regenerowane amortyzatory
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: 21 lip śr, 2004 9:05 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
regenerowane amortyzatory
Witam
Czy ktoś z Was ma doświadczenie z regenerowanymi amortyzatorami? Jak to się sprawuje? Ile wytrzymują takie amorki po regeneracji? Generalnie - pytanie czy warto?
Chodzi o amorki do 205 1.9 GTI. Używanej w cywilu, czasem może jakiś KJSik...
A jeśli warto to gdzie w W-wie to robią i za ile?
Czy ktoś z Was ma doświadczenie z regenerowanymi amortyzatorami? Jak to się sprawuje? Ile wytrzymują takie amorki po regeneracji? Generalnie - pytanie czy warto?
Chodzi o amorki do 205 1.9 GTI. Używanej w cywilu, czasem może jakiś KJSik...
A jeśli warto to gdzie w W-wie to robią i za ile?
Pozdrawiam
Bastek
Bastek
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: 21 lip śr, 2004 9:05 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
No właśnie też tak słyszałem że po kilku miesiącach potrafią cieknąć. I że często firmy regenrujące amorki nie wyjmują ich z samochodu tylko każą przywieźć wyjęte. A to oznacza że jeden mechanik musi amorki wyjąć, samochód stoi mu na kanale i nic nie może robić dopóki ten od regeneracji nie zregeneruje.Michal gti pisze:Ale słyszałem też opinie, że takie amortyzatory ciękną już po ok. pół roku
Poza tym jeśli mam zapłacić 100 PLN za sztukę (bo taką cenę gdzieś słyszałem) i za pół roku trzeba będzie poprawiać to chyba nie ma co się w to bawić...
Chętnie poczytam jeszcze doświadczenia innych w tej kwestii...
A jeśli nie regenerowane to jakie nowe można założyć do 1.9 GTi? Wiem, wiem... Bilsteiny B6 byłyby fajne ale póki co mam bardzo duże inne wydatki, więc zależy mi na czymś w miarę tanim ale żeby nie rozleciało się po roku... Samochód używany w cywilu i ew. czasem (z rzadka) do KJS-ów (na poziomie mocno amatorskim).
Pozdrawiam
Bastek
Bastek
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: 21 lip śr, 2004 9:05 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
No tak... Za KYB'y to cena chyba nienajgorsza... Ale jak pomyślę że pewnie muszę wymienić 4 sztuki to już koło 900-1000 zł wyjdzie za same amorki + wymiana...misiek22 pisze:BastekM ja u siebie ostatnio wymieniałem amory z tyłu na gazówki KYB'y zapłacilem 200zl od sztuki myślę że na przód nie będą wiele droższe, a różnica cenowa niewielka pomiędzy regenracją, a trwałość na pewno dłuższa
A czy słyszeliście o firmie Record?
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=39510844
Pozdrawiam
Bastek
Bastek
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
- misiek22
- Junior
- Posty: 168
- Rejestracja: 23 sty pt, 2004 11:06 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
hej już Ci Piweł odpowiadam amorki kupił znajomy mechanik w Bolimar'ze na Gąsiennicowej symbol 344112 a zakładał je 25 listopada gwarancja jest na dwa lata, osobiście jak poszukałem na necie znalazłem te same amorki za 187,32zl od sztuki oczywiście mam na myśli tył.Piweł pisze:Misiek22: A gdzie kupiłeś te Kayaby, bo jak się dowiadywałem ok. 2 lat temu to mówili że do Puga w ogóle ich nie robią
ps. wiem, że nie tutaj miejsce ale podaję link do tego sklepu w Wawce http://www.akwimat.pl/ jest możliwość wysyłki 16PLN lub odbioru osobiście.
jeszcze jedno żeby ułatwić tu szukacie nr katologowego:
http://www.kayabaeurope.com/cgi-bin/kyb ... p_space(F)
pozdro
Michał
Peugeot 205
1.9GTI
1.9GTI
W poprzednim aucie miałem regenerowane+utwardzane, zrobiłem na nich jakies 30..40 tysiecy w ciągu 1,5 roku z tego tysiąc po mazurskich... lasach Nie rozciekly sie, nie pukały i nadal były twarde Regenerowałem je w krakowie, a jeśli chodzi o al-ko wiem tyle, że w trabancie polo 1,1 po 15 tysiącach rozciekły się wszystkie 4 naraz dlatego ja nie mam do nich zaufania