205 GTI 1.9 "Krot" vel "Le Taupe"
205 GTI 1.9 "Krot" vel "Le Taupe"
No i stało się, jestem nieszczęśliwym posiadaczem 205 GTI
Co prawda nie w takim kolorze jak chciałem i nie w tej wersji w której chciałem żeby był, ale jest i jest mój
Dziś w sosnowcu zanabyłem truchło, które wygląda tak:
natomiast chciałbym doprowadzić go do takiego stanu:
SL201 już zakupione
Niewiem jeszcze co zrobię z lotką pod szybą na tylnej klapie, co ciekawe jest ofrankowana logiem peugeot choć pierwszy raz widziałem taki spoiler do puga,
szukam oryginalnych zderzaków i nakładek GTI i maaaaasy części, jeśli macie coś do sprzedania to piszcie
Na szybko z mechaniki:
- Przepływomierz
- Sworznie
- Amortyzatory tył
- klocki hamuclowe
- przewody hamulcowe
- włącznik świateł i włącznik wycieraczek
- płyny etc
- opanować wyciek z miski olejowej i skrzyni biegów
- wymiana klapy
- wymiana wsporników klapy
- potrzebna czarna atrapa
- potrzebna niepodziurawiona szara półka bagażnika
z kosmetyki
- zakonserwować
- wyspawać dziurę pod pasażerem
- kupić ory fotele przednie
długo zastanawiałem się w którą stronę pójść z odbudową, i chyba jednak skuszę się na Phase One
Zapytuję więc zorientowanych, mam w aucie trójramienną kierownicę, w domu dwuramienną, auto jest z 1990 roku, którą mam zamontować?
Dwuramienna jest czarna, a tapicerkę mam szarą :/
Zdjęć swoich jeszcze nie miałem czasu zrobić, zbyt zajęty byłem dawaniem wycisku betom i golfom na trasie Chorzów - Katowice via os. Tysiąclecia
pozdrawiam wszystkich
Co prawda nie w takim kolorze jak chciałem i nie w tej wersji w której chciałem żeby był, ale jest i jest mój
Dziś w sosnowcu zanabyłem truchło, które wygląda tak:
natomiast chciałbym doprowadzić go do takiego stanu:
SL201 już zakupione
Niewiem jeszcze co zrobię z lotką pod szybą na tylnej klapie, co ciekawe jest ofrankowana logiem peugeot choć pierwszy raz widziałem taki spoiler do puga,
szukam oryginalnych zderzaków i nakładek GTI i maaaaasy części, jeśli macie coś do sprzedania to piszcie
Na szybko z mechaniki:
- Przepływomierz
- Sworznie
- Amortyzatory tył
- klocki hamuclowe
- przewody hamulcowe
- włącznik świateł i włącznik wycieraczek
- płyny etc
- opanować wyciek z miski olejowej i skrzyni biegów
- wymiana klapy
- wymiana wsporników klapy
- potrzebna czarna atrapa
- potrzebna niepodziurawiona szara półka bagażnika
z kosmetyki
- zakonserwować
- wyspawać dziurę pod pasażerem
- kupić ory fotele przednie
długo zastanawiałem się w którą stronę pójść z odbudową, i chyba jednak skuszę się na Phase One
Zapytuję więc zorientowanych, mam w aucie trójramienną kierownicę, w domu dwuramienną, auto jest z 1990 roku, którą mam zamontować?
Dwuramienna jest czarna, a tapicerkę mam szarą :/
Zdjęć swoich jeszcze nie miałem czasu zrobić, zbyt zajęty byłem dawaniem wycisku betom i golfom na trasie Chorzów - Katowice via os. Tysiąclecia
pozdrawiam wszystkich
- rallye
- Uzalezniony
- Posty: 834
- Rejestracja: 08 cze pt, 2007 11:57 am
- Posiadany PUG: 205 GTi Export 1.9 >< 205 Gentry
- Numer Gadu-gadu: 3612169
- Login tlen: fastadi
- Lokalizacja: Frankfurt am Main / Wrocław
Re: 205 GTI 1.9 "Krot" vel "Le Taupe"
phase 1 jest do 87/88
pozniej juz byly nowe, z tego co widzę masz lusterka z phase 1
zostawil bym ten pakiet stylistyczny bo wyglada fajnie
o c b z tymi dwoma zamkami po stronie kierowcy
pozniej juz byly nowe, z tego co widzę masz lusterka z phase 1
zostawil bym ten pakiet stylistyczny bo wyglada fajnie
o c b z tymi dwoma zamkami po stronie kierowcy
Fast Garage ... in progress
- Czak
- Uzalezniony
- Posty: 703
- Rejestracja: 30 lip czw, 2009 4:12 pm
- Posiadany PUG: 205 1.9 Gentry
- Numer Gadu-gadu: 2757168
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: 205 GTI 1.9 "Krot" vel "Le Taupe"
Cześć też jestem z Katowic dokładnie z Piotrowic . Co do dokładki przód to chyba ją jeszcze mam w kolorze czarnym P3xy, bo sam miałem Puga w tym kolorze i aż mi się łezka kręci. Nie jest to igła, była kiedyś klejona, ale nie wygląda najgorzej. Musze tylko poszukać czy ją jeszcze mam na 100%. Lotke masz starego typu przed faceliftem. Co do blendy na tylną klape jeśli o to chodzi to też się znajdzie. Więc jakbyś był zainteresowany to możemy się dogadać na PW.
Możemy się na jakiś spot umówić. W sumie to możliwe, że dzisiaj wypali spot gdzieś w strone Cieszyna, bo się z Markiem i Robsonem umawiałem . Więc jak coś to się oddzywaj.
A tutaj masz linka do mojego byłego GTI .
http://polskajazda.pl/Samochody/Peugeot/205/109341
Życze powodzenia w doprowadzaniu do lepszego stanu
Możemy się na jakiś spot umówić. W sumie to możliwe, że dzisiaj wypali spot gdzieś w strone Cieszyna, bo się z Markiem i Robsonem umawiałem . Więc jak coś to się oddzywaj.
A tutaj masz linka do mojego byłego GTI .
http://polskajazda.pl/Samochody/Peugeot/205/109341
Życze powodzenia w doprowadzaniu do lepszego stanu
Re: 205 GTI 1.9 "Krot" vel "Le Taupe"
Gratulacje! Też myślę nad czarnym, w razie powiększenia rodziny Pugów, na co się zanosi powoli...
Pozwolę sobie wylać kubeł zimnej wody... Czeka cię dużo uciążliwej i kosztownej pracy
Sprawdzałeś VIN? O ile się orientuję, rzeczywiście pachnie phase I, a rocznik może być z czapy, vide to Rallye, co Mateon w Mławie wygrzebał, deklarowany 94, a z service boxa wynika że 90...
Co to za silnik? Ustalałeś wersję? Nie popełniaj błędów innych i nie katuj go, zanim nie zrobisz rewizji silnika, może Ci to oszczędzić masy kłopotów...
A, jeszcze jedno, planowane koszty pomnóż przez dwa, a najlepiej cztery...
Ale jak już wszystko zrobisz... Fajnie będzie w Katowicach...
BTW, co z tym podwójnym zamkiem?? Po grzyba on? Woda ci tamtędy do błotnika leci?!...
Pozwolę sobie wylać kubeł zimnej wody... Czeka cię dużo uciążliwej i kosztownej pracy
Sprawdzałeś VIN? O ile się orientuję, rzeczywiście pachnie phase I, a rocznik może być z czapy, vide to Rallye, co Mateon w Mławie wygrzebał, deklarowany 94, a z service boxa wynika że 90...
Co to za silnik? Ustalałeś wersję? Nie popełniaj błędów innych i nie katuj go, zanim nie zrobisz rewizji silnika, może Ci to oszczędzić masy kłopotów...
A, jeszcze jedno, planowane koszty pomnóż przez dwa, a najlepiej cztery...
Ale jak już wszystko zrobisz... Fajnie będzie w Katowicach...
BTW, co z tym podwójnym zamkiem?? Po grzyba on? Woda ci tamtędy do błotnika leci?!...
Re: 205 GTI 1.9 "Krot" vel "Le Taupe"
@ Rallye
kłania się moja nikła wiedza w temacie, myślałem że phase one jest do 1991, z tego co wywiedziałem się od poprzedniego właściciela ten drugi zamek miał być do centralnego zamka czy jakoś tak,
w elektryce jest strasznie nagrzebane, i na pewno będę musiał jakiegoś fachowca odwiedzić, a to halogeny się nie chcą włączyć a to zegarek gaśnie itd itp zamka się pozbędę ale blachę zamierzam dopiero na jesień robić,
@ Czak
O, świetnie, poszukaj dokładki, nawet jeśli jest gdzieś klejona to i tak wygląda lepiej niż to co mam teraz Na pewno się dogadamy.
