Marin205 pisze:się rozdrobniłeś.....naukowo, skoro taki mądry.... to niech mądry to policzy
To co przedstawiłem to podstawy, a nie rozdrabnianie się. Można by to policzyć, czemu nie.
Skoro sam mówisz o fizyce to nie oburzaj się jak podejmuję temat.
Marin205 pisze:to co mnie dziwi to to że przeglądając oferty części na stronie to też są pokazane korektory do 205 z ABS'em
dałbyś link do strony gdzie są skatalogowane te korektory?
Co do korektorów siły hamowania, kierując się katalogiem ATE i Serviceboxem, doczytałem się, że jednak nie chodzi o różnicę ABS/bez ABSu, a zmianę w pewnym momencie produkcji. Ciekawe czemu w takim razie w sklepach piszą, że jedne są do aut z ABS, a drugie do aut bez ABSu.
kubas pisze:No i 266mm to optimum bo:
- nie waży dużo
- wchodzi pod 14 felgę
- ma większą odporność na przegrzanie od 247mm
- będzie lepsze czucie hamulca
Mówisz o 14 stalowych czy alu? Mi się wydaje, że z ory alu 14 to chyba tylko te z Winnera wejdą.
Lepsze czucie hamulca przy pompie z jaką średnicą tłoczka?