Czemu? Wg. tego co piszą mieścisz się spokojnie w klasie SPORT. Masz taka sama liczbe zaworow, zasilania itp, a TU występowały w 205 wiec luz. Z naszymi mi16 to troche większa checakubas pisze:Mój silnik pewnie też tylko do open by się nadawał...
Classic Auto Cup 2012
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Classic Auto Cup 2012
Re: Classic Auto Cup 2012
Hmmm, ale TU5 nie występuje w gamie silników do 205... Z drugiej strony TU3, czy 5... jedna cyferka...
Proponuję skontaktować się z Tomkiem Ważyńskim, jako osobą najbardziej kompetentną w tej sprawie: tomasz.wazynski@classicauto.pl
Proponuję skontaktować się z Tomkiem Ważyńskim, jako osobą najbardziej kompetentną w tej sprawie: tomasz.wazynski@classicauto.pl
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Classic Auto Cup 2012
a kto sie polapie, ze to jest tu5 - po prostu zwiekszona pojemnosc silnika tu3 a blok ten sam Moim zdaniem to na light'cie przejdzie
- cejot
- Forum Admin
- Posty: 3561
- Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
- Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Classic Auto Cup 2012
Jak TU5 zamiast TU3 ma przejść na lajcie to czemu ma być problem z Mi16?
Myślę, że przyjęli by do ClassicAuto Cup auta z modyfikacjami AMG czy Alpina. To czemu nie coś od Gutmanna?
Zerknijcie na Sweet Little Sixteen oraz Strength to Strength. To może wam pomóc.
Myślę, że przyjęli by do ClassicAuto Cup auta z modyfikacjami AMG czy Alpina. To czemu nie coś od Gutmanna?
Zerknijcie na Sweet Little Sixteen oraz Strength to Strength. To może wam pomóc.
- guma
- Junior
- Posty: 383
- Rejestracja: 22 gru śr, 2010 6:04 pm
- Posiadany PUG: 205
- Numer Gadu-gadu: 3734334
- Lokalizacja: Klaudyn k. wawy
Re: Classic Auto Cup 2012
Cejot czegoś takiego właśnie szukałemcejot pisze:Jak TU5 zamiast TU3 ma przejść na lajcie to czemu ma być problem z Mi16?
Myślę, że przyjęli by do ClassicAuto Cup auta z modyfikacjami AMG czy Alpina. To czemu nie coś od Gutmanna?
Zerknijcie na Sweet Little Sixteen oraz Strength to Strength. To może wam pomóc.
Dzięki bardzo!
- cejot
- Forum Admin
- Posty: 3561
- Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
- Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Classic Auto Cup 2012
Bardzo prosze, oby pomogło!
- guma
- Junior
- Posty: 383
- Rejestracja: 22 gru śr, 2010 6:04 pm
- Posiadany PUG: 205
- Numer Gadu-gadu: 3734334
- Lokalizacja: Klaudyn k. wawy
Re: Classic Auto Cup 2012
Nasmarowałem już jakiegoś maila do organizatorów. Teraz czekam na odpowiedz, będę tutaj informował na bieżąco o postępachcejot pisze:Bardzo prosze, oby pomogło!
- guma
- Junior
- Posty: 383
- Rejestracja: 22 gru śr, 2010 6:04 pm
- Posiadany PUG: 205
- Numer Gadu-gadu: 3734334
- Lokalizacja: Klaudyn k. wawy
Re: Classic Auto Cup 2012
Właśnie dostałem odpowiedz z CA, w sprawie MI16, i niestety dla nas nie da rady wystartować takim autem w grupie youngtimer. Pozostaje nam tylko grupa opel. Zamieszczam też odpowiedz z CA, może ktoś coś jeszcze wymyśli.
Witam,
Przekazuję odpowiedź z redakcji:
Niestety nie ma możliwości startu w Gr. 3 YC.
205-ki nie występowały FABRYCZNIE z silnikami 16V. Modyfikacja Gutmann polegała na włożeniu silnika z innego modelu auta i to poza fabryka.
Regulamin:
"9.7 Jednostka napędowa (blok) musi pochodzić z gamy silników montowanych oryginalnie w okresie
produkcji danej wersji, generacji nadwozia. Poza tym oryginałowi odpowiadać muszą: rodzaj systemu
zasilania, ilość zaworów, ilość świec zapłonowych, ilość wałków rozrządu, brak lub obecność
doładowania."
