W przedniej cześci i tylnej cześci drzwi masz odpływy(na rogach) wyjmij rdze która tam lata, oczyśc i zalej środkiem konserwujacym tj. np. fluidoldexen pisze:dziękował. Jakiś hint jak je przetkać i czy można jakoś zabezpieczyć na przyszłość?robson pisze:Masz zatkane odpływy w drzwiach
Nb., w lewych przednich jest kilka brzydkich kawałków rdzy (2...4mm) walających się luzem na dnie. Przy czym sama blacha drzwi -- /na ile widać/ -- jest zdrowa @_@
Grzebanie nasze codzienne
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Grzebanie nasze codzienne
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Re: Grzebanie nasze codzienne
Cienkim drutem przetkasz, i jak wyschnie to odkurzaczem wyciągniesz cały syf ze środka,oczywiście ściągnij tapicerkedexen pisze:dziękował. Jakiś hint jak je przetkać i czy można jakoś zabezpieczyć na przyszłość?robson pisze:Masz zatkane odpływy w drzwiach
Nb., w lewych przednich jest kilka brzydkich kawałków rdzy (2...4mm) walających się luzem na dnie. Przy czym sama blacha drzwi -- /na ile widać/ -- jest zdrowa @_@
- dexen
- Junior
- Posty: 453
- Rejestracja: 23 paź ndz, 2011 4:12 pm
- Posiadany PUG: XS '91r; Xsara VTS '00r
- Numer Gadu-gadu: 3222175
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Grzebanie nasze codzienne
Wczoraj znalazłem /właściwy/ czujnik temperatury -- ten od silnika -- i sprawdziłem, że działa. Prowizorycznie naprawiłem rurkę podciśnienia, ale nadal coś jeszcze syczy...
Przy okazji grzebania we wtrysku odłączyłem kable od silniczka krokowego i dzisiaj rano bardzo dziwiłem się, czemu nie trzyma obrotów na jałowym -___-'
Przy okazji grzebania we wtrysku odłączyłem kable od silniczka krokowego i dzisiaj rano bardzo dziwiłem się, czemu nie trzyma obrotów na jałowym -___-'
return -ENOCOMPREHEND; || my other ride is a Kerbal Space Program rocket ^^
- dexen
- Junior
- Posty: 453
- Rejestracja: 23 paź ndz, 2011 4:12 pm
- Posiadany PUG: XS '91r; Xsara VTS '00r
- Numer Gadu-gadu: 3222175
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Grzebanie nasze codzienne
Znalazłem krótki śrubokręt i odkręciłem kopułkę rozdzielacza, aby obadać styki.
Styków już od dawna nie ma, są tylko jakieś ogniska szalonej korozji XD
Styków już od dawna nie ma, są tylko jakieś ogniska szalonej korozji XD
return -ENOCOMPREHEND; || my other ride is a Kerbal Space Program rocket ^^
- dexen
- Junior
- Posty: 453
- Rejestracja: 23 paź ndz, 2011 4:12 pm
- Posiadany PUG: XS '91r; Xsara VTS '00r
- Numer Gadu-gadu: 3222175
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Grzebanie nasze codzienne
Wymieniłem komputer i krokowca. Komputer miał padniętą tą elektronikę która steruje krokowcem; krokowiec wymagał zbyt mocnego dociśnięcia łebka aby załączył styk biegu jałowego (zużyty).
Teraz PUG zapala i trzyma obroty jałowego bardzo ładnie. Dzika satysfakcja
Wymieniłem komputer i krokowca. Komputer miał padniętą tą elektronikę która steruje krokowcem; krokowiec wymagał zbyt mocnego dociśnięcia łebka aby załączył styk biegu jałowego (zużyty).
Teraz PUG zapala i trzyma obroty jałowego bardzo ładnie. Dzika satysfakcja
Wymontowałem oba przełączniki wielofunkcyjne. Lewy muszę wymienić (http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=29&t=23977), prawy chcę aby obsługiwał przerywacz wycieraczek (http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=29&t=23976 -- dzięki zmac ). Była ostra walka z deską rozdzielczą.
Wyjąłem do wyczyszczenia szkła oświetlenia tablicy -- więcej glonów niż szkła
Teraz PUG zapala i trzyma obroty jałowego bardzo ładnie. Dzika satysfakcja
Wymieniłem komputer i krokowca. Komputer miał padniętą tą elektronikę która steruje krokowcem; krokowiec wymagał zbyt mocnego dociśnięcia łebka aby załączył styk biegu jałowego (zużyty).
Teraz PUG zapala i trzyma obroty jałowego bardzo ładnie. Dzika satysfakcja
Wymontowałem oba przełączniki wielofunkcyjne. Lewy muszę wymienić (http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=29&t=23977), prawy chcę aby obsługiwał przerywacz wycieraczek (http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=29&t=23976 -- dzięki zmac ). Była ostra walka z deską rozdzielczą.
Wyjąłem do wyczyszczenia szkła oświetlenia tablicy -- więcej glonów niż szkła
return -ENOCOMPREHEND; || my other ride is a Kerbal Space Program rocket ^^
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Grzebanie nasze codzienne
W Greenie pospawane mocowanie przednie fotela, wymienione koła na zimówki (nie wiem po co tak szybko, ale dziadek się uparł ).
W Indianie zrobione hamulce tył - nowe klocki, nowy przewód giętki i nowy miedziany do zacisku, do tego też zimówki (też za szybko, ale za tydzień nie mam zamiaru jechać na działkę, więc nie miałbym już okazji zmienić ich ) i na koniec weekendu myjnia dla obu
W Indianie zrobione hamulce tył - nowe klocki, nowy przewód giętki i nowy miedziany do zacisku, do tego też zimówki (też za szybko, ale za tydzień nie mam zamiaru jechać na działkę, więc nie miałbym już okazji zmienić ich ) i na koniec weekendu myjnia dla obu
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- Vatanenos
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: 23 sty ndz, 2011 10:34 am
- Posiadany PUG: 205GTI 91' Sorrento Green
Re: Grzebanie nasze codzienne
Przeczyściłem styk masy aku przy kielichu i przeszła czkawka przy 4500obr/min. Znowu upokarzam TDi spod światleł
- dexen
- Junior
- Posty: 453
- Rejestracja: 23 paź ndz, 2011 4:12 pm
- Posiadany PUG: XS '91r; Xsara VTS '00r
- Numer Gadu-gadu: 3222175
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Grzebanie nasze codzienne
Wymieniłem lambdę -- ory od Boscha. Wydaje się działać lepiej, bo silnik znacznie szybciej dokonuje samoregulacji mieszanki -- na ile można to ocenić na ucho. Swoją drogą, poprzednia wykręciła się zaskakująco gładko. Czekam jeszcze na UFO aby przetestować na drodze.
Założyłem ory lewy `wąs' (przełącznik); teraz tylne przeciwmgielne działa :D
Założyłem ory lewy `wąs' (przełącznik); teraz tylne przeciwmgielne działa :D
return -ENOCOMPREHEND; || my other ride is a Kerbal Space Program rocket ^^
- dexen
- Junior
- Posty: 453
- Rejestracja: 23 paź ndz, 2011 4:12 pm
- Posiadany PUG: XS '91r; Xsara VTS '00r
- Numer Gadu-gadu: 3222175
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Grzebanie nasze codzienne
założyłem zregenerowane UFO -- była walka!, wymieniłem 5 żaróweczek 1.2W na konsoli i zamontowałem ory prawy przełącznik (10 pinów pod przerywacz wycieraczek). autko jeździ ^_^
nie obyło się też bez strat: urwałem linkę od prędkościomierza (o dziwo działa nadal, tylko hałasuje jakby mi padała lewa półoś) oraz znalazłem przedziwne kłębowisko kabli którym ktoś podłączył magnetofon :<
dodatkowo naprawiłem jeden pasek ogrzewania tylnej szyby preparatem `ELPOX 15'
nie obyło się też bez strat: urwałem linkę od prędkościomierza (o dziwo działa nadal, tylko hałasuje jakby mi padała lewa półoś) oraz znalazłem przedziwne kłębowisko kabli którym ktoś podłączył magnetofon :<
dodatkowo naprawiłem jeden pasek ogrzewania tylnej szyby preparatem `ELPOX 15'
return -ENOCOMPREHEND; || my other ride is a Kerbal Space Program rocket ^^
- dexen
- Junior
- Posty: 453
- Rejestracja: 23 paź ndz, 2011 4:12 pm
- Posiadany PUG: XS '91r; Xsara VTS '00r
- Numer Gadu-gadu: 3222175
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Grzebanie nasze codzienne
Nowe sworznie ograniczników do przednich drzwi. Nowa kopułka i palec rozdzielacza, wykonana regulacja wyprzedzenia. Trochę lepiej ciągnie ;-)
Policzyłem spalanie sprzed wymiany lambdy; wyszło ok 10.5L/100. Zarazem dużo i mało...
