![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Rezerwa a komputer GTI
-
- Junior
- Posty: 168
- Rejestracja: 15 lis pn, 2004 9:39 pm
- Posiadany PUG: 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Grudziądz
Rezerwa a komputer GTI
Ciekawi mnie caly czas jedna mysl.Otoz zauwazylem ze gdy jade naprawde na wysokich obrotach ( przeciagam na biegach ) a paliwa mam lekko ponad 1 kreske po rezerwie zaczyna nagle palic sie wszystkim znana pomaranczowa lapka na wskazniku.Po zwolnieniu na obrotach gasnie i nie zapala sie przez ladne 30 km
I teraz pytanie : czy komputer w jakis sposob przewiduje dane spalanie na dany moment i informuje tym za przy takiej jezdzie zaraz zabraknie paliwa???Napewno nie jest to efekt bujania samochodem itp....
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no też mi sie mordka usmiechneła ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- IGI
- Junior
- Posty: 240
- Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK
witam, u mnie jest to samo mysle ze to moze byc taka opcja ze na wysokich obrotach pompa paliwa wtłacza w układ wieksza ilosc paliwa i poki ono wroci do zbiornika i ustali jakis poziom to mija jakis tam czas i dlatego zapala sie lampka gdyz w tym momencie jest mniejsza ilosc paliwa. takie zjawisko mam tez w lanosie wiec sam nie wiem,nawt przy polowie zbiornika przy wysokich obrotach spada mi skazowka np. do 1/4.moze i sie myle jesli ktos ma inny pomysl niech mnie poprwai Pozdrawiam
Mysle ze sprawa jest bardziej prozaiczna i poprostu paliwo od przeciazenia dluzej znajduje sie w tylnej czesci zbiornika (czujnik poziomu jest chyba przy pompie) a ze ma tlumik i dosc dluga bezwladnosc zeby wskazowka nie tyrpalo z byle powodu to powstaje wlasnie taki 'efekt pamieci" ![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
Peugeot 205 GRIFFE
Sliczny zielony i z sercem lwa ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
tak jest i bedzie!
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Ja na wyscigu gorskim mialem 1/2 baku zalane! I na ostatnim lewym zakrecie, na slicku jadac w lewo, przy 130km/h bylo takie przeciazenie ze mi sie rezerwa zaswiecila!!
Na mecie zgasla, i wskazowka powoli spowrotem powrocila do pionu!
Jak dzien wczesniej jezdzilem z 1/4 baku (lzejsze auto) to od polowy wyscigu zaczynal samochod slabnac, tracic moc, przerywac w zakretach.
Tak juz GTI maja
Na mecie zgasla, i wskazowka powoli spowrotem powrocila do pionu!
Jak dzien wczesniej jezdzilem z 1/4 baku (lzejsze auto) to od polowy wyscigu zaczynal samochod slabnac, tracic moc, przerywac w zakretach.
Tak juz GTI maja
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora