ClassicAuto Cup 2011
Re: ClassicAuto Cup 2011
Moim zdaniem amatora, jeśli oryginalnie był silnik 102-105 KM, co można sprawdzić po VIN-ie, to skrzynia na pewno jest krótka, w serii właśnie... Pchełka była zrobiona przez poprzednich użytkowników (teraz się żaden nie przyzna... ) na autostradowego smoka
Dlatego jest skrzynia od dysponujących większym momentem silników XU9JA, XU9JAZ...
I rzeczywiście przyspieszenie na 4 i 5 jest niegłupie....
Dlatego jest skrzynia od dysponujących większym momentem silników XU9JA, XU9JAZ...
I rzeczywiście przyspieszenie na 4 i 5 jest niegłupie....
-
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: 06 cze pn, 2011 9:31 am
- Posiadany PUG: Gti
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: ClassicAuto Cup 2011
To pewnie macie racje, bo ja sie az tak na historii i technicznych aspektach sie nie orientuje. Czesto jak mi ktos zadaje pytanie o techniczne rzeczy, a nie znam odpowiedzi (a czesto tak jest ), to odsylam go do mojego serwismena, odpowiadajac, ze ja jestem tylko od jezdzenia
A tak na powaznie, to mi chodzilo o to, ze skrzynia jest taka, jaka zostala wlozona przez fabryke. Ja jej nie zmienialem, ani nie modyfikowalem.
Byly takie plany, zeby ja skrocic, bo w chwili obecnej max predkosc tego auta to cos okolo 200 km/h, co jak wiadomo jest nie do osiagniecia na zawodach CA.
Ale z racji tego, ze na impreze jade i wracam "na kolach", zarzucilismy ten pomysl, bo jednak komfort podrozy by sie znacznie obnizyl.
Moze, jak kiedys dorobie sie lawety, to powrocimy do tego pomyslu, bo trzeba w koncu odjechac te beemki
A tak na powaznie, to mi chodzilo o to, ze skrzynia jest taka, jaka zostala wlozona przez fabryke. Ja jej nie zmienialem, ani nie modyfikowalem.
Byly takie plany, zeby ja skrocic, bo w chwili obecnej max predkosc tego auta to cos okolo 200 km/h, co jak wiadomo jest nie do osiagniecia na zawodach CA.
Ale z racji tego, ze na impreze jade i wracam "na kolach", zarzucilismy ten pomysl, bo jednak komfort podrozy by sie znacznie obnizyl.
Moze, jak kiedys dorobie sie lawety, to powrocimy do tego pomyslu, bo trzeba w koncu odjechac te beemki
Re: ClassicAuto Cup 2011
Jakbyś pogrzebał po archiwum technicznym, to znalazłbyś rozwiązanie Skrzynia ta jest krótka i jedyne co jeszcze można zrobić bez druciarstwa, lub dorabiania kół zębatych, to zmienić przełożenie główne (od Berlingo zdaje się), a 5 włożyć od długiej, lub od turbodiesela.
I tą drogą my pójdziemy, 4 biegi na zawody, a 5-ty na przeloty autostradowe...
I tą drogą my pójdziemy, 4 biegi na zawody, a 5-ty na przeloty autostradowe...
Katalogowo 190 km/h, możesz mieć coś z odcinką pogrzebane, ale się nie upieram...jose_arkadio pisze:w chwili obecnej max predkosc tego auta to cos okolo 200 km/h
Na forum kilka osób z W-wy ma lawety (michalgti, Stopx...) i myślę, że można się dogadać...jose_arkadio pisze:Moze, jak kiedys dorobie sie lawety, to powrocimy do tego pomyslu
Ostatnio zmieniony 01 sie pn, 2011 12:45 pm przez 2mouse, łącznie zmieniany 2 razy.
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: ClassicAuto Cup 2011
Święte słowa - dobrze gada - Wódki Mu dac
Piotrek - sam bym tego lepiej nie wyłuszczył
Piotrek - sam bym tego lepiej nie wyłuszczył
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
Re: ClassicAuto Cup 2011
Uczę się od Mistrzów...Orfister pisze:Święte słowa - dobrze gada - Wódki Mu dac
Piotrek - sam bym tego lepiej nie wyłuszczył
Takie dwie ciekawostunie by Ciechom Jak widać na zdjęciach, Audi jest szybkie, specyfikacja B-grupy i 424 KM, ale jak dla mnie Fiat wymiata w kosmos... Zresztą jest to auto profesjonalnie przygotowane do sportu. Nie wiem ile p. Miernik wycisnął z tych 1995 cm/3 DOHC ale seria miała 140 KM...
-
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: 06 cze pn, 2011 9:31 am
- Posiadany PUG: Gti
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: ClassicAuto Cup 2011
No to Orfister zwracam honor, czyli teraz wiem, ze mam krotka skrzynie
Co do odcinki, to raczej nie jest dlubnieta, bo przy 190, jeszcze troche brakuje do czerwonego na obrotomierzu.
Co do odcinki, to raczej nie jest dlubnieta, bo przy 190, jeszcze troche brakuje do czerwonego na obrotomierzu.
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: ClassicAuto Cup 2011
Rozmawialiśmy z Fcią z właścicielem "Mirafiorki" i twierdził, że ma 160 KM ( wyhamowane ), przyjrzłem mu się dokładnie - auto jest dopracowane do perfekcji, nie wspominając już o karoserii, która została pomalowana w oryginalnym kolorze w sposób o wiele lepszy niż to zrobiła fabryka.2mouse pisze: Nie wiem ile p. Miernik wycisnął z tych 1995 cm/3 DOHC ale seria miała 140 KM...
Do tego auto wyposażono w Haldę i oryginalne zegary Tag Heuer'a
Poniżej kilka moich foto
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- ciechom
- Junior
- Posty: 477
- Rejestracja: 10 kwie ndz, 2011 9:14 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI, 205 Look
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: ClassicAuto Cup 2011
Ojjjjjjjjjj ... Orfi .. to ostatnie foto jest za....ste
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: ClassicAuto Cup 2011
zajebisty to był dźwięk Mirafiorki
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Florek2b
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2196
- Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
- Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
- Numer Gadu-gadu: 1958447
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: ClassicAuto Cup 2011
Mirafiori pewnie pod maską ma podwójne Webery DCOE albo jakiś ich odpwiednik
- marcinpug
- Junior
- Posty: 442
- Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
- Numer Gadu-gadu: 2052464
Re: ClassicAuto Cup 2011
Mirek Miernik to skromny człowiek Ale jego Fiat 131 Abarth ma 185KM przy 6711 obr/min. i 214NM przy 6180 obr/min zrobione przez Guy-a Crofta guru w budowie silników fiatowskich . Silnik jest 8- zaworowy na dwóch gaźnikach Weber 48 IDF . Zawieszenie , hamulce i dyfry zakupił w RPA z resztek fabrycznego Fiata 131 Grupy 4 . Bazą do budowy tego egzemplarza było ... 7 innych Fiatów 131 Sport
Taki silnik to prawdziwy majstersztyk a cena to kosmos jak na nasze realia 6 do 10 tys. funtów. Moc może nie robi dziś dużego wrażenia ale jak twierdzi sam G.C. : moje 200KM z porządnego fiatowskiego silnika liczy się więcej niż 400KM z motoru turbodoładowanego . Chciałbym kiedyś z nim wygrać swoim Pugiem z marnymi 152 KM ....
Taki silnik to prawdziwy majstersztyk a cena to kosmos jak na nasze realia 6 do 10 tys. funtów. Moc może nie robi dziś dużego wrażenia ale jak twierdzi sam G.C. : moje 200KM z porządnego fiatowskiego silnika liczy się więcej niż 400KM z motoru turbodoładowanego . Chciałbym kiedyś z nim wygrać swoim Pugiem z marnymi 152 KM ....
Re: ClassicAuto Cup 2011
A wiesz co możesz zrobić w tym celu?...marcinpug pisze:Chciałbym kiedyś z nim wygrać swoim Pugiem z marnymi 152 KM ....
- ciechom
- Junior
- Posty: 477
- Rejestracja: 10 kwie ndz, 2011 9:14 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI, 205 Look
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: ClassicAuto Cup 2011
spróbować
Re: ClassicAuto Cup 2011
O to,to, to właśnie... Wyjąłeś mi to z ust, Ciechom.ciechom pisze:spróbować
- marcinpug
- Junior
- Posty: 442
- Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
- Numer Gadu-gadu: 2052464
Re: ClassicAuto Cup 2011
Zgłosić się na Kielce ...