co sie dzieje??:)
co sie dzieje??:)
Witam wszystkich!!:)
Jestem nowy na forum. Od niedawna jestem wlascicielem Peugeota 205 1.1 CAT (1991r.)i jestem pod jego olbrzymim wrazeniem. Bardzo swietne auto. Zafascynowalo mnie Wasze forum. Bardzo bogata w informacje lektura Mam jeden problem. Podczas jazdy ,na wolnych obrotach zapalaja mi sie jednoczesnie kontrolki od oleju i od chlodnicy. Zawsze zapalają sie jednocześnie, gdy zdejme noge z gazu. Myslalem, ze moze czujnik w silniku, wiec go wymienilem wraz z filtrami i olejem, ale nic. Jak bylo tak jest. Plyn w chlodnicy rowniez wymienilem. Nie wiem co robic?? Przewertowalem cale forum i nic konkretnie na ten temat nie znalazlem Pomoscie mi, bo wszyscy rece rozkladaja, nawet mechanik
Dzieki za jakiekolwiek informacje pozdrawiam
Jestem nowy na forum. Od niedawna jestem wlascicielem Peugeota 205 1.1 CAT (1991r.)i jestem pod jego olbrzymim wrazeniem. Bardzo swietne auto. Zafascynowalo mnie Wasze forum. Bardzo bogata w informacje lektura Mam jeden problem. Podczas jazdy ,na wolnych obrotach zapalaja mi sie jednoczesnie kontrolki od oleju i od chlodnicy. Zawsze zapalają sie jednocześnie, gdy zdejme noge z gazu. Myslalem, ze moze czujnik w silniku, wiec go wymienilem wraz z filtrami i olejem, ale nic. Jak bylo tak jest. Plyn w chlodnicy rowniez wymienilem. Nie wiem co robic?? Przewertowalem cale forum i nic konkretnie na ten temat nie znalazlem Pomoscie mi, bo wszyscy rece rozkladaja, nawet mechanik
Dzieki za jakiekolwiek informacje pozdrawiam
witam
sprawdz poziom oleju na bagnecie, są tam takie dwa nacięcia dolne to minimum górne maks. najlepiej jakby pokazywał środek. Sprawdź poziom płunu w zdiorniku wyrównawczym, jak wsadzisz tam palca to powinien być mokry. Jak to nie pomoże to przeczyść styki te na zbiorniku wyrównawczym. Napisz czy jak się troche zagrzeje to gasną czy dalej się palą te kontrolki ale najpierw sprawdz to powyżej
pozdro
sprawdz poziom oleju na bagnecie, są tam takie dwa nacięcia dolne to minimum górne maks. najlepiej jakby pokazywał środek. Sprawdź poziom płunu w zdiorniku wyrównawczym, jak wsadzisz tam palca to powinien być mokry. Jak to nie pomoże to przeczyść styki te na zbiorniku wyrównawczym. Napisz czy jak się troche zagrzeje to gasną czy dalej się palą te kontrolki ale najpierw sprawdz to powyżej
pozdro
Dzieki za odpowiedz:)
Poziom oleju w zboirniku wyrownawczym jest oki MAX, siegam palcem. Kontrolki swieca sie tylko na goracym silniku!! Wystarczy, ze troche wdepne mu i tak po np. 10 min kontrolki mi sie zapalaja ( tylko na wolnych obrotach ). Jak tylko minimalnie dodam gazu , gasna. Na zimnym silniku nic sienie dzieje.
Poziom oleju w zboirniku wyrownawczym jest oki MAX, siegam palcem. Kontrolki swieca sie tylko na goracym silniku!! Wystarczy, ze troche wdepne mu i tak po np. 10 min kontrolki mi sie zapalaja ( tylko na wolnych obrotach ). Jak tylko minimalnie dodam gazu , gasna. Na zimnym silniku nic sienie dzieje.
Jak Ci sie zapala kontrolka od oleju na wolnych obrotach a przy wyższych gaśnie, to moze być: pompa oleju podaje za male ciśnienie i przy wyższych obrotach cisnienie wzrasta i gasnie kontrolka, ale dlaczego zapala sie kontrolka od plynu chledniczego , może coś jest namieszane z elektryką konkretnie z czyjnikami i kontrolkami, mam nadzieje ze to niema nic wspolnego z uszczelką pod glowicą .
A ile ma przejechany twoj silnik?
to tyle co przychodzi mi do glowy.
A ile ma przejechany twoj silnik?
to tyle co przychodzi mi do glowy.
- przemo
- Junior
- Posty: 365
- Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Dziwne jest to ze te kontrolki- zbyt niskiego cisnienia oleju i -zbyt niskiego poziomu plynu chlodniczego nie zapalaja sie razem ze STOPem (bo ta kontrolka jest powiazana z wszystkimi innymi czerwonymi kontrolkami,ktore "mowia" ze dalsza jazda jest niemozliwa) Moze to w jakis sposob jest pomieszane.Niemniej auto daje sygnal ze cos trzeba sprawdzic.
dzieki deejay
Szukalem tej ksiażki wszedzie. Prosilem o nia ludzi na forum, przeslal mi ja PioTr, ale nie mam jakiegos woluminu i nie moge jej rozpakowac Może ją masz w postaci elektronicznej i chcialbys przeslać potrzebującemu . Kontrolki zobacze w wekkend, bo bede na warsztacie. dzieki .pozdrawiam
Szukalem tej ksiażki wszedzie. Prosilem o nia ludzi na forum, przeslal mi ja PioTr, ale nie mam jakiegos woluminu i nie moge jej rozpakowac Może ją masz w postaci elektronicznej i chcialbys przeslać potrzebującemu . Kontrolki zobacze w wekkend, bo bede na warsztacie. dzieki .pozdrawiam
- przemo
- Junior
- Posty: 365
- Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
A nie mowilem ze one sa polaczone w kazdym badz razie nie bagatelizuj tej sprawy,
"Jesli cisnienie oleju jest za niskie w dolnym zakresie predkosci obrotowej to zawor przelewowy zawiesza sie w stanie otwartym z powodu zanieczyszczenia.Sposob postepowania: wymontowac i sprawdzic zawor." tyle pisza w ksiazce, moze to Ci jakos pomoze-powodzenia!!
"Jesli cisnienie oleju jest za niskie w dolnym zakresie predkosci obrotowej to zawor przelewowy zawiesza sie w stanie otwartym z powodu zanieczyszczenia.Sposob postepowania: wymontowac i sprawdzic zawor." tyle pisza w ksiazce, moze to Ci jakos pomoze-powodzenia!!