Co do spotu, baaardzo chętnie z tym że zaraz będę miał na głowie brata z narzeczoną i gwiazdą dzisiejszego dnia czyli chrześnicą narzeczonej wizyta w zoo mi się szykuje
więc ciężko mi odpowiedzieć o której będę wolny, Czak odezwij się na komórkę, pewnie przez resztę dnia nie będę miał dostępu do forum mój numer to 502 891 195.
@ 2mouse
I tu jest pies pogrzebany, nie ma oryginalnego numeru VIN, stary zeżarła korozja i w 1997 został nadany nowy numer VIN wbity na nadwozie przez jakiśtam urząd także nie jestem
w stanie dociec co to w końcu było czy rallye czy 1,6 czy 1,9. Z dużą pewnością 1,9 bo z tyłu są tarcze a nie bębny środek jest szary i tylne fotele są szaro białe (materiał) i szare,
kierunki pomarańczowe, tylne klosze kolorowe, stąd stawiałem na phase one,
Co do zamka, jeszcze nie miałem okazji srpawdzić kupiłem go wczoraj i jeszcze nie lało może dzis w takim układzie sprawdzę
Z własnych spostrzeżeń wydaje mi się że auto startowało kiedyś w kajtkach, choć w sumie niewiem czy bez klatki to możliwe, bo zawieszenie jest wyższe niż normalnie, jeszcze się
nie zastanawiałem co z tym zrobię, dziwnie to wygląda ale nawet mi się podoba zastanawiam się też czy ktoś nie zdjął osłon odbijających ciepło znad wydechu (były w 205 takie wogóle?)
bo grzeję się mój Kret na potęgę w środku. Ciężko stwierdzić, przez ostatnie 5 lat podobno należał do gościa od którego go kupiłem i on używał go tylko do okazjonalnego katowania jako
drugi samochód :/
kłania się moja nikła wiedza w temacie, myślałem że phase one jest do 1991, z tego co wywiedziałem się od poprzedniego właściciela ten drugi zamek miał być do centralnego zamka czy jakoś tak,
w elektryce jest strasznie nagrzebane, i na pewno będę musiał jakiegoś fachowca odwiedzić, a to halogeny się nie chcą włączyć a to zegarek gaśnie itd itp zamka się pozbędę ale blachę zamierzam dopiero na jesień robić,
@ Czak
O, świetnie, poszukaj dokładki, nawet jeśli jest gdzieś klejona to i tak wygląda lepiej niż to co mam teraz Na pewno się dogadamy.
Co do spotu, baaardzo chętnie z tym że zaraz będę miał na głowie brata z narzeczoną i gwiazdą dzisiejszego dnia czyli chrześnicą narzeczonej wizyta w zoo mi się szykuje
więc ciężko mi odpowiedzieć o której będę wolny, Czak odezwij się na komórkę, pewnie przez resztę dnia nie będę miał dostępu do forum mój numer to 502 891 195.
@ 2mouse
I tu jest pies pogrzebany, nie ma oryginalnego numeru VIN, stary zeżarła korozja i w 1997 został nadany nowy numer VIN wbity na nadwozie przez jakiśtam urząd także nie jestem
w stanie dociec co to w końcu było czy rallye czy 1,6 czy 1,9. Z dużą pewnością 1,9 bo z tyłu są tarcze a nie bębny środek jest szary i tylne fotele są szaro białe (materiał) i szare,
kierunki pomarańczowe, tylne klosze kolorowe, stąd stawiałem na phase one,
Co do zamka, jeszcze nie miałem okazji srpawdzić kupiłem go wczoraj i jeszcze nie lało może dzis w takim układzie sprawdzę
Z własnych spostrzeżeń wydaje mi się że auto startowało kiedyś w kajtkach, choć w sumie niewiem czy bez klatki to możliwe, bo zawieszenie jest wyższe niż normalnie, jeszcze się
nie zastanawiałem co z tym zrobię, dziwnie to wygląda ale nawet mi się podoba zastanawiam się też czy ktoś nie zdjął osłon odbijających ciepło znad wydechu (były w 205 takie wogóle?)
bo grzeję się mój Kret na potęgę w środku. Ciężko stwierdzić, przez ostatnie 5 lat podobno należał do gościa od którego go kupiłem i on używał go tylko do okazjonalnego katowania jako
drugi samochód :/
Re: 205 GTI 1.9 "Krot" vel "Le Taupe"
Rallye pewno nie, musiały by wyjść jakieś białe ślady (rallye było wyłącznie białe i żółte na Anglię) Jest na forum FAQ gdzie szukać oznaczeń i kodów na silniku, to pewno pomoże...thorin pisze:I tu jest pies pogrzebany, nie ma oryginalnego numeru VIN, stary zeżarła korozja i w 1997 został nadany nowy numer VIN wbity na nadwozie przez jakiśtam urząd także nie jestem
w stanie dociec co to w końcu było czy rallye czy 1,6 czy 1,9.
