Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Peugeot 205 Mi16
a jeszcze mam pytanko co do samego remontu silnika.
co dokładnie robiłeś ?? co nowe, co po szlifie, gdzie kupowałeś części pytam, bo słyszałem, że niełatwo jest dostać np tuleje do D6C.
co dokładnie robiłeś ?? co nowe, co po szlifie, gdzie kupowałeś części pytam, bo słyszałem, że niełatwo jest dostać np tuleje do D6C.
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16
Normalnie teraz się uśmiałem. Ty doradzasz, podpowiadasz ??? czy po prostu chcesz nabić trochę postów i pokazać, że niby się znasz??? Sorry ale nie mogłem tego nie skomentować.levis pisze:a może same zawory dolotowe są wąskim gardłem ??
jakby były za małe, to przez podciśnienie nie poleci tyle samo powietrza, co z doładowaniem...
wałki masz standardowe z mi16, czy jakieś inne ?
Zawory ssące w mi16 maja 34,6mm nie sądze abyś znalazł w jakimkolwiek innym fabrycznym silniku spalinowym większe zawory (oczywiście mowa o głowicy z 4v per cylinder)!
- xtrack
- Uzalezniony
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: dolnyslask
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16
hahaha.levis pisze:a jeszcze mam pytanko co do samego remontu silnika.
co dokładnie robiłeś ?? co nowe, co po szlifie, gdzie kupowałeś części pytam, bo słyszałem, że niełatwo jest dostać np tuleje do D6C.
Radziu nic nie mów.
przyjedz to sie złozy silnik i bedziesz mial.a jesli sam sie chcesz dowiedziec to odpowiedz jest w wielu godzinach sleczenia nad silnikiem w garazu.
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Peugeot 205 Mi16
stef pisze:Normalnie teraz się uśmiałem. Ty doradzasz, podpowiadasz ??? czy po prostu chcesz nabić trochę postów i pokazać, że niby się znasz??? Sorry ale nie mogłem tego nie skomentować.levis pisze:a może same zawory dolotowe są wąskim gardłem ??
jakby były za małe, to przez podciśnienie nie poleci tyle samo powietrza, co z doładowaniem...
wałki masz standardowe z mi16, czy jakieś inne ?
Zawory ssące w mi16 maja 34,6mm nie sądze abyś znalazł w jakimkolwiek innym fabrycznym silniku spalinowym większe zawory (oczywiście mowa o głowicy z 4v per cylinder)!
faktycznie, kiedyś czytałem o powiększaniu gniazd i zaworów, ale dotyczyło to głowicy z GTI-6, gdzie zawory mają rozmiar 34,1.
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16
Wydech zrobiony. W calosci z kwasa. Jeszcze nie jezdzilem i nie sprawdzalem czy jest poprawa bo czekam na elementy dolotu.
Na wolnych jest cicho, a przy bucie metaliczny dzwiek. Mi sie podoba, a jak na home made to jestem zadowolony.
foto starego o srednicy wylotu ok 40mm i nowy 55mm
Na wolnych jest cicho, a przy bucie metaliczny dzwiek. Mi sie podoba, a jak na home made to jestem zadowolony.
foto starego o srednicy wylotu ok 40mm i nowy 55mm
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 205 Mi16
Jak chcesz się pozbyć metalicznego dźwięku to załóż środkowy przelot jeszcze
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16
buniooo sam go wyspawałeś?
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16
Tak sam, moj pierwszy tlumik w zyciu:Dgrzesiek309 pisze:buniooo sam go wyspawałeś?
Dzwiek mi sie podoba wiec zostaje. Co do wydechu to jest caly przelotowy a w srodku jest jeszcze jakas strumienica.kubas pisze:Jak chcesz się pozbyć metalicznego dźwięku to załóż środkowy przelot jeszcze
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16
Podoba mi się, jak ktoś stara się wszystko robić sam Chętnie bym sobie wyspawał taki tłumik ale nie mam TIGa
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16
dzis przyszly pierdoly do dolotu i mam nadzieje ze to pomoze.
W seryjnej "gumie" byla scisnieta ta harmonijka i wiekszosz powietrza leciala tylka jedna przepustnica(ta ktora otwiera sie jako pierwsza) i moze to mialo jakis wplyw
Przez weekend przetestujemy.
W seryjnej "gumie" byla scisnieta ta harmonijka i wiekszosz powietrza leciala tylka jedna przepustnica(ta ktora otwiera sie jako pierwsza) i moze to mialo jakis wplyw
Przez weekend przetestujemy.
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16
No jeżeli tak było to mogło to mieć znaczenie, na pewno większe niż ta zwężka w końcowej części wydechu. Dlatego od samego początku nie przekonywała mnie opcja stosowania gumy z 405 w konwersji mi16. Trochę nie podoba mi się u Ciebie dłlugość samego dolotu. Z tego co wiem powinno się dążyć do tego żeby stożek był jak najdalej (wiem, że przy mi16 jest cieżko - szczególnie z tak dużym filtrem jak u Ciebie, ale proponowałym go odsunąć max pod błotnik)
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16
Dlugosc dolotu tez zmienie, tylko musze zastanowic sie jakiego materialu uzyc.
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16
najprostszym rozwiązaniem byłoby tak jak masz + rurka kiblowa PCV odpowiedniej długości i ma się rozumieć średnicy przed stożkiem
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16
Albo takie "cus"
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16
mu takie cuś nie potrzebne skoro już jest bez przepływki i oryginalnego silniczka krokowego