parę problemów w XU9JAZ
parę problemów w XU9JAZ
Witam, po przekładce silnika wyszło parę ciekawostek :/ Poradźcie jak coś wiecie bądz podejrzewacie...
1.Przekaźnik pompki paliwa (brązowa kostka) robi mi coś takiego że po przekręceniu stacyjki na pozycje kontrolek od razu kręci rozrusznikiem, gdy wypnę tą kostkę a podmienie na nową jest już ok.
2. po przekręceniu kluczyka nie idzie żaden sygnał na pompe paliwa (nie słychać jej i nic nie podaje na wtryski) na krótko podpinając 12V pompka działa
3. na samostarcie, benzynie bądz na gazie samochód nie pali iskra jest na każdej świecy.
Samochód stał przez 2 tyg w zimnym garażu ale odpalał parę razy już, musiał nałapać wilgoci i teraz w garażu mam temperaturę stałą 25stopni od ok 2 tyg i nic to nie dało...
Proszę o porade...
Pozdrawiam serdecznie fanów
ZX Volcane 1.9i swap z 405 Xu9jaz
1.Przekaźnik pompki paliwa (brązowa kostka) robi mi coś takiego że po przekręceniu stacyjki na pozycje kontrolek od razu kręci rozrusznikiem, gdy wypnę tą kostkę a podmienie na nową jest już ok.
2. po przekręceniu kluczyka nie idzie żaden sygnał na pompe paliwa (nie słychać jej i nic nie podaje na wtryski) na krótko podpinając 12V pompka działa
3. na samostarcie, benzynie bądz na gazie samochód nie pali iskra jest na każdej świecy.
Samochód stał przez 2 tyg w zimnym garażu ale odpalał parę razy już, musiał nałapać wilgoci i teraz w garażu mam temperaturę stałą 25stopni od ok 2 tyg i nic to nie dało...
Proszę o porade...
Pozdrawiam serdecznie fanów
ZX Volcane 1.9i swap z 405 Xu9jaz
-
- Junior
- Posty: 473
- Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 6928887
- Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
Re: parę problemów w XU9JAZ
Ad 2. Są wszystkie masy podpięte ??
Ad 3. Nie są pomylone kable zapłonowe ?? Nie pomyliłeś przewodów na kopułce ??
Ad 3. Nie są pomylone kable zapłonowe ?? Nie pomyliłeś przewodów na kopułce ??
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
Re: parę problemów w XU9JAZ
sprawa wygląda tak, ze samochód palił chodził nierówno ale dawało rade, zebrałem sie z garażu, przychodzę na drugi dzień składam dolot powietrza, zaczynam ogarniać zderzak i inne pierdoły próbuje zapalić a tu pompka nie ciągnie, i jak przekręcam kluczyk na 1 (kontrolki) to od razu łapie rozrusznik ratuje tylko zdjęcie klemy. myśle bendix poszedł bo dlugo kręciłem wcześniej, zmieniłem rozrusznik na drugi, to samo, zmieniłem stacyjkę na inną to samo, przy wiązce wykryłem brązowy "przekaźnik pompy paliwa" jak go wypiąłem to stacyjka zaczęła działać prawidłowo... to zostałiłem go bo pewnie stary padł.. no i dalej nie mogę dojść co mu dolega :/
*paweł jak sprawde tą stacyjkę??
*cienki na kopułce mam opisaną kolejność cylindrów i wszystko jest ok od prawej strony w lewą numeracja od 1 do 4
*paweł jak sprawde tą stacyjkę??
*cienki na kopułce mam opisaną kolejność cylindrów i wszystko jest ok od prawej strony w lewą numeracja od 1 do 4
- macius205
- Nowicjusz
- Posty: 63
- Rejestracja: 28 lip wt, 2009 10:43 pm
- Posiadany PUG: 205 1.6 GTI-rajdówka, 405 1.9 mi16, Audi a4 avant s-line
- Numer Gadu-gadu: 2226909
Re: parę problemów w XU9JAZ
wydaje mi sie że posypała się kostka stacyjki, zobacz jeszcze czy przy kręceniu rozrusznikiem wtryski dają paliwo
- pawel
- Maniak
- Posty: 1120
- Rejestracja: 06 lis czw, 2003 11:16 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: Włocławek
Re: parę problemów w XU9JAZ
jak podmieniłeś stacyjkę razem z kablami na inną no to odpada stacyjka...
P205
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
Re: parę problemów w XU9JAZ
przekaźnik rozrusznika o ile jest w tej wiązce może padł i zwiera cały czas
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
-
- Junior
- Posty: 473
- Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 6928887
- Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
Re: parę problemów w XU9JAZ
Dla mnie dziwne że jest zapłon ( iskra ) i na autostarcie motor nie chce się odezwać.
Jak dla mnie albo jest "missfire" zapłon źle wypada w trakcie suwu,
albo rozrząd źle poskładany,
albo .........
podepnij pompę bezpośrednio na 12 V i spróbuj odpalić.
Pewnie jakiś durny problem elektryczny jest.
Jak dla mnie albo jest "missfire" zapłon źle wypada w trakcie suwu,
albo rozrząd źle poskładany,
albo .........
podepnij pompę bezpośrednio na 12 V i spróbuj odpalić.
Pewnie jakiś durny problem elektryczny jest.
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
- pawel
- Maniak
- Posty: 1120
- Rejestracja: 06 lis czw, 2003 11:16 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: Włocławek
Re: parę problemów w XU9JAZ
Sprawdź miernikiem jeszcze czujnik położenia wału korbowego taka brązowe 3 pinowe złącze. może kabel od tego czujnika masz złamany... to uniemożliwi odpalenie a z rozrusznikiem to tak jak kolega macius205 napisał pewnie kostka stacyjki...
P205
-
- Junior
- Posty: 473
- Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 6928887
- Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
Re: parę problemów w XU9JAZ
Jakby czujnik położenia wału nie robił roboty albo kabel był by udupcony to nie było by iskry, także bym odpuścił ten temat.
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
Re: parę problemów w XU9JAZ
w takim razie skoro iskra jest to albo jakaś marna albo nie ten czas nie to miejsce
ale jeśli dzień wcześniej zagadał to dziwne
(przekręcam kluczyk na 1 (kontrolki) to od razu łapie rozrusznik ratuje tylko zdjęcie klemy.)
znaczy kluczyk na zero i dalej kręci
jakby coś dupnięte w elektryce jednak
ale jeśli dzień wcześniej zagadał to dziwne
(przekręcam kluczyk na 1 (kontrolki) to od razu łapie rozrusznik ratuje tylko zdjęcie klemy.)
znaczy kluczyk na zero i dalej kręci
jakby coś dupnięte w elektryce jednak
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207