Peugeot 205 1.6 Rallye
- marcinpug
- Junior
- Posty: 442
- Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
- Numer Gadu-gadu: 2052464
Re: Peugeot 205 1.4 XS
tylko pamiętaj, żeby to wystroić bo same graty nie pojadą . 1.6 8v to bardzo dobry silnik do modyfikacji bo mało waży . Pamiętam te czasy pucharowych 106 Będę kibicował
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 205 1.4 XS
Hmmm no nie wiem, bo to już jest z żeliwnym blokiem a nie aluminiowym. Więc waży więcej niż obecne TU3Mmarcinpug pisze:tylko pamiętaj, żeby to wystroić bo same graty nie pojadą . 1.6 8v to bardzo dobry silnik do modyfikacji bo mało waży . Pamiętam te czasy pucharowych 106 Będę kibicował
Co do strojenia to oczywiście że będzie, na Vemsa sobie pozwolić nie mogę ale EcuMaster Det 3 będzie, procedura startowa przy okazji też
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 205 1.4 XS
Wczoraj poczyniony duży krok w kierunku poskładania samochodu do kupy... Swoją drogą podliczyłem sobie ile wyszedł mnie remont belki + hamulce na tarczach z tyłu + nowe przewody miedzianie + płyn + gruby stabiliztor + korektor siły hamowania.... Bez robocizny bo robie sobie sam wszystko...
1500pln fuck... i pomyśleć że kupiłem ten samochód za 2500pln...
1500pln fuck... i pomyśleć że kupiłem ten samochód za 2500pln...
Re: Peugeot 205 1.4 XS
Taaaak.... Ja ostatnio usłyszałem: "Przecież mielibyście prawie nowy samochód za te pieniądze!"... F..k off!kubas pisze:podliczyłem sobie ile wyszedł mnie remont(...) 1500pln fuck... i pomyśleć że kupiłem ten samochód za 2500pln...
Tak trzymaj...
A wybrałbyś się do Kielc, co?.... Co się będzie w tej Bydzi kurzył, niech się pokurzy w Miedzianej Górze....
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 205 1.4 XS
Nie wiem czy się zdąże poskładać do tego czasu...
I trochę daleko mam kurde...prawie 400km w jedną stronę...
I trochę daleko mam kurde...prawie 400km w jedną stronę...
Re: Peugeot 205 1.4 XS
Zawsze możesz przyjechać w piątek. Agroturystyka jakaś jest:kubas pisze:I trochę daleko mam kurde...prawie 400km w jedną stronę...
http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=Agro ... oreCities=
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 205 1.4 XS
wiem wiem, ale to raczej kwestia paliwa na dojazd niż samego czasu dojazdu bo to bym ogarnał. Jechałem już raz bdg-lublin-tor-bdg w jeden dzień 205 Tylko na samo paliwo musiałbym z 500pln przyszykować + ile wpisowe ?2mouse pisze:Zawsze możesz przyjechać w piątek. Agroturystyka jakaś jest:kubas pisze:I trochę daleko mam kurde...prawie 400km w jedną stronę...
http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=Agro ... oreCities=
Re: Peugeot 205 1.4 XS
Dla nowych 300,- PLN...
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 205 1.4 XS
Wyjechałem!!
Podsumowanie ostatnich 2 miesięcy przy 205
Wymienione i naprawione zostało dość dużo rzeczy.
Z przodu oczyszczony przedni pas po lewej stronie, i odpowiednio zabezpieczony.
Zamiast przezroczystych kierunków wjechały oryginalne pomarańczowe Valeo zakupione w mega dobrej cenie.
Halogeny ustąpiły miejsca kratkom.
Z tyłu zmieniło się troche więcej rzeczy.
Tylna belka poskładana na wszystkich nowych częściach. Czopy, łożyska, uszczelki.
Dodatkowo wrzuciłem grubsze o 0,5mm drążki skrętne oraz stabilizator z 106s16 o grubości 24mm. Stabilizator jest o 1cm krótszy niż stablizator z 205 co wymusiło dorobienie podkładek dystansowych i skręcenie tego twardymi śrubami.
