Co myślicie o tym Oleju do 205 1.1 88r ???

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
ZEL_MEN

Co myślicie o tym Oleju do 205 1.1 88r ???

Post autor: ZEL_MEN »

Mam pytanie odnośnie oleju który zamierzam kupić jest to
Olej SCHELL X100 super 15w-40 czy wiecie coś o nim i czy warto w niego inwestować obecnie jeżdzę na 10W-40 schell plus ale troszeczkę go mój samochodzik pochłania :P więc zdecydowałem się na minerala czekam i jestem bardzo wdzięczny za pomoc
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Wlasnie minerala tylko pogorszy sprawe! Moze nie odrazu, ale na pewno po paru tysiacach kilometrow. Ja bym pozostal przy Polsyntetyku. I postaralbym sie zadbac aby nie pochlanial oleju (wymienilbym uszczelniacze zaworowe)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

no ale moze to tez byc kanal olejowy w uszczelce pod glowica prawda?
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
ZEL_MEN

Post autor: ZEL_MEN »

A MAM TAKIE DODATKOWE PYTANIE JAKI JEST KOSZT NAPRAWY TYCH WSZYSTKICH ELEMENTÓW ???? MACIE JAKIEŚ DOŚWIADCZENIA (ALE U MECHANIKA BO NAPRAWA POD BLOKIEM ODPADA :( )
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Kaktus, da sie dosyc latwo bez zrzucania glowicy w xu9ja wymienic uszczelniacze?
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Hej!

Raczej sie nie da :( Bo nie uda ci sie zdjac zamkow z zaworow, tak aby zawory nie wpadly do srodka, pozatym nawet jezeli ci sie uda, to przy tej robocie w glowicy ci sie nasyfi od wyciagania starych uszczelniaczy - przewaznie pekaja i sie rozlatuja ... i jak ten syf wyciagniesz?

Ja tam nie jestem zwolennikiem takich metod.. lepiej wydac te 100-200zl wiecej i miec to porzadnie zrobione, przy okazji wymienisz sobie uszczelke, sruby bedziesz mial nowe - i bedziesz mial pewnosc ze ci nie strzela nagle, i co wazniejsze zrobisz sobie szlif zaworow i bedziesz mial pewnosc ze ci zawory nie puszczaja.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
luzak

Post autor: luzak »

Jeżeli ktos ze slaska chciałby robnic cos takiego to mam namiar na mechanika, który za wszystko (wyciągnięcie, włożenie glowicy, wymiana uszczelniaczy i uszczelki, szlif zaworow i planowanie cylindrow) bierze w granicach 500zl, przynajmniej tyle powiedzial w wypadku mojego 1,4 :)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Drogo :)

Moj znajomy bierze 200zl za sama robote, do tego czesci trzeba kupic.

Sruby - 70zl
Uszczelka - 60zl
Uszczelniacze - 50zl

A za pare lat to zapraszam do siebie :) Tylko musze te cholerne studia skonczyc, a na pewno z kumplem otworzymy jakis garazyk ktory przedewszystkim bedzie sie zajmowal przygotowaniem samochodow do sportu, ale cywilami tez sie bedziemy zajmowac... glownie francuzy i japonce.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