Hej!
Raczej sie nie da
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Bo nie uda ci sie zdjac zamkow z zaworow, tak aby zawory nie wpadly do srodka, pozatym nawet jezeli ci sie uda, to przy tej robocie w glowicy ci sie nasyfi od wyciagania starych uszczelniaczy - przewaznie pekaja i sie rozlatuja ... i jak ten syf wyciagniesz?
Ja tam nie jestem zwolennikiem takich metod.. lepiej wydac te 100-200zl wiecej i miec to porzadnie zrobione, przy okazji wymienisz sobie uszczelke, sruby bedziesz mial nowe - i bedziesz mial pewnosc ze ci nie strzela nagle, i co wazniejsze zrobisz sobie szlif zaworow i bedziesz mial pewnosc ze ci zawory nie puszczaja.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora