trochę sie poprzeciągało ale jakies postępy sa:)
prawiłem dolot który juz jest finalnie skończony i na takim setupie bede dostrajać auto.
Dolot wydłużył sie o jakies 20cm, w rurze z alu(dzieki 2mouse) zamontowałem IAT (czyjnik tem zasysanego powietrza) a na samym poczatku dolotu nareszcie normalny filtr K&N a nie jacky:D
zająłem sie tez końcowym wydechem bo jak rajdowka to ma byc ja słychać, wiec zamówiłem tłumik przelotowy taki jak na zdjęciu.
Postarałem sie tez o to aby w przyszłości nie bylo problemu z wyciszeniem wydechu, wiec zrobiłem mocowanie p&p przelotu i wydechu ktory wykonałem z kwasa(jest dosyc cichy).
Zamiana jest banalna i zajmuje ok 5min(nawet nie trzeba podnosic auta)
Majac jednocześnie problem z "masłem" we wlewie oleju zbudowałem CATCH TANK'A
Po nagrzaniu sie silnika, z filterka catch tanka zaczela buchać para wodna:D
caly olej,przewody ładnie sie oczyściły.
Kolejna niespodzianka bylo to ze odkryłem w ustawieniach świnki pewna nieprawidłowość która na 90% byla winna całemu zamieszaniu ze skakaniem AFR.
Na dniach sie okaze co z tego wszystkiego wyszlo:D
dzis zajmowałem sie dostrojeniem silnika i...jest o niebo lepiej!!!
AFR praktycznie liniowo w calym zakresie obr, mapa paliwa wygląda jak powinna a nie jak fale Dunaju:D
Dzieki dłuższemu dolotowi uspokoiły sie tez wskazania map sensora:)
Zeby wszystko bylo jak nalezy to jeszcze wiele godzin buszowania w necie a późnej kolejnych poprawek z uwagi ze teraz strojeniem zajmuje sie sam, ale juz jestem baaaardzo zadowolony z mozliwosci ecu mastera.
kolejnym etapem będzie ustawienie zaplonu ale muszę załatwić jakis sprzęt do podsłuchu spalania stukowego - w zaplonie tez siedzi ladnych kilka konikow:))
Dzieki wszystkim za docenienie pracy ktora włożyłem w 205