Do wlascicieli Turbo diesla

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Obrotomierz w peugeotach dieselach jest podłączony pod czujnik obrotów koła zamachowego a nie pod alternator!!! Takie rozwiazanie też jest czesto spotykane, ale nie u nas!! Od czujnika odchodzi ekranowany przewód z dwoma żyłami; białą i czerwoną (do tej pory takie widziałem) , w kostce jeszcze pod maską ekran zostaje pominiety i do kabiny idą już dwa przewody więc sprawa chyba juz jest prosta :) Sprawdzone w TD u Banderoli !! w dieselu wyprowadzenia tego czujnika możemy odnaleźć w kostce diagnostycznej , powodzenia!!!
miketd

Post autor: miketd »

tak mi sie wydaje,ale może się myle a silnik mam xud7te 1.8turbo dieasla 80KM
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

z ciekawostek w benzynach tez czasem obrotomierz jest brany z alternatora.
Na przyklad w takiej AE86... :roll:
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
przemo
Junior
Posty: 365
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: przemo »

tomek pisze:Od czujnika odchodzi ekranowany przewód z dwoma żyłami; białą i czerwoną (do tej pory takie widziałem) , w kostce jeszcze pod maską ekran zostaje pominiety i do kabiny idą już dwa przewody więc sprawa chyba juz jest prosta :)
a u mnie od tego czujnika ida 3 kable i 3 wchodza do kabiny ;) do takiego pudelka (nazwanego przezemnie komputerem hahaha) podwieszonego w schowku
205 1.9 D - kupa dymu i smrodu ale pedzi do przodu ;P
p.s. nie drażnij lwa
http://www.przemo.205.pl
ODPOWIEDZ