Jaka to fura?
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Jaka to fura?
No przecież to auto produkowali normalnie. To nie prototyp żaden...
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- PrezesBednarz
- Maniak
- Posty: 1517
- Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
- Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
- Lokalizacja: waw
Re: Jaka to fura?
Jehle Super Saphier
google mi pomogło bo kojarzyłem tylko lichtensztajnskie pochodzenie auta
a nazwy nie pamiętałem
troche info z googla:
"Jehle Saphier rzeczywiscie powstal w 1982 roku na podwoziu VW Garbusa jednakże poczatkowo mial silnik o mocy 54 KM (prototyp) a wersja produkcyjna silnik o mocy 75 KM. Gdyby rzeczywiscie auto bazujace na podwoziu Garbusa mialo moc 1000 KM to śmiem twierdzic ze rozpadlo by sie juz na starcie. Po wersji z 1982 roku w 1984 powstala wersja JEHLE HIGHSPEED - niestety nie bazowala juz na podwoziu Garbusa Uśmiech. Podwozie, podobnie jak cale auto (oprocz silnika i opon) zostalo w calosci wykonane przez Xavera Jehle w jego warsztacie w Liechtensteinie. Auto otrzymalo opcje silnika VW Golfa GTI z moca 150-200 KM oraz szersze ogumienie. Kilka lat pozniej, okolo 1988 roku Xaver Jehle po raz kolejny doloczyl do swej oferty mocniejsza wersje Saphiera - JEHLE SAPHIER GALAXY. Tym razem auto bylo gruntownie zmodyfikowane - poczawszy od podwozia wykonanego ze stopów metali letkich (lekkich Uśmiech) skonczywszy na specjalnej ramie rurowej do osadzenia nadwozia, duzo szerszym ogumieniu i innych dodatkach. Oferowaną jednostką napędową byl stuningowany silnik Forda o pojemnosci 5,6 litra i mocy 350-500 KM.
Co do JEHLE SUPER SAPHIERA - jego jednostka napedowa byl silnik od Jehle Artemisa o pojemnosci 6,6 litra , z dwoma Turbosprezarkami, V12 , po 5 zaworow na cylinder i mocy 500-1000 KM z mozliwoscia regulacji ze srodka pojazdu za pomoca elektronicznego zmniejszania lub zwiekszania cisnienia doladowania. Silnik w calosci (oprocz tlokow ktore pochodzily z niemieckiej firmy MAHLE) zostal wykonany przez Xavera Jehle W Liechtensteinie."
Co to za fura?
google mi pomogło bo kojarzyłem tylko lichtensztajnskie pochodzenie auta
a nazwy nie pamiętałem
troche info z googla:
"Jehle Saphier rzeczywiscie powstal w 1982 roku na podwoziu VW Garbusa jednakże poczatkowo mial silnik o mocy 54 KM (prototyp) a wersja produkcyjna silnik o mocy 75 KM. Gdyby rzeczywiscie auto bazujace na podwoziu Garbusa mialo moc 1000 KM to śmiem twierdzic ze rozpadlo by sie juz na starcie. Po wersji z 1982 roku w 1984 powstala wersja JEHLE HIGHSPEED - niestety nie bazowala juz na podwoziu Garbusa Uśmiech. Podwozie, podobnie jak cale auto (oprocz silnika i opon) zostalo w calosci wykonane przez Xavera Jehle w jego warsztacie w Liechtensteinie. Auto otrzymalo opcje silnika VW Golfa GTI z moca 150-200 KM oraz szersze ogumienie. Kilka lat pozniej, okolo 1988 roku Xaver Jehle po raz kolejny doloczyl do swej oferty mocniejsza wersje Saphiera - JEHLE SAPHIER GALAXY. Tym razem auto bylo gruntownie zmodyfikowane - poczawszy od podwozia wykonanego ze stopów metali letkich (lekkich Uśmiech) skonczywszy na specjalnej ramie rurowej do osadzenia nadwozia, duzo szerszym ogumieniu i innych dodatkach. Oferowaną jednostką napędową byl stuningowany silnik Forda o pojemnosci 5,6 litra i mocy 350-500 KM.
Co do JEHLE SUPER SAPHIERA - jego jednostka napedowa byl silnik od Jehle Artemisa o pojemnosci 6,6 litra , z dwoma Turbosprezarkami, V12 , po 5 zaworow na cylinder i mocy 500-1000 KM z mozliwoscia regulacji ze srodka pojazdu za pomoca elektronicznego zmniejszania lub zwiekszania cisnienia doladowania. Silnik w calosci (oprocz tlokow ktore pochodzily z niemieckiej firmy MAHLE) zostal wykonany przez Xavera Jehle W Liechtensteinie."
Co to za fura?
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Jaka to fura?
Citroën SM Chapron Opera
Piękne było też coupe...
Piękne było też coupe...
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- PrezesBednarz
- Maniak
- Posty: 1517
- Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
- Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
- Lokalizacja: waw
Re: Jaka to fura?
Dawaj rafi dalej.
Doklejam piękny tył esema:
Doklejam piękny tył esema:
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Jaka to fura?
To moja zagadka. Dość łatwa, choć auto nie było hitem sprzedaży... Na swoje czasy było jednak niezwykle nowatorskie. Może aż za bardzo...
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Jaka to fura?
Moja ulubiona włoska marka czyli Alfa Romeo, dokładnie 90
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- andi_kamachi
- Junior
- Posty: 471
- Rejestracja: 28 kwie czw, 2011 1:58 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4 Roland Garros, 205 1,8DT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa (praca i mieszkanie), Trzcianka k. Wilgi (stąd pochodzę)
- Kontakt:
Re: Jaka to fura?
AIXAM LIGIER?
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Jaka to fura?
Aixam i Ligier to dwie różne marki. Proszę więc o sprecyzowanie
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- andi_kamachi
- Junior
- Posty: 471
- Rejestracja: 28 kwie czw, 2011 1:58 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4 Roland Garros, 205 1,8DT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa (praca i mieszkanie), Trzcianka k. Wilgi (stąd pochodzę)
- Kontakt:
Re: Jaka to fura?
Aixam?
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Jaka to fura?
No niech będzie Widać trudna zagadka była
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Jaka to fura?
Można coś więcej o tym mini samochodzie ? Wygląda jak wózek na zakupy
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Jaka to fura?
To jeden z francuskich mikrosamochodów. Silnik 400 diesel Co ciekawe w Polsce można je rejestrować na motorowery
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- andi_kamachi
- Junior
- Posty: 471
- Rejestracja: 28 kwie czw, 2011 1:58 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4 Roland Garros, 205 1,8DT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa (praca i mieszkanie), Trzcianka k. Wilgi (stąd pochodzę)
- Kontakt:
Re: Jaka to fura?
Łatwe to nie było..
Mam nadzieję, że też sprawię kłopot..
Mam nadzieję, że też sprawię kłopot..
- afro
- Maniak
- Posty: 1057
- Rejestracja: 15 wrz pn, 2003 2:40 pm
- Posiadany PUG: Green 92
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Jaka to fura?
zaz 965 po tuningu
wrzucam skrawek zdjecia,was ist das?
edit/ zmiana obrazka
wrzucam skrawek zdjecia,was ist das?
edit/ zmiana obrazka
Ostatnio zmieniony 02 cze czw, 2011 11:41 am przez afro, łącznie zmieniany 2 razy.
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Jaka to fura?
Ale daj chociaż większe zdjęcie tego skrawka