Doświadczenia właścicieli 205 z UK pokazują że jeśli płetwy stabiliatora mają wielowypust w dobrym stanie takie rozwiązanie się sprawdza i nic się nie psuje. Moje były wyjęte z jakiegoś strucla ZX i w stanie średnim na moje oko. Na razie się trzyma jak zacznie robić "click click" to przyspawam z jednej strony na stałe płetwę a z drugiej będzie włożona na całej długości wieloklinu + skręcona śrubą. Takie rozwiązanie powinno być bezawaryjne.
Amortyzatory dostały tulejki z fosforbrązu. Oryginalnie przy obniżonej tylnej belce mają tendencje do szybkiego wyrabiania się. Teraz wszystko powinno być ok przez długi czas.
Z tyłu w końcu zagościły tarcze. Do wymiany w najbliższej przyszłości będą piasty bo troche hałasują i mają dwa gwinty od śrub słabe. Nowe linki ręcznego, przewody w oplocie, nowe przewody miedziane, klocki, tarcze, zregenerowane zaciski.
No i wjechał korektor siły hamowania RRS.
Z tej okazji musiałem przerobić układ z X na H. Przy okazji stare przewody zostały zastąpione przewodami miedzianymi.
W ostatnim tygodniu miałem mega ciśnienie na poskładanie do kupy samochodu bo wczoraj była kolejna eliminacja imprezy na torze w Bdg.
Pug wyjechał w piątek wieczorem, w pewnym momencie na bruku wszystkie kontrolki się zaświeciły samochód zgasł i nie chciał już zapalić. Po krótkich oględzinach pod maską przypomniałem sobie że nie dokręciłem śrubki od masy (dżona ulubiona usterka). Po dokręceniu wszystko już było ok.
Chrzest nowego setupu zawieszeniowego miał miejsce na torze.
Zawieszenie się spisało. Jak widać na zdjęciach z tyłu jedno koło w górze prawie w każdym zakręcie. Podsterownośc zdecydowanie się zmniejszyła. Nadsterowność jednak wzrosła, musiałem trochę zmienić moją technikę jazdy która wcześniej zakładała częste używanie lewej nogi. Obecnie z lewą tył bardzo ucieka. Choć to może kwestia regulacji siły hamowania, klocki i tarcze jeszcze się z tyłu nie ułożyły dobrze. No i jeszcze nie bawiłem się dłużej korektorem. Teraz muszę trochę potestować i zastanowić się czy wkładać gruby stabilizator do przodu który niedawno wyciągałem.
Samochód spisał się na tyle że w końcu udało mi się klepnąć najszybszego konkurenta w 350z bez żadnej taryfy z jego strony. Udało się wygrać całe zawody. Zostały jeszcze dwie rundy do końca i jest jakaś szansa na pudło w końcowej klasyfikacji Ostatnio dobra passa 1, 2, 1.
Teraz jeszcze tylko piasty i łożyska a jak pogoda się popsuje za oknem to dorzucimy pare kucy
Podsumowanie ostatnich 2 miesięcy przy 205
Wymienione i naprawione zostało dość dużo rzeczy.
Z przodu oczyszczony przedni pas po lewej stronie, i odpowiednio zabezpieczony.
Zamiast przezroczystych kierunków wjechały oryginalne pomarańczowe Valeo zakupione w mega dobrej cenie.
Halogeny ustąpiły miejsca kratkom.
Z tyłu zmieniło się troche więcej rzeczy.
Tylna belka poskładana na wszystkich nowych częściach. Czopy, łożyska, uszczelki.
Dodatkowo wrzuciłem grubsze o 0,5mm drążki skrętne oraz stabilizator z 106s16 o grubości 24mm. Stabilizator jest o 1cm krótszy niż stablizator z 205 co wymusiło dorobienie podkładek dystansowych i skręcenie tego twardymi śrubami.
Doświadczenia właścicieli 205 z UK pokazują że jeśli płetwy stabiliatora mają wielowypust w dobrym stanie takie rozwiązanie się sprawdza i nic się nie psuje. Moje były wyjęte z jakiegoś strucla ZX i w stanie średnim na moje oko. Na razie się trzyma jak zacznie robić "click click" to przyspawam z jednej strony na stałe płetwę a z drugiej będzie włożona na całej długości wieloklinu + skręcona śrubą. Takie rozwiązanie powinno być bezawaryjne.
Amortyzatory dostały tulejki z fosforbrązu. Oryginalnie przy obniżonej tylnej belce mają tendencje do szybkiego wyrabiania się. Teraz wszystko powinno być ok przez długi czas.
Z tyłu w końcu zagościły tarcze. Do wymiany w najbliższej przyszłości będą piasty bo troche hałasują i mają dwa gwinty od śrub słabe. Nowe linki ręcznego, przewody w oplocie, nowe przewody miedziane, klocki, tarcze, zregenerowane zaciski.
No i wjechał korektor siły hamowania RRS.
Z tej okazji musiałem przerobić układ z X na H. Przy okazji stare przewody zostały zastąpione przewodami miedzianymi.
W ostatnim tygodniu miałem mega ciśnienie na poskładanie do kupy samochodu bo wczoraj była kolejna eliminacja imprezy na torze w Bdg.
Pug wyjechał w piątek wieczorem, w pewnym momencie na bruku wszystkie kontrolki się zaświeciły samochód zgasł i nie chciał już zapalić. Po krótkich oględzinach pod maską przypomniałem sobie że nie dokręciłem śrubki od masy (dżona ulubiona usterka). Po dokręceniu wszystko już było ok.
Chrzest nowego setupu zawieszeniowego miał miejsce na torze.
Zawieszenie się spisało. Jak widać na zdjęciach z tyłu jedno koło w górze prawie w każdym zakręcie. Podsterownośc zdecydowanie się zmniejszyła. Nadsterowność jednak wzrosła, musiałem trochę zmienić moją technikę jazdy która wcześniej zakładała częste używanie lewej nogi. Obecnie z lewą tył bardzo ucieka. Choć to może kwestia regulacji siły hamowania, klocki i tarcze jeszcze się z tyłu nie ułożyły dobrze. No i jeszcze nie bawiłem się dłużej korektorem. Teraz muszę trochę potestować i zastanowić się czy wkładać gruby stabilizator do przodu który niedawno wyciągałem.
Samochód spisał się na tyle że w końcu udało mi się klepnąć najszybszego konkurenta w 350z bez żadnej taryfy z jego strony. Udało się wygrać całe zawody. Zostały jeszcze dwie rundy do końca i jest jakaś szansa na pudło w końcowej klasyfikacji Ostatnio dobra passa 1, 2, 1.
Teraz jeszcze tylko piasty i łożyska a jak pogoda się popsuje za oknem to dorzucimy pare kucy
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 1.4 XS
Pełen wypas Moje gratulacje Puzio wygląda jak nowy, tak na marginesie
- dzikson
- Maniak
- Posty: 1191
- Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205XS
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 1.4 XS
Gratsy! Widać że auto ciężko pracuje na torze.
Mechanicznie jest czego zazdrościć, wizualnie... wolałem go w poprzedniej odsłonie (halogeny, białe migacze), ale to już kwestia indywidualnego widzimisie.
Mechanicznie jest czego zazdrościć, wizualnie... wolałem go w poprzedniej odsłonie (halogeny, białe migacze), ale to już kwestia indywidualnego widzimisie.
Re: Peugeot 205 1.4 XS
Coraz chętniej zobaczyłbym Twoje autko na CA Cup... Także po to, żeby obejrzeć sobie dokładnie...
Zastanawiam się nad paroma częściami z oferty RRS. Przecierasz szlaki, czy masz jakieś doświadczenia, np z tym korektorem?...
Zastanawiam się nad paroma częściami z oferty RRS. Przecierasz szlaki, czy masz jakieś doświadczenia, np z tym korektorem?...
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 205 1.4 XS
Przecieram szlaki, ale RRS to firma dla której inne firmy robią graty. Np ten korektor robi Willwood.
Dzikson - hmmm tak jak piszesz jak kto lubi, poprzednie kierunki były jakieś zamienniki które już się rozpadały, podobnie z halogenami troche za małe w dokładkę.
Dzikson - hmmm tak jak piszesz jak kto lubi, poprzednie kierunki były jakieś zamienniki które już się rozpadały, podobnie z halogenami troche za małe w dokładkę.
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 205 1.4 XS
2mouse jakbyś coś chciał z RRS-a to mogę załatwić w naprawdę dobrych cenach
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 1.4 XS
Czy ja dobrze czytam ? Byles szybszy niz 350z ?