Siliniku TU i x....

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
powerhorse

Siliniku TU i x....

Post autor: powerhorse »

Czy ktos wie czym roznia sie siliniki TU i te montowane w peugotach serii np xs??
Ktore sa lepsze?
Awatar użytkownika
Marshal
Nowicjusz
Posty: 87
Rejestracja: 17 cze wt, 2003 2:30 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marshal »

W XS tez sa silniki TU. Ja mam np. XS z 90r i silnik TU3M.
205 XS 1.4 grafit metalik
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

Nie tylko TU byly tez XY8
powerhorse

Post autor: powerhorse »

ja tez mam tu3m :)
W takim razie moze ktos moglby powiedziec cos odnosnie "cywilnych" silinikow puga:) Porwonac cywilne jednostki a nie gti :) i np wyrazic swoje zdanie ktore jest najlepszy z tych silniczków:) Wymienic jakies wady i zalety:)
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

ja mam TU1M , 1.1 litra = 60 KM wspanialy silnik :)
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Globus205

Post autor: Globus205 »

Miałem długo 1.4 garrosa
silnik Tu3M - zajebisty - bo mało pali i zapierdala jak na 75KM okrutnie- tylko swift GTi go brał zaden 1.4 16V made in VW czy Opel nie mógł go wziąć- Hondy 1.5 16V tez łykał bez problemu

to były zalety

teraz wady -słaba skrzynia - wymieniałem 4 razy -
ale to chyba przez to palenie gumy i wyścigi :P
Archenar

Post autor: Archenar »

ja mam TU3S ...na gaźniku Solex Z2..najmocniejszy ze wszystkich 1.4 (84KM), ale powiem szczerze że lepsze odczucia daje TU3M na wtrysku..pomimo tych 9KM mniej, lepiej się jeździ.. silnik TU3S ma super kopa powyżej 4000 obr/min jak się wciśnie gaz do dechy, ale elastyczność wypada korzystniej w TU3M..jednak wtrysk robi swoje :P ..
Awatar użytkownika
Rychu
Uzalezniony
Posty: 609
Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Rychu »

Dokładnie Archenar....wtryski mimo mniejszej mocy jakoś mają lepsze osiągi! Wiadomo że gaźnik zawsze można podregulowac odpowiednio i wtedy można naprawdę sporo z niego wyciągnąć, ale jeśli chodzi o serie to jednopunkty (niewiele) ale jednak są lepsze!!! :mrgreen:
A szkoda.... :x
Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Re: Siliniku TU i x....

Post autor: Para »

powerhorse pisze:Czy ktos wie czym roznia sie siliniki TU i te montowane w peugotach serii np xs??
Ktore sa lepsze?
moze to cos ci przyblizy :)

SILNIK TU
Obrazek

SILNIK XU
Obrazek
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
powerhorse

Post autor: powerhorse »

hehe :)
nic mi to nie mowi :)
ale wiem juz przynajmniej dlaczego bagnet tak ciezko wchodzi :) Dzieki :)
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Re: Siliniku TU i x....

Post autor: Para »

Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
powerhorse

Post autor: powerhorse »

czy siliniku xu to tez jest monowtrysk ?
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Post autor: Para »

silnik XU jest na wielopunkcie , z wyjątkiem tego oznaczonego symbolem XU51C jest to 1.6 na gaźniku Weber TCL2
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
ODPOWIEDZ