jedna wycieraczka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

jedna wycieraczka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: Sebek »

Mam dwa pytanka?Jak w temacie chce mieć jedną zamiast dwóch Czy dużo z tym roboty? Jak to zrobić żeby silniczek poszerzył zakres swojego skrętu :wink: Czekam na rady.
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Spayky

Post autor: Spayky »

jest przy tym troche roboty no i bez spawarki się nie obejdzie. Musisz zdjąc podszybie i wymontować całe ramię wraz z wycieraczkami od silniczka. Nie pamiętam jak robiłem to u swojego ale musiałem dospawać kawałek bardzo grubej blaszki około 1cm do tej blaszki która za pomocą sworzni kulistych przyczepiona jest do ramion wycieraczek. Im dłuższa blaszka tym większy obrót wykonują, trzeba dobrze wyliczyć, bo jak przesadzisz to będą Ci jeździły po podszybiu. Jak znajde mój schemat to Ci podeślę. Ale ogólnie fajny efekt. Ostatnio ciekawski spytał się mnie na ulicy ."...a to w 205 robią pojedyńcze wycieraczki."

ramię od wycieraczki najlepiej wstawić od fiata uno, koszt nowej to około 20zł przy czym jest idealnie prosta i daje fajny końcowy efekt
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Post autor: Para »

Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

Dzieki tylko jeszcze pytanko? Na zdjęciach pary wyglada to tak że trzeba to ramie skrócić a mi sie wydaje że tzeba to dospawać? No ale dzisiaj to rozbiore to sam popatrze.
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Qbis
Junior
Posty: 168
Rejestracja: 15 lis pn, 2004 9:39 pm
Posiadany PUG: 205 1.6 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: Qbis »

no dobra.a co zrobic z dziurami w plastikowym podszybiu???
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Post autor: Para »

szpachelka i ..... :mrgreen:
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

ja tylko nie rozumiem jednego...tyle meczenia sie po to by uzyskac gorsze zbieranie wody z szyby, i efekt jazdy zukiem (jezeli wycieraczka jest na sztorc)...szok.
Pomysl wycieraczki zrodzil sie w DTMie i z tamtad (jak wiele innych dyfuzorow itp) zostal skopiowany.
Tyle ze tam byl to wynik proby walki z oporami powietrza... a u nas?
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Rychu
Uzalezniony
Posty: 609
Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Rychu »

I tu musze się zgodzić z Mavem :mrgreen: Ani to w niczym nie pomaga...ani ładniej nie wygląda...to jest po prostu taki "standard" dla tjuningowców i każdy szanujący się tuner powinien mieć jedną wycieraczkę :lol: Tylko po co?
Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
Spayky

Post autor: Spayky »

nie wiem czemu takie bzdury piszecie, bo w niczym to nie przeszkadza, że się ma pojedyńczą wycieraczkę. Działają równie dobrze jak standardowe podwójne wycieraczki. Przecież niektóre auta mają seryjnie montowane pojedyńcze wycieraczki takie jak uno czy niektóre mercedesy i jest dobrze.
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

uchm....i tez seryjnie na sztorc stoja?
przeciez ze srodka jest jak w zuku (stare zuki mialy poprzeczke na srodku i dwie szyby z przodu).
Tlumacze po prostu skad sie wziely pionowe wycieraczki, jednak i one i np dyfuzory z przodu na srubach rzymskich to zerżniecie z DTMu niczemu nie slużące...
No chyba ze to sie komus po prostu podoba...wtedy wchodzimy na grzaski teren ktory sie nazywa "gust" i wtedy zgodnie z zasada ze o gustach sie nie dyskutuje, ja sie tam nie czepiam :D
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Qbis
Junior
Posty: 168
Rejestracja: 15 lis pn, 2004 9:39 pm
Posiadany PUG: 205 1.6 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: Qbis »

Jedna wycieraczka ogolnie fajnie wyglada ale :
moim zdaniem na sztorc powinna stac tylko na jakims zlocie itp. gdyz koledzy niebiescy moga zabrac za to dowod i 2 przez przypadek mozna nie zauwazyc czegos przed maska ( podobny efekt z slupkami kolo szyby )
Sam mialem zrobiona jedna wycieraczke w malcu ( i gwarantuje ze nie byl to WŚ ) ale nie stala ona w pionie lecz normalnie lezala.
W zaleznosci od wykonania calej przerobki moze pogorszyc sie zbieranie wody jak i jej czestotliwosc pomimo iz teoretycznie powinna chodzic szybiej.
Jednak jezeli ktos tak chce miec to nie mam nic przeciwko i napewno tego nie krytykuje.
ODPOWIEDZ