Nawiew

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
luk

Nawiew

Post autor: luk »

Nie mogę wyłączyć nawiewu w mojej 205. Ten wirnik ciągle się obraca- ale wolno i jak się przysłuchać to słychać. Wczoraj go rozbierałem, wwyczyściłem z liści. Wajha na desce jest całkowicie na dole, też ją rozebrałem to działa elektronicznie a nie na linkę i wszystko tam wygląda normalie. Czy ten wirnik chodzi zawsze nie przerwalnie w każdym peugeocie? On chodzi wtedy gdy jest włączona stacyjka.POMOCY!!!
Awatar użytkownika
_Ryba_
Junior
Posty: 427
Rejestracja: 27 wrz sob, 2003 3:48 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: _Ryba_ »

:shock: nigdy sie z czyms takim nie spotkalem. musze sie przysluchac w swoim to ci powiem, ale chyba powinno nie chodzic wcale jak jest wylączone. zobaczymy
<<<Moja Furka SPRZEDANA!!!!>>>
____________________________________
http://www.djbizzy.prv.pl
SERDECZNIE ZAPRASZAM!!
BRZYDAK

Post autor: BRZYDAK »

Ja w starym pugu miałem to samo
olej sprawe!
lukas

Post autor: lukas »

Odkad nam 205 ciagle sie ten wentylatorek kreci. To tak chyba jest zawsze.
Awatar użytkownika
przemo
Junior
Posty: 365
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: przemo »

po przekreceniu kluczyka powinien zalaczyc sie nawiew mozna go przelaczac na rozne czesci pojazdu a dajac galke max w lewo mozna go calkowicie wylaczyc (ja przynajmniej u siebie nie slysze)
205 1.9 D - kupa dymu i smrodu ale pedzi do przodu ;P
p.s. nie drażnij lwa
http://www.przemo.205.pl
majpio

Post autor: majpio »

przemo masz racje a jak ktoś ma inaczej to bida jak chuczy w uszach hehehe
maciaveli

Post autor: maciaveli »

Mnie niestety czeka wymiana wentylatorka , bo niemiłosiernie wyje :(
WINKiel
Uzalezniony
Posty: 513
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 2:51 am
Posiadany PUG: 205GTI -> 306S16 -> 406coupeV6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: WINKiel »

Czy wy też macie tak, ze do połowy skali praktycznie nie ma różnicy w sile nawiewu?
luk

Post autor: luk »

Tylko że ja nie mam gałki tylko mam dżwigienkę. Cyy to znaczy że nie można tego wyłączyć? A jak chcecie żeby wam ciszej nawiew chodził to wyciągnijcie z niego liście.
Gustaf

Post autor: Gustaf »

Ja tez mam dzwigienke i jak na sam dol a wezme to nie slysze w ogole wiatraczka... Nie wiem, czy jest calkowicie wylaczony czy tylko tak wolno chodzi...
maciaveli

Post autor: maciaveli »

luk pisze:Tylko że ja nie mam gałki tylko mam dżwigienkę. Cyy to znaczy że nie można tego wyłączyć? A jak chcecie żeby wam ciszej nawiew chodził to wyciągnijcie z niego liście.
u mnie To nie liście chałasują , jak ustawie najwyższe obroty to chodzi jak pszczółka , a jak troche zmniejsze po chwili zaczyna wyć :(
Globus205

Post autor: Globus205 »

w dieslu miałem to samo i zrobiłem włacznik na kablu zasilajacym do wiatraka :D i wyłczałem se kiedy chciaem
Dan

re nawiew

Post autor: Dan »

Jak masz stary typ to znaczy masz sówak z góry na dół to wyjmij sobie tą płytkę i najlepiej małym wkrętakiem przetnij scieżkę na płytce minimalnie powyżej sówaka

czerwony 1.8D
Awatar użytkownika
Marshal
Nowicjusz
Posty: 87
Rejestracja: 17 cze wt, 2003 2:30 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marshal »

WINKiel pisze:Czy wy też macie tak, ze do połowy skali praktycznie nie ma różnicy w sile nawiewu?
Wedlug mnie do polowy to reguluje sie ilosc powietrza, ktora wpada z zewnatrz.Od polowy dopiero wlacza sie wentylator; im bardziej w prawo tym szybsze biegi.
205 XS 1.4 grafit metalik
Awatar użytkownika
pawel
Maniak
Posty: 1120
Rejestracja: 06 lis czw, 2003 11:16 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pawel »

Witam wszystkich
Problem jest w układzie regulacyjnym sterujacym predkoscia obrotowa silnika. układ ten jest umieszczony z tyłu nagrzewnicy, najłatwiej isc po kablach do silnika. Zamontowany jest od dołu na dwóch wkrętach krzyzowych. Po wymontowaniu należy przelutować wszystkie punkty lutownicze ( jezeli posiadacie lutownice :)). Jak bedzie z tym problem piszcie. Pozdrawiam Pawel
P205
ODPOWIEDZ