dławi się i przerywa na ciepłym silniku

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
miankowy
Junior
Posty: 121
Rejestracja: 07 lut wt, 2012 1:20 pm
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

dławi się i przerywa na ciepłym silniku

Post autor: miankowy »

Cześć, sorki ale nie znalazłem podobnego tematu... (jeśli takowy istnieje proszę o linka a ten niech mod usunie)

Problem mam taki: samochód normalnie zapala, nie ma problemów dopóki jest zimny, jednak jak już złapie temperaturę ma problem z wchodzeniem na odbroty pod obciążeniem.Na "luzie" jak sprawdzam nie ma problemu albo jest niewielki. Natomiast podczas jazdy z niskich obrotów nie chce się wkręcić...przerywa, szarpie jakby nie palił na wszystkie gary, ma problemy z przyspieszaniem jednak jak już załapie to idzie bez problemu.Czyli tak góra jest a dołu nie ma...No i spala niewiele mniej niż moja coupeta :D Nie bardzo wiem co i jak (jestem świerzakiem :oops: ) więc jeśli macie jakieś sugestie to będę wdzięczny - krupnik na zlocie bankowy.
był XR i GREEN,a jest GTI a w stadzie jeszcze 406 V6 i Expert 2.0 HDI
Awatar użytkownika
dexen
Junior
Posty: 453
Rejestracja: 23 paź ndz, 2011 4:12 pm
Posiadany PUG: XS '91r; Xsara VTS '00r
Numer Gadu-gadu: 3222175
Lokalizacja: Szczecin

Re: dławi się i przerywa na ciepłym silniku

Post autor: dexen »

To jest monowtrysk? Jeżeli tak, to może dostawać zbyt dużo benzyny na ciepłym. Jeżeli masz uszkodzony (niewłaściwa oporność) lub rozłączony czujnik temperatury, to komputerowi `wydaje się', że silnik cały czas jest zimny i podaje więcej paliwa.

Czujnik jest na termostacie, ma niebieską kostkę z dwoma pinami.
Załączniki
20120224_001.jpg
return -ENOCOMPREHEND; || my other ride is a Kerbal Space Program rocket ^^
miankowy
Junior
Posty: 121
Rejestracja: 07 lut wt, 2012 1:20 pm
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: dławi się i przerywa na ciepłym silniku

Post autor: miankowy »

dexen dzięki za pomoc....
problem usunięty - nie był to czujnik, wymieniłem świece z NGK (nowe - niedawno zmieniane) na EYQUEM i po problemie.Nie wiem czy jest to spowodowane akurat świecami czy tym ,ze sprawdzałem wszystkie wtyczki, czyszcząc je i psikając kontakt sprayem, czy tymi świecami ale auto jeździ poprawnie :D i to mnie cieszy niezmiernie.
był XR i GREEN,a jest GTI a w stadzie jeszcze 406 V6 i Expert 2.0 HDI
miankowy
Junior
Posty: 121
Rejestracja: 07 lut wt, 2012 1:20 pm
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: dławi się i przerywa na ciepłym silniku

Post autor: miankowy »

dlatego,że mam prawdopodobnie na punkcie samochodów "mały defekt" w mózgu 8)7 ....wymieniłem sobie wczoraj kopułkę i palec (Beru) i przewodu zapłonowe (Bougicord).
No jest zacnie.Zamiast się cieszyć jazdą już kombinuję co jeszcze :D
był XR i GREEN,a jest GTI a w stadzie jeszcze 406 V6 i Expert 2.0 HDI
Awatar użytkownika
krzyska
Peugeot 205 Master
Posty: 2097
Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: okolice Kruszwicy

Re: dławi się i przerywa na ciepłym silniku

Post autor: krzyska »

Podpinam sie pod temat bo mam ten sam problem.
Objawy jak na początku tematu, czujnik temp nowy, wszystkie kostki sprawdzone, świece i kable WN ok. Wtrysk wymyty i dalej to samo. Na jałowym na benzynie niby ok ale nie da się autkiem jechać, samo ruszenie z miejsca to już sukces. Jak silnik zimny i tak do ok 70st. to też niby ok ale potem muli do tego stopnia że nie da się nim jechać. Problem nie dotyczy LPG.
GTI_Efekt Masy Obrazek
ODPOWIEDZ