Adaptacja hamulców z GTI do 1,4
- cejot
- Forum Admin
- Posty: 3561
- Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
- Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Adaptacja hamulców z GTI do 1,4
W GTI jest to tak rozwiązane ze względu na łącznik stabilizatora?
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: Adaptacja hamulców z GTI do 1,4
m.in i inny kąt wyscia przewodu z zacisu
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Adaptacja hamulców z GTI do 1,4
Odswieżę troche temacik.
Mam zawieszenie ory diesla 1.9 a hamulce to 1.6 GTI. Co musze wymienic żeby zaciski i tarcze od 1.9 GTI przykrecić P&P??
Mam zawieszenie ory diesla 1.9 a hamulce to 1.6 GTI. Co musze wymienic żeby zaciski i tarcze od 1.9 GTI przykrecić P&P??
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
Re: Adaptacja hamulców z GTI do 1,4
hmmm na bank masz z 1,6 hamulce tzn zaciski bendix z wentylowana tarcza?
Jesli masz tak to masz psikus trzeba piaste z 1,4 albo 1,9 gti no i wtedy zaciski giring z 1,9 gti i nowe klocki i tarcze i wsio.
Dodatkiem można dołożyć większe serwo, pompa bodajże jest taka sama czy to w 1,4, diesel czy tez 1,9 gti
Jesli masz tak to masz psikus trzeba piaste z 1,4 albo 1,9 gti no i wtedy zaciski giring z 1,9 gti i nowe klocki i tarcze i wsio.
Dodatkiem można dołożyć większe serwo, pompa bodajże jest taka sama czy to w 1,4, diesel czy tez 1,9 gti
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Adaptacja hamulców z GTI do 1,4
Skola, mam na bank zaciski z 1.6 z wentylowana tarcząskola pisze:hmmm na bank masz z 1,6 hamulce tzn zaciski bendix z wentylowana tarcza?
Jesli masz tak to masz psikus trzeba piaste z 1,4 albo 1,9 gti no i wtedy zaciski giring z 1,9 gti i nowe klocki i tarcze i wsio.
Dodatkiem można dołożyć większe serwo, pompa bodajże jest taka sama czy to w 1,4, diesel czy tez 1,9 gti
Przemo to poprzedni właściciel mojego puga, sam zobacz co ona tam rozkminiał
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=31&t=11156
wynika z tego ze piasta juz tam jest odpowiednia pod zaciski od 1.9 GTI
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- Manwe
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2013
- Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
- Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
- Numer Gadu-gadu: 7424729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Adaptacja hamulców z GTI do 1,4
1,9 gti pasuje p&p do piast z 1,4 nawet na seryjna tarcze ,przy 1,6 podobno trzeba zostawić seryna tarcze i tez wchodzą(niepotwierdzone), natomiast pompa w 1,9gti jest większa niż w 1,4 nie wiem jak z dieslem
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Adaptacja hamulców z GTI do 1,4
Tyle że w dieslu 1.8 TD też pasuje P&P zacisk od GTI 1.9 wiec nie wiem czy w dieslu 1.9 nie jest ta sama zawiecha
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- bananowiec
- Uzalezniony
- Posty: 610
- Rejestracja: 02 kwie śr, 2008 10:36 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI TURBOGNÓJ , 205 1.8 dturbo forever
- Numer Gadu-gadu: 4940298
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Adaptacja hamulców z GTI do 1,4
Zacisk z GTI na 100% pasuje do piasty z diesla - rozstaw śrub jest identyczny.Same śruby musisz mieć nieco krótsze niż do Bendixów, ale to łatwo ogarnąć.Do tego kupujesz tarcze do 1,9 i klocki i cieszysz się większą siłą hamowania Polecam wymienić też pompę hamulcową.Ory w dieslu ma średnicę tłoka bodajże 21mm z GTI 23mm.Do pełni szczęścia wymieniasz też serwo dzięki czemu nie musisz przykładać tak dużej siły na pedał hamulca żeby mocno hamować, ale to już zależy od Twoich preferencji
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Adaptacja hamulców z GTI do 1,4
bananowiec pisze:Zacisk z GTI na 100% pasuje do piasty z diesla - rozstaw śrub jest identyczny.Same śruby musisz mieć nieco krótsze niż do Bendixów, ale to łatwo ogarnąć.Do tego kupujesz tarcze do 1,9 i klocki i cieszysz się większą siłą hamowania Polecam wymienić też pompę hamulcową.Ory w dieslu ma średnicę tłoka bodajże 21mm z GTI 23mm.Do pełni szczęścia wymieniasz też serwo dzięki czemu nie musisz przykładać tak dużej siły na pedał hamulca żeby mocno hamować, ale to już zależy od Twoich preferencji
dzieki bananowiec. O to własnie mi chodziło.
Nie wiem co tam było u mnie kombinowane że jest zacisk od 1,6 GTI ale mysle ze bedzie pasować jak bede chciał zamontowac z 1.9
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
Re: Adaptacja hamulców z GTI do 1,4
pompa hamulcowa występowała tylko o średnicy 19 mm i 20,6 mm przy czymbananowiec pisze:Zacisk z GTI na 100% pasuje do piasty z diesla - rozstaw śrub jest identyczny.Same śruby musisz mieć nieco krótsze niż do Bendixów, ale to łatwo ogarnąć.Do tego kupujesz tarcze do 1,9 i klocki i cieszysz się większą siłą hamowania Polecam wymienić też pompę hamulcową.Ory w dieslu ma średnicę tłoka bodajże 21mm z GTI 23mm.Do pełni szczęścia wymieniasz też serwo dzięki czemu nie musisz przykładać tak dużej siły na pedał hamulca żeby mocno hamować, ale to już zależy od Twoich preferencji
jest to troszke dziwne bo przy pojemnościach 1.0 do 1.4 były tez z 19 mm natomiast od 1,4 do 1,9 były juz 20,6 mm wiec w 1,4 możesz miec 2 rozne pompy, rózniły sie one tylko wlasnie sa srednica tłoczka w środku albo liczba otworów oraz bodajze długoscia całej pompy ...
wiec loteria
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- Manwe
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2013
- Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
- Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
- Numer Gadu-gadu: 7424729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Adaptacja hamulców z GTI do 1,4
u siebie jak wymieniałem komplet hamulców wraz z pompa na gti to pompa od gti jest większa na obwodzie i ma inny rozstaw otworów mocujących na serwo, długościowo chyba taka sama
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1