Raczej niższe powinno być... Klatka nie jest konieczna. Jak by co, mam sprężyny GTI od mojego...thorin pisze:Z własnych spostrzeżeń wydaje mi się że auto startowało kiedyś w kajtkach, choć w sumie niewiem czy bez klatki to możliwe, bo zawieszenie jest wyższe niż normalnie,
Były. A grzać się będzie i mimo osłon Ja się zastanawiam nad wykładziną termiczną, bo czasem mocowań fotela nie można dotknąć...thorin pisze:zastanawiam się też czy ktoś nie zdjął osłon odbijających ciepło znad wydechu (były w 205 takie wogóle?)
Re: 205 GTI 1.9 "Krot" vel "Le Taupe"
2mouse, zobaczę jak będzie na speedlineach wyglądał, jeśli mi się nie spodoba to wezmę od Ciebie te sprężyny
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 GTI 1.9 "Krot" vel "Le Taupe"
przede wszystkim to zrób coś z rdzą którą widać na błotnikach, bo nawymieniasz części a auto zeżre... jak już na zdjęciach widać takie purchle to ciekawe jak progi i podłoga bagażnika
w każdym bądź razie trzymam kciuki i powodzenia życzę
ps. autko ma pakiet, który można zostawić bo jest oryginalny i będzie się wyróżniało od innych
w każdym bądź razie trzymam kciuki i powodzenia życzę
ps. autko ma pakiet, który można zostawić bo jest oryginalny i będzie się wyróżniało od innych
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: 205 GTI 1.9 "Krot" vel "Le Taupe"
Gratulacje, jak będziesz sprzedawał dokładki i poszerzenia to daj znać na PW
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 GTI 1.9 "Krot" vel "Le Taupe"
Thorin gratuluję zakupu GTI, ale też wróżę Ci spoooooro roboty przy tym aucie.
Na pierwszy rzut oka ciężko stwierdzić, czy to Phase I, czy Phase II. Lusterka są na pewno z tej starszej wersji (Vitaloni), stare są kierunki z przodu i lampy z tyłu. No ale z tego co widzę w środku jest już nowa deska (po 1987 roku). Coś na bank było grzebane, albo to po prostu składak...
Kierownicę możesz założyć dwuramienną, z tym że do tej deski to już Ci nie będzie pasować, z kolei zdobycie wnętrza od GTI z wersji Phase I graniczy z cudem - vide przypadek Yogurta.
Tylny spojler ja bym mimo wszystko zostawił. Wiem, że te parapety mają wielu przeciwników, ale jeśli to oryginalny dodatek Peugeota z lat 80, to tylko będzie wyróżniał Twoje GTI.
Mam na dysku sporo zdjęć Peugeotów z takimi spojlerami, jednego kiedyś chciałem nawet kupić, bo stał i marniał w Krakowie. To był rocznik 1987 i miał wszystkie chyba możliwe dodatki, które były dostępne w tamtym czasie, łącznie z podwójnymi lampami Bosch, szyberdachem, pakietem dokładek, kierownicą Momo, odblaskową blendą Hella, itd... Dzięki temu był jedyny w swoim rodzaju i niepowtarzalny...
Na pierwszy rzut oka ciężko stwierdzić, czy to Phase I, czy Phase II. Lusterka są na pewno z tej starszej wersji (Vitaloni), stare są kierunki z przodu i lampy z tyłu. No ale z tego co widzę w środku jest już nowa deska (po 1987 roku). Coś na bank było grzebane, albo to po prostu składak...
Kierownicę możesz założyć dwuramienną, z tym że do tej deski to już Ci nie będzie pasować, z kolei zdobycie wnętrza od GTI z wersji Phase I graniczy z cudem - vide przypadek Yogurta.
Tylny spojler ja bym mimo wszystko zostawił. Wiem, że te parapety mają wielu przeciwników, ale jeśli to oryginalny dodatek Peugeota z lat 80, to tylko będzie wyróżniał Twoje GTI.
