co sie dzieje??:)
One będę połączone razem. Najlepeij sprawdz to w ten sposób że jak się zapalą to odłącz kable od zbiornika wyrównawczego. Jak będą połączone to zgaśnie wszystko jak nie to tylko kontrolka od wody ale raczej powinno wszystko zgasnąć. U ,mnie raz było za mało płynu w zbiorniku i się paliły podczas jazdy te 3 kontrolki, jak zalałem było OK. Tak więc u mnie w dieslu są połączone razem
- szmergiel
- Junior
- Posty: 345
- Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
miałem podobnie, jak przepałowałem to identyczne obiawy. przyczyną był walnięty termostat który nie otwierał sie do końca. gdy temperatura gwałtownie rośnie, to olej robi sie rzadki <chyba masz mineralny>, a przy takim przebiegu jego cisnienie i tak jest mniejsze od nominalnego. podobnie działo mi sie jak miałem upaloną ftyczke zasilajaca wentylator, tyle tylko że nie przy pałowaniu podczas jazdy ale np. w korku. Stawiam na termostat. wymien i zobacz, powinno ustąpić