ClassicAuto Cup 2011
- ciechom
- Junior
- Posty: 477
- Rejestracja: 10 kwie ndz, 2011 9:14 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI, 205 Look
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: ClassicAuto Cup 2011
kubas - bk nie jest rygorystyczne ... fotele mają się trzymać, auto nie rozpadać, aku dobrze przyczepiony
(jeśli coś pokręciłem to mnie poprawcie )
(jeśli coś pokręciłem to mnie poprawcie )
- PrezesBednarz
- Maniak
- Posty: 1517
- Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
- Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
- Lokalizacja: waw
Re: ClassicAuto Cup 2011
Choruję na a112kubas pisze:Piękne to autobianchi!
Re: ClassicAuto Cup 2011
kubas pisze:Panowie takie czysto teoretyczne pytanie teraz. Bardzo rygorystyczne mają tam BK? Przerobiony układ hamulcowy z X na H + korektor w kabinie przejdzie?
Generalnie się zgadza, my jesteśmy na celowniku z powodu foteli, ale to się zmieni do następnego sezonu, reszta powinna przejść bezboleśnie, zwłaszcza że Twój samochód, Kubasie, ogólnie trzyma się kupy, prawda?ciechom pisze:kubas - bk nie jest rygorystyczne ... fotele mają się trzymać, auto nie rozpadać, aku dobrze przyczepiony
Nie, to 1,9 GTI Export z XU9J1 z dwuwałkową głowicą ca' 111 KM...kubas pisze:Dobrze pojechane tym białym 1.6 gti, to 1.6 prawda ? Zawias kompletna seria ?
Dzięki... I jeszcze namieszają... tylko pojeździmy jeszcze trochę i Pchełkę dopieścimy...kubas pisze:Gratulacje dla wszystkich!! Nie ma lipy, 205 zawsze coś muszą zamieszać!
Zamierzam półośkę zaopatrzyć w postumencik i będzie za stracony pucharek na półce...
Re: ClassicAuto Cup 2011
Prosz....:PrezesBednarz pisze:Choruję na a112
http://www.ooyyo.pl/car-detail/?languag ... fa6847.htm
Lub:
http://voiture.trovit.fr/voitures-occas ... 112-abarth
tu więcej trochę...
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: ClassicAuto Cup 2011
Eeee jak to z dwuwałkową głowicą? 16v? 111km? Dwuzaworową chyba głowicą co ?Nie, to 1,9 GTI Export z XU9J1 z dwuwałkową głowicą ca' 111 KM...
No mój się zdecydowanie nie rozpada ale parę przeróbek jest niezgodnych z jakąkolwiek homologacją
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: ClassicAuto Cup 2011
robson pisze:Mówili wczoraj w TVN Turbo o imprezie w Kielcach i nawet było widać kawałek białej 205
też to widziałem, to była Iwona, jechali za zielonym Prosiakiem
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
Re: ClassicAuto Cup 2011
Powtarzam słowa Arka, może sam wyjaśni dokładniej... Też mi się wydaje, że jak na głowicę z Mi16, to coś jest wyjątkowo źle zrobione...kubas pisze:Eeee jak to z dwuwałkową głowicą? 16v? 111km?
W sensie dwa wielkie ZAWORY?...kubas pisze:Dwuzaworową chyba głowicą co ?
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: ClassicAuto Cup 2011
Nie no dwa zawory na cylinder
Re: ClassicAuto Cup 2011
robson pisze:Mówili wczoraj w TVN Turbo o imprezie w Kielcach i nawet było widać kawałek białej 205
Gdzie? W Raporcie? Ma ktoś ten program może nagrany? Zobaczyć się w TV... bezcenne...Orfister pisze:też to widziałem, to była Iwona, jechali za zielonym Prosiakiem
- PrezesBednarz
- Maniak
- Posty: 1517
- Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
- Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
- Lokalizacja: waw
Re: ClassicAuto Cup 2011
2mouse pisze:robson pisze:Mówili wczoraj w TVN Turbo o imprezie w Kielcach i nawet było widać kawałek białej 205Gdzie? W Raporcie? Ma ktoś ten program może nagrany? Zobaczyć się w TV... bezcenne...Orfister pisze:też to widziałem, to była Iwona, jechali za zielonym Prosiakiem
Jakotakiego to w necie oficjalnie nie ma, ale możesz spróbować w weekend odpalić raport końcowy.
Powinni tam wkleić materiał o ca cup
http://tvnplayer.pl/program,wszystkie,r ... 0,299.html
Re: ClassicAuto Cup 2011
Żeńska część 2mouse odpowie:-) BK zależy jaki ma dzień; w Kielcach nr 1 tak zaglądali do dowodu rejestracyjnego, że nie zauważyli nieważnych badań (ja z resztą też pojechałam nie wiedząc o tym... ), a w Kielcach nr 2 na ostatnim TD pierwszy raz chcieli zobaczyć OC. Zawsze patrzą na mocowanie akumulatora, a na fotele raz patrzą raz nie - chyba od pogody zależy i kierunku wiatru na stanowisku BKkubas pisze:Panowie takie czysto teoretyczne pytanie teraz. Bardzo rygorystyczne mają tam BK? Przerobiony układ hamulcowy z X na H + korektor w kabinie przejdzie?
Wystające slicki poza obrys nadwozia ponad 10mm ?
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: ClassicAuto Cup 2011
Byliście tam zaledwie ułamek sekundy
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
Re: ClassicAuto Cup 2011
Ech... ułamek... Zawsze i to dobre, jak się chce kogoś naciągnąć na opony na cały sezon....Orfister pisze:Byliście tam zaledwie ułamek sekundy
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: ClassicAuto Cup 2011
2mouse - obejrzałem wasz onboard. Jedna rada, staraj się wykorzystywać całą szerokość toru. Na filmie jest za dużo jazdy na skręconych kołach, dużo miejsc można było wyprostować. Ale to przyjdzie z czasem!
Re: ClassicAuto Cup 2011
chyba problem jest z przyczepnością... Iwona boi się, że jak gwałtowniej skręci to tył poleci i skręca płynnie, rzeczywiście tracąc prędkość... Jak będziemy mieli trochę bardziej lepiące gumy, to jej przejdzie...kubas pisze:Na filmie jest za dużo jazdy na skręconych kołach, dużo miejsc można było wyprostować
kubas pisze:Ale to przyjdzie z czasem!