Policzyłem spalanie sprzed wymiany lambdy; wyszło ok 10.5L/100. Zarazem dużo i mało...
return -ENOCOMPREHEND; || my other ride is a Kerbal Space Program rocket ^^
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Grzebanie nasze codzienne
Dexen - sporo ostatnio "grzebiesz codziennie"
Ja dziś odwiedziłem sklep z częściami Band. Tam zakupiłem niesamowicie tanio spryskiwacze od GTI i założyłem do CTI przy pomocy Józka, który przy okazji uświadomił mnie, że silniczek od spryskiwacza nie jest spalony.
Po wyczyszczeniu zaśniedziałych styków wszystko zaczeło hulać tak, jak powinno.
Spryskiwacze z gita sikają aż miło. W odróżnieniu od mgiełkowych z Xsary maja regulację, dzięki czemu można sobie je ustawić wedle uznania...
Ja dziś odwiedziłem sklep z częściami Band. Tam zakupiłem niesamowicie tanio spryskiwacze od GTI i założyłem do CTI przy pomocy Józka, który przy okazji uświadomił mnie, że silniczek od spryskiwacza nie jest spalony.
Po wyczyszczeniu zaśniedziałych styków wszystko zaczeło hulać tak, jak powinno.
Spryskiwacze z gita sikają aż miło. W odróżnieniu od mgiełkowych z Xsary maja regulację, dzięki czemu można sobie je ustawić wedle uznania...
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- Agnieszka
- Uzalezniony
- Posty: 998
- Rejestracja: 31 mar pn, 2008 9:51 pm
- Posiadany PUG: 205 Forever
- Lokalizacja: Marki (koło Warszawy)
- Kontakt:
Re: Grzebanie nasze codzienne
Hehe, u mnie było to samo, też silniczek przestał chodzić, tylko że ja uświadomiłam się sama demontując wszystko i sprawdzając silniczek w warunkach laboratoryjnychRafGentry pisze:Tam zakupiłem niesamowicie tanio spryskiwacze od GTI i założyłem do CTI przy pomocy Józka, który przy okazji uświadomił mnie, że silniczek od spryskiwacza nie jest spalony.
A potem z kolei uświadomił mnie cejot, że skoro silniczek wymontowany działa, a zamontowany w aucie nie działa to problem musi leżeć w zaśniedziałych stykach.
Ale to, że do tego doszedłeś Raf, nie znaczy, że pozbyłeś się problemu.
U mnie na przykład historia powtarza się co jakiś czas więc trzeba pójść do pracowni ojca, pogrzebać w gratach, znaleźć zestaw pilników i przeczyścić styki tak jak to miało miejsce dziś
- cejot
- Forum Admin
- Posty: 3561
- Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
- Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Grzebanie nasze codzienne
Wskazówka na przyszłość: Po dokładnym oczyszczeniu styków w pompce i wtyczce posmarować je smarem miedzianym.Agnieszka pisze:U mnie na przykład historia powtarza się co jakiś czas...
Po takich czynnościach rzadziej tam trzeba będzie zaglądać.
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Grzebanie nasze codzienne
Ewentualnie wazelina techniczna jak miedzianego pod reka nie macejot pisze:Wskazówka na przyszłość: Po dokładnym oczyszczeniu styków w pompce i wtyczce posmarować je smarem miedzianym.Agnieszka pisze:U mnie na przykład historia powtarza się co jakiś czas...
Po takich czynnościach rzadziej tam trzeba będzie zaglądać.
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- Agnieszka
- Uzalezniony
- Posty: 998
- Rejestracja: 31 mar pn, 2008 9:51 pm
- Posiadany PUG: 205 Forever
- Lokalizacja: Marki (koło Warszawy)
- Kontakt:
Re: Grzebanie nasze codzienne
Thanx Guys!
Zakupię sobie jakieś smarowidło i użyję go następnym razem
Zakupię sobie jakieś smarowidło i użyję go następnym razem