Peugeot 306 XN 1,6 PH2 1999 + drobne modyfikacje.
- Furc
- Junior
- Posty: 309
- Rejestracja: 21 paź pt, 2005 9:50 pm
- Posiadany PUG: 306 3d 2.0
- Lokalizacja: 100 lica
- Kontakt:
Peugeot 306 XN 1,6 PH2 1999 + drobne modyfikacje.
Jak niekórzy pamiętają zaczynałem przygodę z Peugeotami od 205tek, potem było 306 kabriolet, i w końcu zakończyłem karierę w 306 3D żeby nie było wątpliwości czym jeżdżę.
W dniu zakupu autko było całkowicie seryjnym 306XN z nieco poobijanym nadwoziem i połamanymi zderzakami. To akurat się do dziś nie zmieniło, auto jest miejskim wojownikiem i taki wygląd to akurat duży plus, nie ma stresu pod marketem lub włączając się kulturalnie do ruchu
W moim wozie wymieniłem kilka elementów, w kolejności auto dostało:
-zestaw audio, radio / system przód / sub
-zestaw zegarów z wersji Xsi
-Kierownicę Raid
-Fotele od wersji Gti6
po pewnym czasie zaczęły się kolejne modyfikacje tym razem mechaniczne:
-silnik 1,6 został zamieniony na 2.0 16v wersja 136KM
-kolektor 4:1 od Gti6 + kompletny układ wydechowy 2,5 - 2 cale zakończony w tej chwili Ulterem
-większe hamulce przód i tył
-komplet amortyzatorów Bilstein B6
-nowa belka po regeneracji
-wszystkie możliwe elastyczne elementy zawieszenia wymienione na nowe
- masa drobiazgów o których można by pisać i pisać ....
W planach, jest montaż gazu (niestety twarda rzeczywistość zmusza), skrzyni 6speed, alufelg 15cali Speedline 205Gti lub Cyclone 15" od 306 Xsi / Gti, dokończenia wnętrza t/j naprawa tapicerska foteli i wymiana boczków i elementów deski na czarne, ogarnięcie nadwozia + zderzaki Xsi/Gti.
Dodam że nad autem dzielnie pracuje jedyny i słuszny 205GARAGE.
Tak to jedzie:
http://www.youtube.com/watch?v=WQ50FFFqjzo
Amen.
W dniu zakupu autko było całkowicie seryjnym 306XN z nieco poobijanym nadwoziem i połamanymi zderzakami. To akurat się do dziś nie zmieniło, auto jest miejskim wojownikiem i taki wygląd to akurat duży plus, nie ma stresu pod marketem lub włączając się kulturalnie do ruchu
W moim wozie wymieniłem kilka elementów, w kolejności auto dostało:
-zestaw audio, radio / system przód / sub
-zestaw zegarów z wersji Xsi
-Kierownicę Raid
-Fotele od wersji Gti6
po pewnym czasie zaczęły się kolejne modyfikacje tym razem mechaniczne:
-silnik 1,6 został zamieniony na 2.0 16v wersja 136KM
-kolektor 4:1 od Gti6 + kompletny układ wydechowy 2,5 - 2 cale zakończony w tej chwili Ulterem
-większe hamulce przód i tył
-komplet amortyzatorów Bilstein B6
-nowa belka po regeneracji
-wszystkie możliwe elastyczne elementy zawieszenia wymienione na nowe
- masa drobiazgów o których można by pisać i pisać ....
W planach, jest montaż gazu (niestety twarda rzeczywistość zmusza), skrzyni 6speed, alufelg 15cali Speedline 205Gti lub Cyclone 15" od 306 Xsi / Gti, dokończenia wnętrza t/j naprawa tapicerska foteli i wymiana boczków i elementów deski na czarne, ogarnięcie nadwozia + zderzaki Xsi/Gti.
Dodam że nad autem dzielnie pracuje jedyny i słuszny 205GARAGE.
Tak to jedzie:
http://www.youtube.com/watch?v=WQ50FFFqjzo
Amen.
- Czak
- Uzalezniony
- Posty: 703
- Rejestracja: 30 lip czw, 2009 4:12 pm
- Posiadany PUG: 205 1.9 Gentry
- Numer Gadu-gadu: 2757168
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Peugeot 306 XN 1,6 PH2 1999 + drobne modyfikacje.
Ładna, ładny kolorek, sympatyczna .
Obok mnie stoi zielona 306stka ze speedlinami 15 właśnie i fajnie to wygląda. Co do filmiku to fajnie zamontowana kamera, ale miejsce do domonstracji wybrałeś średnie, aczkolwiek w takich miejscach najlepiej się śmiga żwawym francuzem. Aż mi się przypomina moment jak z Józkiem, Gadem i Druanem lecieliśmy w 4 przez Kraków na KKN .
Czekam na dalsze relacje
Obok mnie stoi zielona 306stka ze speedlinami 15 właśnie i fajnie to wygląda. Co do filmiku to fajnie zamontowana kamera, ale miejsce do domonstracji wybrałeś średnie, aczkolwiek w takich miejscach najlepiej się śmiga żwawym francuzem. Aż mi się przypomina moment jak z Józkiem, Gadem i Druanem lecieliśmy w 4 przez Kraków na KKN .
Czekam na dalsze relacje
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
Re: Peugeot 306 XN 1,6 PH2 1999 + drobne modyfikacje.
Wyszła taka "cichociemna" 306
- Furc
- Junior
- Posty: 309
- Rejestracja: 21 paź pt, 2005 9:50 pm
- Posiadany PUG: 306 3d 2.0
- Lokalizacja: 100 lica
- Kontakt:
Re: Peugeot 306 XN 1,6 PH2 1999 + drobne modyfikacje.
Co do filmiku to tak na szybko był robiony zaraz po wymianie silnika, nie mam kiedy się zabrać porządnie za filmowanie, auto jest używane okazjonalnie (uroki mieszkania w CTR Wawy + cena benzyny ) Kamerka przymocowana do zagłówka fotela pilota na statywie własnej konstrukcji, nawet jakoś to wychodzi.
MichałGti ...ciemna" to jest, tylko z tym "cicho.. ma problem przez eksperymentalny wydech od Darka z RAK Tunnyng
Idzie zima, będzie czas na myślenie o kolejnych modach.
MichałGti ...ciemna" to jest, tylko z tym "cicho.. ma problem przez eksperymentalny wydech od Darka z RAK Tunnyng
Idzie zima, będzie czas na myślenie o kolejnych modach.
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Peugeot 306 XN 1,6 PH2 1999 + drobne modyfikacje.
Widać , że nieźle zainwestowałeś. Bilstein B6, nowa belka, kompletny wydech ho ho ho !
Powiedz tylko dalcezgo slabsza wersja silnika GTI6 ?
Powiedz tylko dalcezgo slabsza wersja silnika GTI6 ?
- Furc
- Junior
- Posty: 309
- Rejestracja: 21 paź pt, 2005 9:50 pm
- Posiadany PUG: 306 3d 2.0
- Lokalizacja: 100 lica
- Kontakt:
Re: Peugeot 306 XN 1,6 PH2 1999 + drobne modyfikacje.
Silnik kupiłem ze trzy lata temu, wtedy 306ki gti6 kosztowały po 20 tysięcy a silniki do nich potrafiły kosztować 5000 złych
Padło na ten konkretnie silnik ponieważ jest z pewnego źródła, w momencie zakupu miał 60kkm przebiegu i kosztował (kompletny Swap ze skrzynią) 2tyś.
Różnicę 30 koni nadrabiam ułańską fantazją
Padło na ten konkretnie silnik ponieważ jest z pewnego źródła, w momencie zakupu miał 60kkm przebiegu i kosztował (kompletny Swap ze skrzynią) 2tyś.
Różnicę 30 koni nadrabiam ułańską fantazją
-
- Maniak
- Posty: 1109
- Rejestracja: 12 kwie sob, 2008 12:04 pm
- Posiadany PUG: Citroen Xsara Picasso & Peugeot Tepee
- Numer Gadu-gadu: 10911568
- Lokalizacja: Mrozy
- Kontakt:
Re: Peugeot 306 XN 1,6 PH2 1999 + drobne modyfikacje.
Furc pisze:Różnicę 30 koni nadrabiam ułańską fantazją
- Furc
- Junior
- Posty: 309
- Rejestracja: 21 paź pt, 2005 9:50 pm
- Posiadany PUG: 306 3d 2.0
- Lokalizacja: 100 lica
- Kontakt:
Re: Peugeot 306 XN 1,6 PH2 1999 + drobne modyfikacje.
No i stało się, spaliny mam czystsze a koszt 100 kilometrów sporo mniejszy mniejszy.
306ty dostał prezent świąteczny, sekwencję LPG.
Montaż wykonała firma Energy Gaz Polska na ul. Ostrobramskiej w Warszawie.
Pod maską wygląda to całkiem schludnie i elegancko.
Butla ukryta pod podłogą (wchodzi ok 36litrów)
Sterowanie w popielniczce
Korek na zderzaku niestety
306ty dostał prezent świąteczny, sekwencję LPG.
Montaż wykonała firma Energy Gaz Polska na ul. Ostrobramskiej w Warszawie.
Pod maską wygląda to całkiem schludnie i elegancko.
Butla ukryta pod podłogą (wchodzi ok 36litrów)
Sterowanie w popielniczce
Korek na zderzaku niestety
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Peugeot 306 XN 1,6 PH2 1999 + drobne modyfikacje.
Teraz trochę odetchniesz...twój portfel też
A silnikowi wydłużysz żywotność
A silnikowi wydłużysz żywotność
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Furc
- Junior
- Posty: 309
- Rejestracja: 21 paź pt, 2005 9:50 pm
- Posiadany PUG: 306 3d 2.0
- Lokalizacja: 100 lica
- Kontakt:
Re: Peugeot 306 XN 1,6 PH2 1999 + drobne modyfikacje.
A silnikowi wydłużysz żywotność
ma 71,500 przebiegu, to zanim się od LPG rozleci trochę czasu mu zajmie, a zaoszczędzone pieniążki starczą na nowy mocniejszy
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Peugeot 306 XN 1,6 PH2 1999 + drobne modyfikacje.
Jeśli ma się rozlecieć, to na 200% nie od elpegu
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Furc
- Junior
- Posty: 309
- Rejestracja: 21 paź pt, 2005 9:50 pm
- Posiadany PUG: 306 3d 2.0
- Lokalizacja: 100 lica
- Kontakt:
Re: Peugeot 306 XN 1,6 PH2 1999 + drobne modyfikacje.
to ja nie rozumiem, jak wydłużę ??
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 306 XN 1,6 PH2 1999 + drobne modyfikacje.
To ciekawe co piszesz A głowica, gniazda zaworowe itd ?Orfister pisze:Jeśli ma się rozlecieć, to na 200% nie od elpegu
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Peugeot 306 XN 1,6 PH2 1999 + drobne modyfikacje.
Takie przypadki najczęściej bywały przy złym składzie mieszanki, a w tej instalacji to mało realne, a przynajmniej nie dzieje się to tak szybko jak w starych instalacjach ustawianych "na oko"
Poza tym Furc pewnie zdąży zmienić silnik bądź auto zanim mu się głowica od gazu rozłoży
Poza tym Furc pewnie zdąży zmienić silnik bądź auto zanim mu się głowica od gazu rozłoży
Gładzie cylindrów są lepiej smarowane , gdyż LPG nie zmywa filmu olejowego, co czyni benzynaFurc pisze:to ja nie rozumiem, jak wydłużę ??
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl