Ostatnio w weekend wziąłem się za wymianę krzyżaka i wymianę tulejki w maglownicy ale okazało sie ze w maglownicy była woda która dostała się przez łożysko na ślimaku w skutek czego oczywiście się zatarło ( dlatego ciężko chodziła kiera i ja blokowało co jakiś czas i to nie był krzyżak ) a krzyżak jest idealny. Teraz moje pytanie:
Czy ktoś jest w stanie określić mi dokładnie jakie są wymiary tego łożyska lub jakieś numery, ja szukałem tego wszędzie i nie mogę tego dostać a tylko tego mi brakuje żeby to wszystko do kupy poskładać...
I jaki jest numer tej gumy którą jest na ślimaku która zasłania to łożysko?
no i dziwna sprawa bo wałek ślimaka ma średnice 18.35 mm a maglownica 35 mm nigdzie nie idzie dorwac takiego łożyska
teraz pytanie czy można zdjąć 1 mm materiału ze ślimaka żeby weszło łożysko 17x35x8 ? bo takie są dostępne, wydaje mi się że krzyżak nie będzie miał luzu bo mam ślimaka z kawadratowymi wycięciami a nie z wielopustem, jak myslicie ?
problem z regeneracja maglownicy
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
Re: problem z regeneracja maglownicy
hmmm nie wiem czy dostaniesz to jako cześć zamienna skoro juz byla woda w przekładni a mialem tak samo, i tez rozebrałem ja i wymieniłem te tulejki nowy smar ale dzialalo to mzoe 3 meisiace az w końcu cala przekładnie kupiłem za 200 zl działa do dzis ....
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- smiechoo
- Junior
- Posty: 261
- Rejestracja: 01 lip wt, 2008 10:55 am
- Posiadany PUG: XS 1.4 TU3M ---> TU3S + LPG
- Numer Gadu-gadu: 5774709
- Lokalizacja: 3city
Re: problem z regeneracja maglownicy
a wkladales simering uszczelniajacy na slimaka na te lozysko zamiast tej zesranej gumy ?
regeneracja maglownicy przebiegła pomyślnie
zrobiłem tak jak wcześniej napisałem czyli gore ślimaka stoczylem o 1mm na lozysko 17x35x8 wymiana tulejki, gum ładne smarowanie i spowrotem mam wspomaganie polecam samemu cos takiego robić bo to banalnie proste i dużo siana się zaoszczędza i trzeba pamietac o pożądnym simeringu na gore ślimaka bo tędy dostaje się woda najczesciej...
mnie regeneracja kosztowała 38 zł plus do tego stoczenie materialu ja akurat mialem dostep do tokarki i sam sobie stoczylem
regeneracja maglownicy przebiegła pomyślnie
zrobiłem tak jak wcześniej napisałem czyli gore ślimaka stoczylem o 1mm na lozysko 17x35x8 wymiana tulejki, gum ładne smarowanie i spowrotem mam wspomaganie polecam samemu cos takiego robić bo to banalnie proste i dużo siana się zaoszczędza i trzeba pamietac o pożądnym simeringu na gore ślimaka bo tędy dostaje się woda najczesciej...
mnie regeneracja kosztowała 38 zł plus do tego stoczenie materialu ja akurat mialem dostep do tokarki i sam sobie stoczylem