Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem
Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem
Z tego co pamiętam na 2 pinach jest mostek i lecą jednym przewodem do kompa.
2 lecą do cewki.
1 leci do 'gdzieśtam' -nie pamiętam. Chyba do zegarów.
Wydaje mi się, że tylko 5 jest wykorzystanych.
Zamiast tak się męczyć, sprawdziłbym, dokąd biegnie kabel, który wcześniej nie był wykorzystywany i go na próbę wypiął z kostki.
2 lecą do cewki.
1 leci do 'gdzieśtam' -nie pamiętam. Chyba do zegarów.
Wydaje mi się, że tylko 5 jest wykorzystanych.
Zamiast tak się męczyć, sprawdziłbym, dokąd biegnie kabel, który wcześniej nie był wykorzystywany i go na próbę wypiął z kostki.
- rallye
- Uzalezniony
- Posty: 834
- Rejestracja: 08 cze pt, 2007 11:57 am
- Posiadany PUG: 205 GTi Export 1.9 >< 205 Gentry
- Numer Gadu-gadu: 3612169
- Login tlen: fastadi
- Lokalizacja: Frankfurt am Main / Wrocław
Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem
2mouse pisze:Ehe.Banita pisze:Utnij
Wiesz, ile się już nawalczyłem z podobnym podejściem u poprzednich właścicieli Pchełki?...
Wypraszam sobie nic nie ucinałem no może tylko wydech
Fast Garage ... in progress
Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem
Od początku: komp 345-Jetronic, wiązka Jetronic, moduł Motronic i się dławi w sposób opisany w pierwszym poście. Chcę go oszukać, żeby "myślał" że to co dostaje na 7 pin, to jest to, co miałby dostawać wg borek_wpr z komputera od Motronica, czyli 359. Howgh.Banita pisze:Zamiast tak się męczyć, sprawdziłbym, dokąd biegnie kabel, który wcześniej nie był wykorzystywany i go na próbę wypiął z kostki.
Po Tobie, po Tobie...rallye pisze:Wypraszam sobie nic nie ucinałem no może tylko wydech
Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem
Tylko, że pin 7 to wyjście, więc nic na niego nie podajesz, za to sygnał idący z tego pinu do wiązki (bo mówisz, że przewód jest) nabruździć może.
Odepnij.
Odepnij.
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem
a skąd oryginalnie w motronicu sygnał na obrotka jest brany z cewki czy może włąśnie z tego 7 pinu
wtedy powinien zostać niepodłączony i nie powinien powodować w/w zakłóceń
wtedy powinien zostać niepodłączony i nie powinien powodować w/w zakłóceń
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem
W wiązce Jetronic'owej nie ma kabla do 7 pinu. Wydaje mi się, że zakłócenia pochodzą właśnie stąd, że ten 7 pin NIE jest podłączony...Banita pisze:Tylko, że pin 7 to wyjście, więc nic na niego nie podajesz, za to sygnał idący z tego pinu do wiązki (bo mówisz, że przewód jest) nabruździć może.
Odepnij.
Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem
Widzisz... źle Cię zrozumiałem. Pisząc to byłem przekonany, że masz motronic'a. Jak wspomniałem (z tego co pamiętam) w motronicu wykorzystywanych jest 5 pinów. Trzeba by sprawdzić, do czego podłączony jest ten 7. Może wystarczy go zmasować, jednak bez 100% pewności nie ma to sensu, bo ryzyko uszkodzenia modułu jest zbyt duże.2mouse pisze:Ale w wiązce do Motronica jest kabelek do tego 7 pinu a w Jetronic'owej nie. Poza tym wspomniane przeze mnie w pierwszym poście problemy występują wyłącznie przy module w wersji 7 pinowej. Więc to nie bardzo P&P...TO-MI pisze:jakby nowsza ewolucja więc nie powinno to stanowić problemu
Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem
Wygląda na to, że 7 pin idzie do kompa... Zmasowanie blokuje zapłon na amen.Banita pisze:Widzisz... źle Cię zrozumiałem. Pisząc to byłem przekonany, że masz motronic'a. Jak wspomniałem (z tego co pamiętam) w motronicu wykorzystywanych jest 5 pinów. Trzeba by sprawdzić, do czego podłączony jest ten 7. Może wystarczy go zmasować, jednak bez 100% pewności nie ma to sensu, bo ryzyko uszkodzenia modułu jest zbyt duże.
Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem
Do kompa... a dokładniej? Który pin.
Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem
Ten pierwszy od lewej, opisany na module jako 7Banita pisze:Do kompa... a dokładniej? Który pin.
Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem
Inaczej. Z którym pinem komputera (motronic) połączony jest pin 7 z powyższego modułu
-
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem
2mouse- Jaki masz typ silnika?
Patrząc po schematach angielskich czy francuskich,sześć pinów to max-w zależności od wykonania.
Patrząc po schematach angielskich czy francuskich,sześć pinów to max-w zależności od wykonania.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...
Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem
XU9J1borek_wpr pisze:2mouse- Jaki masz typ silnika?
No właśnie...borek_wpr pisze:Patrząc po schematach angielskich czy francuskich,sześć pinów to max-w zależności od wykonania.
-
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem
Z katalogu HUEGO.Pasuje tylko sześcio pinowy.
Siedmio pinowy np. do OPLA I jak ma się do tego opis ze sklepu /VEGASKLEP/-link podałem wcześniej.
Wydrukuj ten fragment lub zapisz link HUEGO ,też podałem i niech
sklep odda kasę lub sprowadzi właściwy.
Siedmio pinowy np. do OPLA I jak ma się do tego opis ze sklepu /VEGASKLEP/-link podałem wcześniej.
Wydrukuj ten fragment lub zapisz link HUEGO ,też podałem i niech
sklep odda kasę lub sprowadzi właściwy.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...