Black 205 GTI 1.9 - P3XY - 2.0 GTI6 projekt
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Black 205 GTI 1.9 - P3XY - 2.0 GTI6 projekt
Kubas za dużo jest tam odprysków i innych uszczerbków. Mam też do malowania maskę więc już pójdzie cały do komory.
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Black 205 GTI 1.9 - P3XY - 2.0 GTI6 projekt
Nie wiem czy mnie posłuchasz czy nie i do czego właściwie ma Ci służyć samochód.
Na twoim miejscu odpuściłbym sobie obniżanie przodu jak i z tyłu.
Auto traci wtedy swój charakter, nie mówiąc o komforcie jazdy.
jak masz zamiar robić nim 20km miesięcznie to obniżaj, ale z własnego doświadczenia powiem Ci, że ja bym tego nie robił, jak masz zamiar jeździć gdzieś dalej niż dookoła bloku lub na torze...
Dobre amorki, np Kayaba ultra SR + seryjne sprężyny na przodzie i drążki z tyłu i będzie cacy.
Na twoim miejscu odpuściłbym sobie obniżanie przodu jak i z tyłu.
Auto traci wtedy swój charakter, nie mówiąc o komforcie jazdy.
jak masz zamiar robić nim 20km miesięcznie to obniżaj, ale z własnego doświadczenia powiem Ci, że ja bym tego nie robił, jak masz zamiar jeździć gdzieś dalej niż dookoła bloku lub na torze...
Dobre amorki, np Kayaba ultra SR + seryjne sprężyny na przodzie i drążki z tyłu i będzie cacy.
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Black 205 GTI 1.9 - P3XY - 2.0 GTI6 projekt
Popieram Cię Levis w całej rozciągłości
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Black 205 GTI 1.9 - P3XY - 2.0 GTI6 projekt
Levis chyba ci się tematy pomyliły :/ ?
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Black 205 GTI 1.9 - P3XY - 2.0 GTI6 projekt
Nic się nie pomyliło... poruszałeś wcześniej, tuż przed kwestią malowania, sprawę obniżania zawiasu
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Black 205 GTI 1.9 - P3XY - 2.0 GTI6 projekt
Chodziło mi przecież o tył bo przód już mam obniżony właśnie na Kayabie - 40 mm , tył wystarczy ściągnąć na belce o jeden ząbek i tak właśnie się stanie. Levis ja się gleby nie boję, sztuczne zęby mi nie wypadną na dziurach bo jeszcze dzieciak przecież jestem
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Black 205 GTI 1.9 - P3XY - 2.0 GTI6 projekt
Słusznie Michale, a kolor WAL szary jest przezajebisty!!!!!
Car Valeting, Car Detailing.
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Black 205 GTI 1.9 - P3XY - 2.0 GTI6 projekt
hmm a kyb ultra SR to amor o standardowym skoku tylko twardszy.
z resztą samym amorem się nie obniża zawieszenia - na bank coś nie tak ze sprężynami w takim razie.
no i obniżanie na belce bez zmiany grubości drążków to wg mnie mija się z celem.
Nie da się zrekompensować braku sprężystości twardością i skokiem amorka...
z resztą samym amorem się nie obniża zawieszenia - na bank coś nie tak ze sprężynami w takim razie.
no i obniżanie na belce bez zmiany grubości drążków to wg mnie mija się z celem.
Nie da się zrekompensować braku sprężystości twardością i skokiem amorka...
Ostatnio zmieniony 27 paź czw, 2011 3:39 pm przez levis, łącznie zmieniany 1 raz.
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Black 205 GTI 1.9 - P3XY - 2.0 GTI6 projekt
Levis mam amortyzatory firmy Kayaba AGX z 6cio stopniową regulacją twardości, do tego mam sprężyny - 40 mm na przodzie. Dlatego właśnie przód jest obniżony. Extra kilogramy z silnika dodały swoje i przód jest niżej niż tył.
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Black 205 GTI 1.9 - P3XY - 2.0 GTI6 projekt
i właśnie te sprężyny mi nie pasują
- Czak
- Uzalezniony
- Posty: 703
- Rejestracja: 30 lip czw, 2009 4:12 pm
- Posiadany PUG: 205 1.9 Gentry
- Numer Gadu-gadu: 2757168
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Black 205 GTI 1.9 - P3XY - 2.0 GTI6 projekt
Ja mam obniżoną belke niby -2, ale Munne pisał, że u niego tak wygląda -1. Osobiście powiem, że ja akurat mam fabryczne amory i jamexy -40mm.
Po obniżeniu mi się jeździ lepiej niż na fabrycznym zawieszeniu. Jeśli chodzi o dziury, studzienki to jakoś samochód lepiej to znosi. Fakt faktem trzeba uważać na progi zwalniające. Co do zakrętów to fakt faktem troche zaczął uciekać przodem, ale to nic poważnego(nie jeżdże wyczynowo) U mnie przy -40 i ząbku w dół auto ma niżej przód i gdyby nie jeździło nacodzień to tył by poszedł jeszcze o jeden w dół jakbym nikogo z tyłu nie woził...
Wracając do obniżonej belki według mnie tył stał się twardszy mimo tego, że został na fabrycznych amorach.
P.S Para jeśli montowałeś zawias z 309tki, a chyba montowałeś jeśli dobrze pamiętam to przednie koła mogą Ci wytrzeć plastikowe nadkola od wewnątrz mi się przynajmniej tak stało na ATSach i na Speedlinach jest to samo mimo , że pierwsze mają ET18 , a drugie 15 i o 0.5 cala węższą felge.
Po obniżeniu mi się jeździ lepiej niż na fabrycznym zawieszeniu. Jeśli chodzi o dziury, studzienki to jakoś samochód lepiej to znosi. Fakt faktem trzeba uważać na progi zwalniające. Co do zakrętów to fakt faktem troche zaczął uciekać przodem, ale to nic poważnego(nie jeżdże wyczynowo) U mnie przy -40 i ząbku w dół auto ma niżej przód i gdyby nie jeździło nacodzień to tył by poszedł jeszcze o jeden w dół jakbym nikogo z tyłu nie woził...
Wracając do obniżonej belki według mnie tył stał się twardszy mimo tego, że został na fabrycznych amorach.
P.S Para jeśli montowałeś zawias z 309tki, a chyba montowałeś jeśli dobrze pamiętam to przednie koła mogą Ci wytrzeć plastikowe nadkola od wewnątrz mi się przynajmniej tak stało na ATSach i na Speedlinach jest to samo mimo , że pierwsze mają ET18 , a drugie 15 i o 0.5 cala węższą felge.
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Black 205 GTI 1.9 - P3XY - 2.0 GTI6 projekt
Tak się właśnie stało Czak opona wytarła to co miała wytrzeć i już jest ok.
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Black 205 GTI 1.9 - P3XY - 2.0 GTI6 projekt
obniżenie tyłu na belce nie spowoduje jego utwardzenia. Utwardzenie następuje przez dobijanie wahaczy do odbojników. Obniżenie o ząbek nie zmienia skoku zawieszenia, więc jeżeli na standardowym ustawieniu potrafi dobić, to co będzie się działo na opuszczonej belce ??
a to chyba nie jest kwintesencją sportowego zawieszenia.
powtórzę się: Jedynym sensownym obniżeniem na belce, jest zastosowanie grubszych drążków skrętnych
a to chyba nie jest kwintesencją sportowego zawieszenia.
powtórzę się: Jedynym sensownym obniżeniem na belce, jest zastosowanie grubszych drążków skrętnych
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Black 205 GTI 1.9 - P3XY - 2.0 GTI6 projekt
To znajdź mi prosze grubsze drążki do belki z 205 :] W cenie nie przekraczającej 1000złlevis pisze:obniżenie tyłu na belce nie spowoduje jego utwardzenia. Utwardzenie następuje przez dobijanie wahaczy do odbojników. Obniżenie o ząbek nie zmienia skoku zawieszenia, więc jeżeli na standardowym ustawieniu potrafi dobić, to co będzie się działo na opuszczonej belce ??
a to chyba nie jest kwintesencją sportowego zawieszenia.
powtórzę się: Jedynym sensownym obniżeniem na belce, jest zastosowanie grubszych drążków skrętnych
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: Black 205 GTI 1.9 - P3XY - 2.0 GTI6 projekt
Moze zgloscie sie w tej sprawie to jakiegos zakladu przeciez taki drazek zrobic to pryszcz.
Kazda morda pasuje do Forda!