![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
jedna wycieraczka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jedna wycieraczka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mam dwa pytanka?Jak w temacie chce mieć jedną zamiast dwóch Czy dużo z tym roboty? Jak to zrobić żeby silniczek poszerzył zakres swojego skrętu
Czekam na rady.
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
jest przy tym troche roboty no i bez spawarki się nie obejdzie. Musisz zdjąc podszybie i wymontować całe ramię wraz z wycieraczkami od silniczka. Nie pamiętam jak robiłem to u swojego ale musiałem dospawać kawałek bardzo grubej blaszki około 1cm do tej blaszki która za pomocą sworzni kulistych przyczepiona jest do ramion wycieraczek. Im dłuższa blaszka tym większy obrót wykonują, trzeba dobrze wyliczyć, bo jak przesadzisz to będą Ci jeździły po podszybiu. Jak znajde mój schemat to Ci podeślę. Ale ogólnie fajny efekt. Ostatnio ciekawski spytał się mnie na ulicy ."...a to w 205 robią pojedyńcze wycieraczki."
ramię od wycieraczki najlepiej wstawić od fiata uno, koszt nowej to około 20zł przy czym jest idealnie prosta i daje fajny końcowy efekt
ramię od wycieraczki najlepiej wstawić od fiata uno, koszt nowej to około 20zł przy czym jest idealnie prosta i daje fajny końcowy efekt
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dzieki tylko jeszcze pytanko? Na zdjęciach pary wyglada to tak że trzeba to ramie skrócić a mi sie wydaje że tzeba to dospawać? No ale dzisiaj to rozbiore to sam popatrze.
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
ja tylko nie rozumiem jednego...tyle meczenia sie po to by uzyskac gorsze zbieranie wody z szyby, i efekt jazdy zukiem (jezeli wycieraczka jest na sztorc)...szok.
Pomysl wycieraczki zrodzil sie w DTMie i z tamtad (jak wiele innych dyfuzorow itp) zostal skopiowany.
Tyle ze tam byl to wynik proby walki z oporami powietrza... a u nas?
Pomysl wycieraczki zrodzil sie w DTMie i z tamtad (jak wiele innych dyfuzorow itp) zostal skopiowany.
Tyle ze tam byl to wynik proby walki z oporami powietrza... a u nas?
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- Rychu
- Uzalezniony
- Posty: 609
- Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
I tu musze się zgodzić z Mavem
Ani to w niczym nie pomaga...ani ładniej nie wygląda...to jest po prostu taki "standard" dla tjuningowców i każdy szanujący się tuner powinien mieć jedną wycieraczkę
Tylko po co?
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
uchm....i tez seryjnie na sztorc stoja?
przeciez ze srodka jest jak w zuku (stare zuki mialy poprzeczke na srodku i dwie szyby z przodu).
Tlumacze po prostu skad sie wziely pionowe wycieraczki, jednak i one i np dyfuzory z przodu na srubach rzymskich to zerżniecie z DTMu niczemu nie slużące...
No chyba ze to sie komus po prostu podoba...wtedy wchodzimy na grzaski teren ktory sie nazywa "gust" i wtedy zgodnie z zasada ze o gustach sie nie dyskutuje, ja sie tam nie czepiam![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
przeciez ze srodka jest jak w zuku (stare zuki mialy poprzeczke na srodku i dwie szyby z przodu).
Tlumacze po prostu skad sie wziely pionowe wycieraczki, jednak i one i np dyfuzory z przodu na srubach rzymskich to zerżniecie z DTMu niczemu nie slużące...
No chyba ze to sie komus po prostu podoba...wtedy wchodzimy na grzaski teren ktory sie nazywa "gust" i wtedy zgodnie z zasada ze o gustach sie nie dyskutuje, ja sie tam nie czepiam
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
-
- Junior
- Posty: 168
- Rejestracja: 15 lis pn, 2004 9:39 pm
- Posiadany PUG: 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Grudziądz
Jedna wycieraczka ogolnie fajnie wyglada ale :
moim zdaniem na sztorc powinna stac tylko na jakims zlocie itp. gdyz koledzy niebiescy moga zabrac za to dowod i 2 przez przypadek mozna nie zauwazyc czegos przed maska ( podobny efekt z slupkami kolo szyby )
Sam mialem zrobiona jedna wycieraczke w malcu ( i gwarantuje ze nie byl to WŚ ) ale nie stala ona w pionie lecz normalnie lezala.
W zaleznosci od wykonania calej przerobki moze pogorszyc sie zbieranie wody jak i jej czestotliwosc pomimo iz teoretycznie powinna chodzic szybiej.
Jednak jezeli ktos tak chce miec to nie mam nic przeciwko i napewno tego nie krytykuje.
moim zdaniem na sztorc powinna stac tylko na jakims zlocie itp. gdyz koledzy niebiescy moga zabrac za to dowod i 2 przez przypadek mozna nie zauwazyc czegos przed maska ( podobny efekt z slupkami kolo szyby )
Sam mialem zrobiona jedna wycieraczke w malcu ( i gwarantuje ze nie byl to WŚ ) ale nie stala ona w pionie lecz normalnie lezala.
W zaleznosci od wykonania calej przerobki moze pogorszyc sie zbieranie wody jak i jej czestotliwosc pomimo iz teoretycznie powinna chodzic szybiej.
Jednak jezeli ktos tak chce miec to nie mam nic przeciwko i napewno tego nie krytykuje.