto sie podejmie ? :)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
fly2b3
Junior
Posty: 127
Rejestracja: 16 sie pn, 2004 8:47 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: fly2b3 »

niop trochę zachodu :)

KTO ISĘ PODEJMIE ?? :)
Diesel power
Obrazek
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Musi wazyc wiecej bo...
benzyna nalezy do frakcji lekkich ropy naftowej, stad jej ciezar wlasciwy oscylujacy wokolo 0.75g /cm^3 natomiast olej napedowy to 0.85-0.90g cm^3 (nizsze frakcje)
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

No i super dzięki za info. Pytałem. Bo muszę mieć auto które waży 805 kg. Natomiast z pustym bakiem nie dojadę na wagę. Więc zaleję do pełna i odejmę wagę benzyny. Dzięki chłopaki.
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

Kaktus pisze:Mav - a olowiowa czy bez olowiowa? ;)

Ciekawe jak duza jest roznica... a jest napewno.
No masz rację Kaktus, ołów jest ciężki :lol:
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Ari...
odchudzaj wiecej niz regulamin nakazuje...
Brakujace kg mocuj jako balast na podlodze...juz bedziesz wiedzial czemu :twisted:
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
HERO
Nowicjusz
Posty: 85
Rejestracja: 10 gru śr, 2003 1:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: HERO »

Ktoś tu oszukać próbuje :roll:
Peugot 205 Lacoste
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

nie kolego, zadnych oszustw, kombinuj dalej...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

Wiem Mav309, że ideałem jest odchudzić autko na maxa i doważyć balastem. Zresztą staram się wyważyć autko. Ale nie ściągnę konserwacji spod spodu, bo nie chce stać i płakać jak mi rudy wpieprza autko :). Ale wyciągnę ile się da. Hero użycie balastu jest dozwolone
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Hej!

Wbrew wszelkim regula, przedni naped dociaza sie z przodu! Idealnie jest miec jak najwiecej ciezaru nad osia napedzajaca!!

Dobrze wywazona OSKA to taka OSKA ktora ma jak najwiecej ciezaru z przodu, i jak najmniej z tylu!

Wywazenie 50/50 jest idealne dla samochodow 4x4 .. ale w OSCE sie wogole nie sprawdza! Oska taka prowadzi sie fatalnie.


Balast w osce najlepiej jest wladowac jak najblizej przodu sie da. I warto miec tyl ciut wyzej od przodu!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

No z ciężarem oczywiście masz rację. Choć nie jest do końca tak że najlepiej mieć z przodu całą masę. Ale masz rację przód powinien być cięższy bo jest napędzany. Co do wysokości tyłu to też zależy od warunków i od tego ile masy masz z przodu. Ważne jest natomiast żeby wyważenie Lewa - Prawa było idealne. (Chyba że ścigamy się po owalach - to wszystko na prawo :mrgreen: ) A poza tym już wiem jak dociaze auto. Naleje ołowiowej benzyny!! :lol:
Awatar użytkownika
bipi
Junior
Posty: 451
Rejestracja: 25 mar czw, 2004 2:49 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz/Kraków
Kontakt:

Post autor: bipi »

Ari, to dlaczego w wyścigach nascar kierowca siedzi po wewnetrznej a nie po zawnętrznej żeby dociążyć prawą stronę. dla samych kierowców to chyba nie ma znaczenia.
bipi.205.pl
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

Zeby sie klatka zmiescila :)
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Nie nie...
Oni sie boja po prostu sciany...
wiekszosc wypadkow to wypadniecie z wlasciwego toru jazdy i walniecie o sciane prawa strona...dlatego chca siedziec po lewej.... po drugie skad teoria ze jadac po owalu (nascar) dociaza sie prawa strone??? tam sie dociaza lewa! przypominam - jezdzi sie w przeciwna strone do wskazowek zegara...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
ODPOWIEDZ