Paliwo w oleju--Pomocy

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
mlody8505
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 06 lut pt, 2009 8:17 pm
Posiadany PUG: Peugeot 205 1,1 KAT

Re: Paliwo w oleju--Pomocy

Post autor: mlody8505 »

okej dzieki wielkie za szybkie odpowiedzi duzo mi to powiedzialo no i optymistycznie mnie nastawiles moze sie skonczy na kosztach filtra i oleju

Jeszcze z ojcem jutro zobacze tak jak autor cisnienie na poszczegolnych cylindrach jak sprawdze napisze to bedziemy chyba cos wiecej wiedziec

Dzieki jeszcze raz
cyborg
Uzalezniony
Posty: 994
Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Brodnica

Re: Paliwo w oleju--Pomocy

Post autor: cyborg »

Zrob probe cisnienia sprezania najpierw na sucho, potem z olejem, wyniki napisz w temacie.
P.S. Oczywiscie podczas krecenia rozrusznikiem gaz do dechy, nie? No i odepnij sterowanie od cewki zaplonowej
Awatar użytkownika
skola
Uzalezniony
Posty: 867
Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin/pogodno

Re: Paliwo w oleju--Pomocy

Post autor: skola »

chyba wlałeś płyn do spryskiwaczy zamiast do chlodnic bo do chłodnic to jest -37C a nie -20 bo teraz ci co mieszkają na południu czy w suwalkach to bloki by mieli popękane w autach oO
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619

PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
mlody8505
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 06 lut pt, 2009 8:17 pm
Posiadany PUG: Peugeot 205 1,1 KAT

Re: Paliwo w oleju--Pomocy

Post autor: mlody8505 »

tak palnolem nigdy sie nie zastanawialem ile *C na - wytrzyma plyn chlodniczy

Teraz chwila prawdy zabieram sie za sprawdzenie cisnienia i ciekawe czy odpali
mlody8505
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 06 lut pt, 2009 8:17 pm
Posiadany PUG: Peugeot 205 1,1 KAT

Re: Paliwo w oleju--Pomocy

Post autor: mlody8505 »

Rano okazalo sie ze stan jest max chodzi mi o olej
nie sprawdzilem cisnienia sprezania bo za gruba mam koncowke od tego miernika
a po drugie nie mialem czym odkrecic swiecy nie mam takiego klucza mam cienkie swiece a klucz mam stary i jest duzo wiekszy niz swieca
Okazalo sie po sprawdzeniu kontrolek ze kontrolka mi swiecila od poziomu plynu chlodniczego
A swiecila pewnie dlatego ze zamarzl niestety plyn przypomnialem sobie ze latem dolalem koncentrat z woda destylowana pewnie za duzo wody bylo
Dzis przykrylem chlodnice kartonem i wszystko dziala silnik na dotyk odpala chlodnica prawidlowo dziala czyli sie grzeje po chwili
Jak narazie zrobie tak jak radziliscie wymienie olej i filtry i bede jezdzic Jesli te cisnienie wam pomoze to moglbym zawsze sie przejechac do mechanika ale nie wiem czy jest potrzeba
Mozliwe ze wczoraj bylo ciemno i spanikowalem
zobaczylem duzo oleju na bagnecie a rano okazalo sie ze jest to tylko smuga ktora pewnie powstala podczas wyciagania bagnetu
Olej jest troche wodnisty ale wszyscy mi mowia ze to normalne bo jest zmiana temperatury czy cos
:)
Jak narazie chyba moge napisac Fałszywy Alarm
mam nadzieje :roll:
Dzieki wielkie za pomoc
PS Napiszcie mi przy okazji jakbyscie chcieli te pomiary cisnienia ile bedzie to kosztowac bo jak widzialem to troche trudny dostep jest do 3 i 4 swiecy patrzac od lewej
Pewnie ze 30 zl
cyborg
Uzalezniony
Posty: 994
Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Brodnica

Re: Paliwo w oleju--Pomocy

Post autor: cyborg »

chlodnica prawidlowo dziala czyli sie grzeje po chwili

To by oznaczalo zepsuty termostat lub jego brak-chlodnica ma sie robic ciepla dopiero jak otworzy sie termostat, czyli jak plyn w malym obiegu ma 89 stopni
BTW, radzilbym spuscic nieco tej mieszanki ktora masz i dolac jeszcze koncentratu-wymiana bloku duzo kosztuje..
Pewnie ze 30 zl

Hmm.. Ja tam nie wiem ale nizej 50 zl bym nie podchodzil-mechanik moze i 100 zazadac pewnie
ODPOWIEDZ