Adaptacja hamulców z GTI do 1,4

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
Awatar użytkownika
cejot
Forum Admin
Posty: 3561
Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
Lokalizacja: Warszawa

Re: Adaptacja hamulców z GTI do 1,4

Post autor: cejot »

W GTI jest to tak rozwiązane ze względu na łącznik stabilizatora?
Jedź na biegu, żyj na luzie... :)

-----
205 '91 Automatic | 205 '92 El Charro | 205 '94 La Moisissure
Awatar użytkownika
Kamkiler
Maniak
Posty: 1279
Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
Posiadany PUG: 205 TCTi
Numer Gadu-gadu: 3470719
Lokalizacja: Łomianki

Re: Adaptacja hamulców z GTI do 1,4

Post autor: Kamkiler »

m.in i inny kąt wyscia przewodu z zacisu
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Adaptacja hamulców z GTI do 1,4

Post autor: Martinoo »

Odswieżę troche temacik.

Mam zawieszenie ory diesla 1.9 a hamulce to 1.6 GTI. Co musze wymienic żeby zaciski i tarcze od 1.9 GTI przykrecić P&P??
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
Awatar użytkownika
skola
Uzalezniony
Posty: 867
Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin/pogodno

Re: Adaptacja hamulców z GTI do 1,4

Post autor: skola »

hmmm na bank masz z 1,6 hamulce tzn zaciski bendix z wentylowana tarcza?
Jesli masz tak to masz psikus trzeba piaste z 1,4 albo 1,9 gti no i wtedy zaciski giring z 1,9 gti i nowe klocki i tarcze i wsio.

Dodatkiem można dołożyć większe serwo, pompa bodajże jest taka sama czy to w 1,4, diesel czy tez 1,9 gti
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619

PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Adaptacja hamulców z GTI do 1,4

Post autor: Martinoo »

skola pisze:hmmm na bank masz z 1,6 hamulce tzn zaciski bendix z wentylowana tarcza?
Jesli masz tak to masz psikus trzeba piaste z 1,4 albo 1,9 gti no i wtedy zaciski giring z 1,9 gti i nowe klocki i tarcze i wsio.

Dodatkiem można dołożyć większe serwo, pompa bodajże jest taka sama czy to w 1,4, diesel czy tez 1,9 gti
Skola, mam na bank zaciski z 1.6 z wentylowana tarczą

Przemo to poprzedni właściciel mojego puga, sam zobacz co ona tam rozkminiał

http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=31&t=11156

wynika z tego ze piasta juz tam jest odpowiednia pod zaciski od 1.9 GTI
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
Awatar użytkownika
Manwe
Peugeot 205 Master
Posty: 2013
Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
Numer Gadu-gadu: 7424729
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Adaptacja hamulców z GTI do 1,4

Post autor: Manwe »

1,9 gti pasuje p&p do piast z 1,4 nawet na seryjna tarcze 8)7 ,przy 1,6 podobno trzeba zostawić seryna tarcze i tez wchodzą(niepotwierdzone), natomiast pompa w 1,9gti jest większa niż w 1,4 nie wiem jak z dieslem
Obrazek
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Adaptacja hamulców z GTI do 1,4

Post autor: Martinoo »

Tyle że w dieslu 1.8 TD też pasuje P&P zacisk od GTI 1.9 wiec nie wiem czy w dieslu 1.9 nie jest ta sama zawiecha
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
Awatar użytkownika
bananowiec
Uzalezniony
Posty: 610
Rejestracja: 02 kwie śr, 2008 10:36 pm
Posiadany PUG: 205 CTI TURBOGNÓJ , 205 1.8 dturbo forever
Numer Gadu-gadu: 4940298
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Adaptacja hamulców z GTI do 1,4

Post autor: bananowiec »

Zacisk z GTI na 100% pasuje do piasty z diesla - rozstaw śrub jest identyczny.Same śruby musisz mieć nieco krótsze niż do Bendixów, ale to łatwo ogarnąć.Do tego kupujesz tarcze do 1,9 i klocki i cieszysz się większą siłą hamowania :) Polecam wymienić też pompę hamulcową.Ory w dieslu ma średnicę tłoka bodajże 21mm z GTI 23mm.Do pełni szczęścia wymieniasz też serwo dzięki czemu nie musisz przykładać tak dużej siły na pedał hamulca żeby mocno hamować, ale to już zależy od Twoich preferencji :)
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Adaptacja hamulców z GTI do 1,4

Post autor: Martinoo »

bananowiec pisze:Zacisk z GTI na 100% pasuje do piasty z diesla - rozstaw śrub jest identyczny.Same śruby musisz mieć nieco krótsze niż do Bendixów, ale to łatwo ogarnąć.Do tego kupujesz tarcze do 1,9 i klocki i cieszysz się większą siłą hamowania :) Polecam wymienić też pompę hamulcową.Ory w dieslu ma średnicę tłoka bodajże 21mm z GTI 23mm.Do pełni szczęścia wymieniasz też serwo dzięki czemu nie musisz przykładać tak dużej siły na pedał hamulca żeby mocno hamować, ale to już zależy od Twoich preferencji :)

dzieki bananowiec. O to własnie mi chodziło.

Nie wiem co tam było u mnie kombinowane że jest zacisk od 1,6 GTI ale mysle ze bedzie pasować jak bede chciał zamontowac z 1.9
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
Awatar użytkownika
skola
Uzalezniony
Posty: 867
Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin/pogodno

Re: Adaptacja hamulców z GTI do 1,4

Post autor: skola »

bananowiec pisze:Zacisk z GTI na 100% pasuje do piasty z diesla - rozstaw śrub jest identyczny.Same śruby musisz mieć nieco krótsze niż do Bendixów, ale to łatwo ogarnąć.Do tego kupujesz tarcze do 1,9 i klocki i cieszysz się większą siłą hamowania :) Polecam wymienić też pompę hamulcową.Ory w dieslu ma średnicę tłoka bodajże 21mm z GTI 23mm.Do pełni szczęścia wymieniasz też serwo dzięki czemu nie musisz przykładać tak dużej siły na pedał hamulca żeby mocno hamować, ale to już zależy od Twoich preferencji :)
pompa hamulcowa występowała tylko o średnicy 19 mm i 20,6 mm przy czym

jest to troszke dziwne bo przy pojemnościach 1.0 do 1.4 były tez z 19 mm natomiast od 1,4 do 1,9 były juz 20,6 mm wiec w 1,4 możesz miec 2 rozne pompy, rózniły sie one tylko wlasnie sa srednica tłoczka w środku albo liczba otworów oraz bodajze długoscia całej pompy ...

wiec loteria
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619

PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
Awatar użytkownika
Manwe
Peugeot 205 Master
Posty: 2013
Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
Numer Gadu-gadu: 7424729
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Adaptacja hamulców z GTI do 1,4

Post autor: Manwe »

u siebie jak wymieniałem komplet hamulców wraz z pompa na gti to pompa od gti jest większa na obwodzie i ma inny rozstaw otworów mocujących na serwo, długościowo chyba taka sama
Obrazek
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
ODPOWIEDZ