205 2.0 Turbo
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
Dziękuje wszystkim za życzenia :)Odpisuje dopiero teraz bo bylem na urlopie,w temacie nic konkretnego sie nie zmienilo(tarcze,klocki), km przybylo troche opon się spalilo,ale zaczyna trzecia turbina puszczać olej wiec może wymiana na większą Poza tym to za tydzień mam rocznice ślubu ,ale ten czas leci .Pozdrawiam.
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
Witam, jesień się zbliża cabrio idzie do garażu ,wyjedzie dopiero w przyszlym roku , żeby mi się nie nudzilo zaczne kolejny projekt:
Baza 405mi16 93r w miare ladnym stanie,do tego drugi 405 z napędem 4x4 który chcę przeżucić do mi16 i oczywiście dolozone turbo takie a,la T16.
Tylko zastanawiam się czy uturbić mi16(blok żeliwo} czy nie wstawić 2.0 8v turbo taki jak w cabrio bylo by to o wiele szybciej i prościej,ale w konću zima dluga .Czytalem troche na temat turbo w s16 ale nic konkretnego,chodzi mi o wal,korby,tloki, czy to wytrzyma? jak go dobrze odprężyć? i czy jest sens pchać się w ten silnik? Może ktoś sie na ten temat wypowiedzieć?
Baza 405mi16 93r w miare ladnym stanie,do tego drugi 405 z napędem 4x4 który chcę przeżucić do mi16 i oczywiście dolozone turbo takie a,la T16.
Tylko zastanawiam się czy uturbić mi16(blok żeliwo} czy nie wstawić 2.0 8v turbo taki jak w cabrio bylo by to o wiele szybciej i prościej,ale w konću zima dluga .Czytalem troche na temat turbo w s16 ale nic konkretnego,chodzi mi o wal,korby,tloki, czy to wytrzyma? jak go dobrze odprężyć? i czy jest sens pchać się w ten silnik? Może ktoś sie na ten temat wypowiedzieć?
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
T16 pod tym wzgledem wcale nie jest pancerne i to co niby mialo byc kute, wcale nie jest kute, wiec sadze, ze nie ma az takich wielkich obaw. Daro jak nie kupisz nowej turbawki to jeszcze raz Ci poddaje propozycje regeneracji w Ream team Lublin. Profesjonalna robota, sa w stanie rowniez tuningowac swistaki.
Car Valeting, Car Detailing.
- wujekmichcio
- Junior
- Posty: 154
- Rejestracja: 29 sty wt, 2008 4:58 pm
Re: 205 2.0 TURBO
jeżeli masz schemat pinów kompa z 2.0 turbo będe bardzo zobowiązany i gucio szybciej przemówi
pozdr michał
pozdr michał
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: 205 2.0 Turbo
Sezon pomalu się zbliża więc cabrio wyjechalo z garażu po 6 miesiącach odpoczynku i trzeba się wziąć do malego remontu.
Na pierwszy ogień idzie turbina do wymiany już trzeci raz puszcza olej na wydech, lepsze tarcze i klocki przód.
No i dach rok temu malowalem i znowu wyblakl zna ktoś jakąś dobrą farbę do tkanin lub dachów?
Na pierwszy ogień idzie turbina do wymiany już trzeci raz puszcza olej na wydech, lepsze tarcze i klocki przód.
No i dach rok temu malowalem i znowu wyblakl zna ktoś jakąś dobrą farbę do tkanin lub dachów?
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: 205 2.0 Turbo
Dach malowalem farbą do tkanin i nic tam nie pisali o zabezpieczeniu, a farby przeznaczonej do dachów cabrio nie znalazlem. Dach ma trzy lata byla opcja za 1200zl lub z lepszego materialu za 2000zl wybralem tańszą bo i tak auto w zimie stoi w garażu,a w lecie to zlożylem go może z 10 razy. Ale nie poinformowano mnie że będę musial co rok malować .
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: 205 2.0 Turbo
Trochę ruszyło się z drugim projektem.
http://www.peugeot405club.pl/viewtopic. ... b112574dfa
Pomału zabieram się za szykowanie cabrio do sezonu na pierwszy ogień wymiana skrzyni biegów.
http://www.peugeot405club.pl/viewtopic. ... b112574dfa
Pomału zabieram się za szykowanie cabrio do sezonu na pierwszy ogień wymiana skrzyni biegów.
- MichalKowalski
- Junior
- Posty: 329
- Rejestracja: 04 lut czw, 2010 10:58 am
- Posiadany PUG: 205 cabriolet '94 (TU3MC/Z), 205 Gentry manual '90 (XU9J1), 205 Roland Garros '90 (TU3M)
- Lokalizacja: Hamburg / Warszawa
Re: 205 2.0 Turbo
Rozumiem, że ten dach z materiału?daro pisze:Dach malowalem farbą do tkanin i nic tam nie pisali o zabezpieczeniu, a farby przeznaczonej do dachów cabrio nie znalazlem. Dach ma trzy lata byla opcja za 1200zl lub z lepszego materialu za 2000zl wybralem tańszą bo i tak auto w zimie stoi w garażu,a w lecie to zlożylem go może z 10 razy. Ale nie poinformowano mnie że będę musial co rok malować .
Bo ja mój z ordynarnego PCV co jakiś czas traktuje czernidłem do opon i wygląda lepiej niż nowy.
MK
- jozek
- Maniak
- Posty: 1168
- Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
- Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
- Numer Gadu-gadu: 4886607
- Lokalizacja: Kraków
Re: 205 2.0 Turbo
Daro mam pytanko - od czego masz pompę wspomagania i łapę pompy wspomagania. Widzę że łapę silnika od strony pasażera zamontowałeś ze zwykłego 1,9. Rozumiem że trzyma się ona tylko na 2ch śrubach w głowicy?
- jozek
- Maniak
- Posty: 1168
- Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
- Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
- Numer Gadu-gadu: 4886607
- Lokalizacja: Kraków
Re: 205 2.0 Turbo
Udało się ustalić ze lapa pasuje z silnika 2.0 16v 135. Z ciekAwych informacji udało sie ustalić ze dobrze jest podmienić wałek na wałek z silnika dfz- krzywki na ssącym są identyczne, zawory wydechowe mają dłuższy czas otwarcia. Będę składał glowice na takim walku.
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: 205 2.0 Turbo
Witam, prawie po sześciu latach od pierwszego uruchomienia auta przyszedł czas na mały remont.Na pierwszy ogień poszła skrzynia biegów, jest po wymianie łożysk, kosza dyferencjału,simeringów i zamontowaniu szybszego 5 biegu o 8 km\h.
nowe łożyska,
nowe tarcze i klocki hamulcowe brembo max 266mm
nowe wszystkie przewody hamulcowe elastyczne i miedziane zaciski po wymianie wszystkich uszczelnień
nowy wahacz,łączniki stabilizatora,przegub zewnętrzny i osłony przegubów
teraz biorę się za tylne hamulce, mam mało czasu szykuję się na zlot