Mam na dysku sporo zdjęć Peugeotów z takimi spojlerami, jednego kiedyś chciałem nawet kupić, bo stał i marniał w Krakowie. To był rocznik 1987 i miał wszystkie chyba możliwe dodatki, które były dostępne w tamtym czasie, łącznie z podwójnymi lampami Bosch, szyberdachem, pakietem dokładek, kierownicą Momo, odblaskową blendą Hella, itd... Dzięki temu był jedyny w swoim rodzaju i niepowtarzalny...
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- yogurt
- Uzalezniony
- Posty: 527
- Rejestracja: 21 lis pn, 2005 7:47 pm
- Posiadany PUG: THP
- Numer Gadu-gadu: 3691207
- Lokalizacja: krosno
Re: 205 GTI 1.9 "Krot" vel "Le Taupe"
niezly pakiet, ale pracy i €€€ to końca nie zobaczysz przez dluzszy czas...zycze powodzenia i uzbrojenia sie w duza dawke cierpliwosci....
- Manwe
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2013
- Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
- Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
- Numer Gadu-gadu: 7424729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 GTI 1.9 "Krot" vel "Le Taupe"
deska w gti phase I od zwykłej różni się tylko licznikiem z daszkiem wszystko inne można wziąć ze zwykłego przedlifta, niestety wiele to nie ułatwia bo wszystkie przed lifty są na wymarciu, mimo to dążył bym właśnie do starszej wersji, jak będziesz odbudowywał wnętrze to mogę mieć dla ciebie główną cześć deski rozdzielczej trochę do podratowania .
Przy okazji jak zdejmiesz deskę to się przekonasz czy buda przedliftowa czy już po. Polift rożni się centralnym mocowaniem deski pod szyba jest tam dodatkowa blaszka przygrzana do budy podczas gdy w przedlifcie otwór jest po prostu w konstrukcji.
Powodzenia i wytrwałości
Przy okazji jak zdejmiesz deskę to się przekonasz czy buda przedliftowa czy już po. Polift rożni się centralnym mocowaniem deski pod szyba jest tam dodatkowa blaszka przygrzana do budy podczas gdy w przedlifcie otwór jest po prostu w konstrukcji.
Powodzenia i wytrwałości
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
Re: 205 GTI 1.9 "Krot" vel "Le Taupe"
No i panowie mam niezły zgryz
bo okazuje się że nakładki które chciałem usunąć, to tak naprawdę pakiet optyczny gutmanna
a ta "brzydka" blenda z tyłu to ponoć blenda z dimmy...
Manwe parapet napewno zostaje bo jest ory, przy tym aucie było dużo grzebane każda część jest z innej parafii ale napewno coś z tym zrobimy, dziś po krótkiej rozmowie z Maro i Czakiem
wiem że silnik to wersja 128 KM
Ciężki orzech do zgryzienia muszę przespać i przemyśleć czy nie zostawić go w takim pakiecie typu "choinka" czy zrobić skromnego GTI.
Jestem otwarty na propozycje
bo okazuje się że nakładki które chciałem usunąć, to tak naprawdę pakiet optyczny gutmanna
a ta "brzydka" blenda z tyłu to ponoć blenda z dimmy...
Manwe parapet napewno zostaje bo jest ory, przy tym aucie było dużo grzebane każda część jest z innej parafii ale napewno coś z tym zrobimy, dziś po krótkiej rozmowie z Maro i Czakiem
wiem że silnik to wersja 128 KM
Ciężki orzech do zgryzienia muszę przespać i przemyśleć czy nie zostawić go w takim pakiecie typu "choinka" czy zrobić skromnego GTI.
Jestem otwarty na propozycje
- Czak
- Uzalezniony
- Posty: 703
- Rejestracja: 30 lip czw, 2009 4:12 pm
- Posiadany PUG: 205 1.9 Gentry
- Numer Gadu-gadu: 2757168
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: 205 GTI 1.9 "Krot" vel "Le Taupe"
Zapomnieliśmy pstryknąć foty spotowej
- tok
- Junior
- Posty: 474
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 3:24 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 8405207
- Lokalizacja: Kraków
Re: 205 GTI 1.9 "Krot" vel "Le Taupe"
Fotele też chyba nie są jakię zwykłe, jak patrzyłem kiedyś na zdjęcia to podobne były do innych zdjęć na których prezentował sie gutmann. Idąc dalej tym tokiem rozumowania, moze okazać się, że silniczek nie ma 128km
" Kto w młodości głupim nie był, ten na starość nie zmądrzeje!"...