Ja na miejscu Prezesa zajął bym sie najpierw blacharkąa dopiero później kombinował z mocą i silnikamiMłody pisze:Przeciez to to samo Swoją drogą znajdz coś zdrowego W PL migi sa na wage złota, a wogóle 2,0 16V pokazują się jeden na pół roku, i do tego zmeczone...grzesiek309 pisze:MI16 lub 2.0 16V
Moim zdaniem Prezes tak wydziwia, a sprawa kolejna to ze swapowanie tej budy jest bezsensowne...
Peugeot 205 Indiana
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Indiana
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 Indiana
Wrzucać cokolwiek do tej budy bez jej remontu lub wymiany byłoby oznaką ekstremalnej głupoty.
Jeśli remont, to części już mam - okular, wzmocnienia, belkę pod chłodnice i parę innych pierdół - zostałaby mi szyba przednia do wymiany i błotniki - oznacza to spory koszt, raczej nie warty zabawy.
Jeśli "najniższa linia oporu", to szukam czegokolwiek w 3d i najlepiej z panoramicznym szybrem, przekładam wykładzinę, fotele i resztę dobrych rzeczy z mojego i mam Indianę "reaktywacja", ale na 99% w innym kolorze.
Opcja która najbardziej mi się widzi - CTI + wsadzenie foteli z Indiany. No i do tego najmocniej dążę.
Jeśli remont, to części już mam - okular, wzmocnienia, belkę pod chłodnice i parę innych pierdół - zostałaby mi szyba przednia do wymiany i błotniki - oznacza to spory koszt, raczej nie warty zabawy.
Jeśli "najniższa linia oporu", to szukam czegokolwiek w 3d i najlepiej z panoramicznym szybrem, przekładam wykładzinę, fotele i resztę dobrych rzeczy z mojego i mam Indianę "reaktywacja", ale na 99% w innym kolorze.
Opcja która najbardziej mi się widzi - CTI + wsadzenie foteli z Indiany. No i do tego najmocniej dążę.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Indiana
Akurat miałem na myśli motor montowany m.in. w 406, o mocy ok 136KMMłody pisze:Przeciez to to samogrzesiek309 pisze:MI16 lub 2.0 16V
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Peugeot 205 Indiana
Prezesie, jak coś to mam turbinkę od 1.6 hdi, której nie zdążyłem włożyć do mojego 1.9 TD.
Jest to wersja Garrett GT15 bez zmiennej geometrii. Własnoręcznie wykręcałem ją z powypadka o przebiegu 33 tyś km. Bez luzów wzdłużnych ani poprzecznych
Jakbyś był zainteresowany to daj znać.
Wg mnie wpakowanie 2.1 TD to byłoby coś
Jest to wersja Garrett GT15 bez zmiennej geometrii. Własnoręcznie wykręcałem ją z powypadka o przebiegu 33 tyś km. Bez luzów wzdłużnych ani poprzecznych
Jakbyś był zainteresowany to daj znać.
Wg mnie wpakowanie 2.1 TD to byłoby coś
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 Indiana
Wrzuciłem na przód żarówki Tungsram +90% i powiem wam, że jest moc
http://allegro.onet.pl/zarowki-tungsram ... 00725.html - na szczęście nie mają tego "niebiesko-xenonowego" kolorku po zapaleniu. Jak wreszcie założę nowe ory lampy, to będę mógł topić śnieg przed sobą chyba.
Do tego do samochodu wleciała kolejna kierownica (z naciskiem na KOLEJNA).
http://allegro.onet.pl/zarowki-tungsram ... 00725.html - na szczęście nie mają tego "niebiesko-xenonowego" kolorku po zapaleniu. Jak wreszcie założę nowe ory lampy, to będę mógł topić śnieg przed sobą chyba.
Do tego do samochodu wleciała kolejna kierownica (z naciskiem na KOLEJNA).
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 Indiana
Indiana ma się całkiem znośnie, ale za to Green nieco gorzej :/ Dzisiaj miał wypadek i przestał być bezwypadkowym samochodem z 1989 :/ Ogólnie błotnik ostro wgnieciony, maska przesunięta, kierunek i lampa zbita, zderzak wyrwany z mocowań, ale nawet nie draśnięty... Na pierwszy rzut oka wygląda, że prawa podłużnica też dostała, więc nie wiem czy cokolwiek dalej będzie przy nim robione :/ Może lewą podłużnice się wytnie i wstawi do Indiany, a resztę na złom. Może jakaś najtańsza naprawa, a może naprawa "na ideał". Nie wiadomo.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 Indiana
Żeby cokolwiek się działo, to wrzucę zdjęcia Greena po spotkaniu z radiowozem...Aktualnie podłużnica wróciła na swoje miejsce, jest już prosta, został wyprostowany okular, wszystko zamalowane, zabezpieczone i teraz czeka na prawy błotnik i biały zderzak.
W Indianie - na pierwszy rzut oka nie dzieje się nic. Trzeszczy, puka, stuka, wyje, dzwoni, wyje. No, ale odpala codziennie wywołując agresję wśród sąsiadów posiadających dwuletnie i nowsze samochody, którym nie odpala wcale Dodatkowo jedzie, przyśpiesza, hamuje i daje radość z jazdy. Co do innych elementów, to brakuje mi na przód przewodów hamulcowych z GTI i amorków na tył oraz poduszek belki. Jak to skompletuje, to będę miał komplet zawieszenia z GTI. Ostatnio odebrałem z piaskowania i malowanie komplet mocowań McPhersonów. Teraz idą na taki sam zabieg sprężyny. Jutro zdjęcia mocowań
Ok - Green w sobotę/niedziele wraca na drogę. Błotnik z greena się trafiło, ale został mocno pogięty przy transporcie No nic - tak czy tak będzie go łatwiej wyprostować niż ten ory. Zderzak kupiony i...te same mocowania uszkodzone, ale z zewnątrz nieco lepszy. Nie ważne. Tak czy tak się go zamocuje w jakiś sposób. Lampa będzie założona ta która była, ale wkleję ory szybkę Valeo. Kierunek najtańszy zamiennik, byle coś było, później pewnie przywrócę oryginalne pomarańczowe kierunki.
W Indianie za to agonia przedniego zawieszenia i blacharki wchodzi w fazę decydującą. Nie wiem już co z tym robić. Za to lepsze wieści - sprężyny Koni -40mm wróciły z piaskowania. Nie są już niebieskie, ale wściekle czerwone i piękne. Do końca tygodnia złożę sobie kompletne Macphersony z GTI, bo wszystko inne (no chyba poza gumami na sztycę, ale to dzisiaj lub jutro dokupię) mam. Mocowania wszelakie albo nowe, albo wypiaskowane. Zastanawiam się tylko czy użyć ładniej pomalowanych górnych mocowań, ale z jedną szpilką M6 zamiast M7 czy tych nieco gorszych (były przerdzewiałe i spod lakieru przenika "faktura rdzy", chociaż zostały zjechane do blachy i najpierw jakoś zabezpieczone - nie wnikałem w szczegóły) Macie jakieś propozycje? Jedna śruba M6 chyba nie powinna zrobić ogromnej różnicy? Nie wiem jeszcze po co je składam teraz, ale złożę i najwyżej będę się napawał ich pięknem. Ogólnie to jak je złożę, to może dadzą mi "kopa" do dalszej pracy
W Indianie - na pierwszy rzut oka nie dzieje się nic. Trzeszczy, puka, stuka, wyje, dzwoni, wyje. No, ale odpala codziennie wywołując agresję wśród sąsiadów posiadających dwuletnie i nowsze samochody, którym nie odpala wcale Dodatkowo jedzie, przyśpiesza, hamuje i daje radość z jazdy. Co do innych elementów, to brakuje mi na przód przewodów hamulcowych z GTI i amorków na tył oraz poduszek belki. Jak to skompletuje, to będę miał komplet zawieszenia z GTI. Ostatnio odebrałem z piaskowania i malowanie komplet mocowań McPhersonów. Teraz idą na taki sam zabieg sprężyny. Jutro zdjęcia mocowań
Ok - Green w sobotę/niedziele wraca na drogę. Błotnik z greena się trafiło, ale został mocno pogięty przy transporcie No nic - tak czy tak będzie go łatwiej wyprostować niż ten ory. Zderzak kupiony i...te same mocowania uszkodzone, ale z zewnątrz nieco lepszy. Nie ważne. Tak czy tak się go zamocuje w jakiś sposób. Lampa będzie założona ta która była, ale wkleję ory szybkę Valeo. Kierunek najtańszy zamiennik, byle coś było, później pewnie przywrócę oryginalne pomarańczowe kierunki.
W Indianie za to agonia przedniego zawieszenia i blacharki wchodzi w fazę decydującą. Nie wiem już co z tym robić. Za to lepsze wieści - sprężyny Koni -40mm wróciły z piaskowania. Nie są już niebieskie, ale wściekle czerwone i piękne. Do końca tygodnia złożę sobie kompletne Macphersony z GTI, bo wszystko inne (no chyba poza gumami na sztycę, ale to dzisiaj lub jutro dokupię) mam. Mocowania wszelakie albo nowe, albo wypiaskowane. Zastanawiam się tylko czy użyć ładniej pomalowanych górnych mocowań, ale z jedną szpilką M6 zamiast M7 czy tych nieco gorszych (były przerdzewiałe i spod lakieru przenika "faktura rdzy", chociaż zostały zjechane do blachy i najpierw jakoś zabezpieczone - nie wnikałem w szczegóły) Macie jakieś propozycje? Jedna śruba M6 chyba nie powinna zrobić ogromnej różnicy? Nie wiem jeszcze po co je składam teraz, ale złożę i najwyżej będę się napawał ich pięknem. Ogólnie to jak je złożę, to może dadzą mi "kopa" do dalszej pracy
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Indiana
"po spotkaniu z radiowozem..." ????? wow powiedz coś więcej jak to się stało
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 Indiana
Mój dziadek jakoś tydzień czy nawet mniej przed świętami pojechał na zakupy do Lidla. Z Lidla na rynek, potem tu, potem tam, na koniec zatankować i do domu. A, że był szał przedświąteczny, to ruch ogromny. Stał na wyjeździe z Lidla jakieś 10 minut (refleks nei ten i te sprawy), ludzie trąbili, wariowali, aż w końcu nie wytrzymał i (po zapewnieniu kierowcy z lewej strony, że droga wolna) ruszył. Idealnie pod nieoznakowaną Octavię.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Indiana
Ahhh, a to peszek..
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 Indiana
No i żółte lampy okazały się niefajne dla stróżów prawa. Skończyło się na 50zł i nie zabrali dowodu. Czyli sprzedam super żółte bańki Akurat ojciec jechał Indianą.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- peterp194
- Junior
- Posty: 251
- Rejestracja: 16 maja pn, 2011 6:52 pm
- Posiadany PUG: 205 phII 1.1 TU1M Color Line
- Numer Gadu-gadu: 7770682
- Lokalizacja: Świerzowa Polska/Krosno
Re: Peugeot 205 Indiana
Prezes, a jak chcesz rozwiązać kwestię prawną związaną ze swapem na diesla?
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Peugeot 205 Indiana
Od początku zeszłego roku nie wolno używać w autach żółtych świateł mijania, drogowych. Chyba mogą sie nawet czepiać żółtych przeciwmgielnych. Taki przepis i tyle.
GTI_Efekt Masy
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Indiana
Oj tam, oj tam
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 Indiana
Wiem, że tak jest, ale np. Martinoo też z Gdyni od ponad dwóch lat tak jeździ i jest ok. Poza tym przepis zabrania montowania, a nie używania
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio