ClassicAuto Cup 2011

Tutaj umawiamy się na spotkania klubowe, informujemy o odbywających się zawodach i imprezach sportowych i tuningowych.
Awatar użytkownika
marcinpug
Junior
Posty: 442
Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
Numer Gadu-gadu: 2052464

Re: ClassicAuto Cup 2011

Post autor: marcinpug »

Zostaje jeszcze kwestia panów Misiaków ( niebieskich) bo zabrać mogą dowód rejestracyjny ale to zależy na kogo się trafi . Muszę zmienić wpis w dowodzie rejestracyjnym z 5 osobowego na pojazd specjalny 2 osobowy . W naszym kraju brak jest niestety uregulowań prawnych dotyczących samochodów przeznaczonych do sportu.
jose_arkadio
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: 06 cze pn, 2011 9:31 am
Posiadany PUG: Gti
Numer Gadu-gadu: 0

Re: ClassicAuto Cup 2011

Post autor: jose_arkadio »

marcinpug pisze:Zostaje jeszcze kwestia panów Misiaków ( niebieskich) bo zabrać mogą dowód rejestracyjny ale to zależy na kogo się trafi . Muszę zmienić wpis w dowodzie rejestracyjnym z 5 osobowego na pojazd specjalny 2 osobowy . W naszym kraju brak jest niestety uregulowań prawnych dotyczących samochodów przeznaczonych do sportu.
Z moje krotkiego doswiadczenia z rajdowkami (1,5 roku, a zawsze jezdze "na kolach") policja nie zatrzymala mnie ani razu, a mijalem duzo paproli. Wedlug mnie gorsza sytuacja jest na stacjach kontroli, tam odzucaja rajdowki. Tylko pytanie, na jakiej podstawie policjanci moga zabrac dowod? Dla przykladu: jade zwyklem samochodem i zdemonatowalem tylne siedzenia, bo musialem przewiezc sporych rozmiarow przedmiot, to co tez zabiora dowod? Tak tylko spekuluje, bo nie znam paragrafow, jak masz jakowes na ktorych podstawie moga zabrac dowod to podaj, poczytamy, zalizujemy i ewentualnie obmyslimy jakas linie obrony ;)
Ale jezeli masz lawete, to problem cie nie dotyczy.
Awatar użytkownika
marcinpug
Junior
Posty: 442
Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
Numer Gadu-gadu: 2052464

Re: ClassicAuto Cup 2011

Post autor: marcinpug »

Masz wpis w dowodzie 5 osób. A auto z klatką i 2 kubłami to 2 osobowe auto . Tekst o wożeniu pralki w bagażniku nie przejdzie bo masz element konstrukcyjny stały w postaci rur klatki . Podobnie jest z kierownicami sportowymi . Misiak każe ci pokazać na kierownicy znaczek homologacyjny B lub E dopuszczający do ruchu i leżysz . Kolejny przykład to dźwignia hamulca ręcznego bez zapadki albo oklejenie szyb folią antyodpryskową . O wydechach czy sportowych oponach nie wspomnę . Jak się Pan Władza uprze to zawsze ci zabierze dowód a jadąc na zawody to bez niego nie wystartujesz bo na BK sprawdzają papiery i żadne zaświadczenie od Policji nie przejdzie. Poczytaj na forach rajdowych o takich przypadkach . Na stacji diagnostycznej problemu nie miałem bo to pracują tam moi kumple a jedną prowadzi kierowca startujących w rajdach wiec sprawa prosta.
jose_arkadio
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: 06 cze pn, 2011 9:31 am
Posiadany PUG: Gti
Numer Gadu-gadu: 0

Re: ClassicAuto Cup 2011

Post autor: jose_arkadio »

Mozna juz sie zglaszac na Kielce.
2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: ClassicAuto Cup 2011

Post autor: 2mouse »

No to do dzieła!... :D
Pod linkiem dla przypomnienia regulamin, karta zgłoszenia, lista zgłoszeń i pewno parę dni przed 10 września, lista startowa. Harmonogram, jak znam życie, jeszcze się zmieni...
http://www.classicauto.pl/index.html
Mapa dojazdu:
Mapa dojazdu na Tor Kielce.jpg
Przypominam o wyśmienitych warunkach do kibicowania, słynny taras widokowy, kawiarnio-restauracja, znakomita baza sanitarna (dzieci!), itp...