W przypadku Grupy 4. YSport jest co prawda punkt mówiący:
"Dopuszcza się stosowanie innych silników pod warunkiem, że miało to miejsce w historii. Dopuszcza
się inne modyfikacje jednostki napędowej, które miały miejsce w historii. W przypadku zaistnienia takich
modyfikacji zawodnik jest zobowiązany do przedstawienia stosownej dokumentacji lub materiałów
archiwalnych przed imprezą lub podczas badania technicznego w dniu imprezy." - zapis doprecyzujemy
poniewaz w przypadku Pana auta chodzi o modyfikacje "tuningowe", niezwiązane w żaden sposób z działaniami fabryki lub jej działu sportu, nie można ich uznać za uprawniające do dopuszczenia silników 16V z Mi16 w 205-ce.
Taka modyfikacja jest relatywnie prosta (silniki od Mi16 nie są trudne do pozyskania) i gdyby ją dopuścić za rok każdy startujący 205-ka miałaby silnik 16V.
Rywalizowanie w jednej grupie 205-ek z oryginalnymi silnikami z autami z jednostkami od Mi16 nie byłoby zbyt fair.
Wiele aut w czasach sobie współczesnych miały "tuningowe" wersje które nawet zaistniały w prasie, przykłady można by mnożyć (Austiny Healey 3000 z silnikami V8 z Corvetty, Garbusy z silnikami od Porsche 914 itd).
i niestety nie może to oznaczać ze wszystkie te konstrukcje są prawidłowe regulaminowo.
Generalnie dążymy do tego i być może za rok będzie to faktem, ze w CA Cup będą startować wyłącznie auta z silnikami z gamy fabrycznej dla danego modelu i generacji co zamknie wszelkie wątpliwości.
Także w przypadku chęci startowania u nas (poza Gr. Open) trzeba zadbać o auto z oryginalnym silnikiem lub z wariantem prawidłowym historycznie ale pochodzącym z oficjalnych kanałów fabrycznych.
Pozdrawiam
Igor Jurecki
Witam,
Przekazuję odpowiedź z redakcji:
Niestety nie ma możliwości startu w Gr. 3 YC.
205-ki nie występowały FABRYCZNIE z silnikami 16V. Modyfikacja Gutmann polegała na włożeniu silnika z innego modelu auta i to poza fabryka.
Regulamin:
"9.7 Jednostka napędowa (blok) musi pochodzić z gamy silników montowanych oryginalnie w okresie
produkcji danej wersji, generacji nadwozia. Poza tym oryginałowi odpowiadać muszą: rodzaj systemu
zasilania, ilość zaworów, ilość świec zapłonowych, ilość wałków rozrządu, brak lub obecność
doładowania."
W przypadku Grupy 4. YSport jest co prawda punkt mówiący:
"Dopuszcza się stosowanie innych silników pod warunkiem, że miało to miejsce w historii. Dopuszcza
się inne modyfikacje jednostki napędowej, które miały miejsce w historii. W przypadku zaistnienia takich
modyfikacji zawodnik jest zobowiązany do przedstawienia stosownej dokumentacji lub materiałów
archiwalnych przed imprezą lub podczas badania technicznego w dniu imprezy." - zapis doprecyzujemy
poniewaz w przypadku Pana auta chodzi o modyfikacje "tuningowe", niezwiązane w żaden sposób z działaniami fabryki lub jej działu sportu, nie można ich uznać za uprawniające do dopuszczenia silników 16V z Mi16 w 205-ce.
Taka modyfikacja jest relatywnie prosta (silniki od Mi16 nie są trudne do pozyskania) i gdyby ją dopuścić za rok każdy startujący 205-ka miałaby silnik 16V.
Rywalizowanie w jednej grupie 205-ek z oryginalnymi silnikami z autami z jednostkami od Mi16 nie byłoby zbyt fair.
Wiele aut w czasach sobie współczesnych miały "tuningowe" wersje które nawet zaistniały w prasie, przykłady można by mnożyć (Austiny Healey 3000 z silnikami V8 z Corvetty, Garbusy z silnikami od Porsche 914 itd).
i niestety nie może to oznaczać ze wszystkie te konstrukcje są prawidłowe regulaminowo.
Generalnie dążymy do tego i być może za rok będzie to faktem, ze w CA Cup będą startować wyłącznie auta z silnikami z gamy fabrycznej dla danego modelu i generacji co zamknie wszelkie wątpliwości.
Także w przypadku chęci startowania u nas (poza Gr. Open) trzeba zadbać o auto z oryginalnym silnikiem lub z wariantem prawidłowym historycznie ale pochodzącym z oficjalnych kanałów fabrycznych.
Pozdrawiam
Igor Jurecki
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Classic Auto Cup 2012
Jak widzisz jest jednak problem. Po pierwsze AMG czy Alpina sa fabrycznymi tunerami a gutmann niestety nie. Po drugie pewnie da sie tak zdlubac tu3 zeby bylo technicznie jak tu5 (tu mógłby się wypowiedzieć kubas bo pewnie dobrze zna temat TU), natomiast jak już wcześniej pisałem największym problemem w mi16 nie jest blok a głowica, która nie jest zgodna z regulaminem. Przynajmniej ja to tak rozumiemcejot pisze:Jak TU5 zamiast TU3 ma przejść na lajcie to czemu ma być problem z Mi16?
Myślę, że przyjęli by do ClassicAuto Cup auta z modyfikacjami AMG czy Alpina. To czemu nie coś od Gutmanna?)
- cejot
- Forum Admin
- Posty: 3561
- Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
- Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Classic Auto Cup 2012
No właśnie widzę, że jest problem. Szkoda...
Myślę, że TU5 też nie przejdzie, bo nie występowało w gamie silnikowej 205. Poza tym nawet jakby kubas miał TU3 to ma MPI, a nie SPI. Nie kojarzę, żeby były fabrycznie wypuszczane 205 z silnikiem TU i MPI. To chyba podchodzi pod rodzaj systemu zasilania, prawda?
Myślę, że TU5 też nie przejdzie, bo nie występowało w gamie silnikowej 205. Poza tym nawet jakby kubas miał TU3 to ma MPI, a nie SPI. Nie kojarzę, żeby były fabrycznie wypuszczane 205 z silnikiem TU i MPI. To chyba podchodzi pod rodzaj systemu zasilania, prawda?
- marcinpug
- Junior
- Posty: 442
- Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
- Numer Gadu-gadu: 2052464
Re: Classic Auto Cup 2012
Szkoda , że Migi nie przejdą . A już myślałem , że będę mógł powalczyć z MI16
- guma
- Junior
- Posty: 383
- Rejestracja: 22 gru śr, 2010 6:04 pm
- Posiadany PUG: 205
- Numer Gadu-gadu: 3734334
- Lokalizacja: Klaudyn k. wawy
Re: Classic Auto Cup 2012
Zawsze zostaje nam klasa open, a że w maju 19 jest YTP na torze w poznaniu, a ja mam wtedy wesele to może żeby to sobie odbić pojadę na CA Cup do Kielc- więc będzie można chociaż porównać czasy
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Classic Auto Cup 2012
dokladnie, przeciez chodzi glownie o fun, jak wszystko bedzie dobrze tez postaram sie wpasc i wystartowac w klasie open ale na pewno nie bede mogl 22 wrzesnia
- ciechom
- Junior
- Posty: 477
- Rejestracja: 10 kwie ndz, 2011 9:14 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI, 205 Look
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: Classic Auto Cup 2012
no raz raz ... 12 maja już coraz bliżej ...
proszę się zbroić i szykować, bo ja chcę mieć kogo dopingować i oglądać
proszę się zbroić i szykować, bo ja chcę mieć kogo dopingować i oglądać
-
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: 06 cze pn, 2011 9:31 am
- Posiadany PUG: Gti
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: Classic Auto Cup 2012
Hejka. Ja w tym roku raczej w Classicauto nie wystartuje, ewentualnie moze uda sie pojechac Nowe Miasto.
Finanse nie pozwola pogodzic startow w RD-3L i moze RPP z classicauto.
Finanse nie pozwola pogodzic startow w RD-3L i moze RPP z classicauto.