witam,
posiadam 306 1.9D XU,
zakupiłem 1.9D Xu z 405 i róźnia sie tym ze nowsze 306 ma inaczej rozwiazane przy głowicy wspomaganie hamowania
a 405'kowy diesel ma vacupompe przy głowicy.
Czy ktos sie spotkał z takim problemem? co najlepiej przelozyc?
jak to obejsc? ew. macie namiar na kogos kto to robil i moze pomoc wiedza przez telefon ?
help pliz !!
			
			
									
						
										
						Przekładka 1.9 D XU z 405 do 306 jak obejść różnice?
- 
				gila205
 - Nowicjusz
 - Posty: 85
 - Rejestracja: 27 lut wt, 2007 7:08 pm
 - Posiadany PUG: RG cabrio,GTI,Green
 - Numer Gadu-gadu: 437816
 - Lokalizacja: Biecz/Kraków
 
Re: Przekładka 1.9 D XU z 405 do 306 jak obejść różnice?
Napisz dokladnie jaką pompe masz przy silniku bo nie jasno to opisałeś,dla orientacji:nowsze mialy pompe vacum na wałku a starszego typu miały na pasku klinowym
			
			
									
						
										
						- Gruszka
 - Junior
 - Posty: 180
 - Rejestracja: 01 lip czw, 2010 11:32 am
 - Posiadany PUG: 205 1.9TD
 - Numer Gadu-gadu: 9098206
 - Lokalizacja: Wrocław
 
Re: Przekładka 1.9 D XU z 405 do 306 jak obejść różnice?
Nie widzę najmniejszego problemu. Jak wrzucasz piec z 405 do vacum wchodzi powietrze pierwszą rurką od ścianki a przetłoczone wychodzi drugą rurką (licząc od ścianki grodziowej) i kieruje się do serwa. Taką pompę na pasek powinieneś dostać u Piotr Diesel więc kontaktuj się z nim:)
			
			
									
						
							Diesel Power 