I już na liście startowej mamy konkurenta w postaci Lancii Delty HF Integrale... >:)
Awatar użytkownika
marcinpug
Junior
Posty: 442
Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
Numer Gadu-gadu: 2052464

Re: ClassicAuto Cup 2011

Post autor: marcinpug »

Wpisowe wysłane . Czas na zbrojenia :D
2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: ClassicAuto Cup 2011

Post autor: 2mouse »

No to będzie się działo... :twisted: Może jeszcze ktoś się da namówić?... :D
Awatar użytkownika
PrezesBednarz
Maniak
Posty: 1517
Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
Lokalizacja: waw

Re: ClassicAuto Cup 2011

Post autor: PrezesBednarz »

Poczekajcie do CA Cup 2012 :P

Będę już uzbrojony. :D
Awatar użytkownika
marcinpug
Junior
Posty: 442
Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
Numer Gadu-gadu: 2052464

Re: ClassicAuto Cup 2011

Post autor: marcinpug »

Prezes pewnie tuninguje Migacza na 180KM :lol:
Awatar użytkownika
PrezesBednarz
Maniak
Posty: 1517
Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
Lokalizacja: waw

Re: ClassicAuto Cup 2011

Post autor: PrezesBednarz »

Żeby tuningować trzeba mieć co.
Narazie szukam cały czas fajnego gti/rallye
2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: ClassicAuto Cup 2011

Post autor: 2mouse »

PrezesBednarz pisze:Na razie szukam cały czas fajnego gti/rallye
Szukaj, szukaj, a potem uzbrajaj... :twisted: Do rozpoczęcia kolejnego sezonu jakieś 8 i 1/2 miesiąca...
Awatar użytkownika
guma
Junior
Posty: 383
Rejestracja: 22 gru śr, 2010 6:04 pm
Posiadany PUG: 205
Numer Gadu-gadu: 3734334
Lokalizacja: Klaudyn k. wawy

Re: ClassicAuto Cup 2011

Post autor: guma »

marcinpug pisze:Prezes pewnie tuninguje Migacza na 180KM :lol:
z tego co doczytałem się w regulaminie, w grupie youngtimerów liczba zaworów musi być taka sama jak była w serii więc migi- w tym mój odpadają :(
choć w przyszłym sezonie będę pisał do organizatorów zapytania, bo mam chęć wystartować w całej edycji.
pozdrawiam

205 garage
2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: ClassicAuto Cup 2011

Post autor: 2mouse »

wynalazek pisze:z tego co doczytałem się w regulaminie, w grupie youngtimerów liczba zaworów musi być taka sama jak była w serii więc migi- w tym mój odpadają :(
choć w przyszłym sezonie będę pisał do organizatorów zapytania, bo mam chęć wystartować w całej edycji.
Nie sadzę, żebyś miał problem ze startem w grupie open, natomiast w zwykłej klasyfikacji pewno z powiększonym współczynnikiem, tak jak niektóre auta, z "1,01"...
Ale rzeczywiście trzeba by skrobnąć do Tomka Ważyńskiego i myślę że im wcześniej tym lepiej, żeby się sprawa uleżała właściwie... Albo przyjedź 10 i załatwisz sprawę na miejscu... :W
Awatar użytkownika
cejot
Forum Admin
Posty: 3561
Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
Lokalizacja: Warszawa

Re: ClassicAuto Cup 2011

Post autor: cejot »

A co z silnikami z innej rodziny, które w 205 montowane nie były?
Niby liczba zaworów ta sama, pojemność zbliżona.
Jedź na biegu, żyj na luzie... :)

-----
205 '91 Automatic | 205 '92 El Charro | 205 '94 La Moisissure
2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: ClassicAuto Cup 2011

Post autor: 2mouse »

cejot pisze:A co z silnikami z innej rodziny, które w 205 montowane nie były?
Niby liczba zaworów ta sama, pojemność zbliżona.
Na pewno nie będzie problemów w klasie "Open". Ale wolałbym, żebyście te pytania zadawali źródłu pewnych i wiążących odpowiedzi:
tomasz.wazynski@classicauto.pl
Z dosyć oczywistego powodu, logika czasem podąża własnymi drogami, moja ścieżka nie musi być tą właściwą... :W
ODPOWIEDZ